FGN-Homepage Probleme

Uf jede fau het me I dr Regel miteme Consumeraschluss kei garantierti statischi IP. Süsch wärs ja au relativ idiotisch das als Feature z verchaufe.
 
isches au human wenn eim öbber seit das me vilech nid recht het, en zersch aus noob z bezeichne bevor me fakte prieft? es isch nonid z spot für ne entschuldigung.

- - - Aktualisiert - - -

Zitat von oNdsen;40892:
ich wett nid aagäh oder was au immer, aber di letzte 2,5 jahr hani als network engineer gschaffed gha.
dsl provisioning, voip, network security, switching und vpn händ zu mim alltag ghört und die abo's womer nachem ussstecke jedesmal e neui ip kriegt sind verbi.
dasmer en chline block reserviert het isch sehr guet möglich, dasmer de vorgang aber na 100x chan mache isch sehr unwarschinlich.

das wo ich mir so chan vorstelle isch:
- abo alt isch
- isp es uralts system am laufe het
- isp so wenig chunde het daser sich das mit de ip's chan leiste

wett jetzt kei hand definitiv is füür lege, aber mir isch sit mindestens 5 jahr kein isp meh bekannt wo das eso unbegränzt sött handle - es wär es verlustgschäft willen d'ip blöck würded finanziell uffrässe.

edit: stell der mal ungefähr vor wieviel chunde das swisscom respektive bluewin het.
jetzt im schnitt wür jede einzeln chund 4 ip's pro tag bezieh.
rechne mal plus minus uus wieviel öffentlichi ip adressene allei bluewin müest reserviere.

und es git weltwiit ja nume total 3,706,452,992 öffentlichi ipv4 ip's
bereits usgnoh private ranges (10.0.0.0/8 und 172.16.0.0/12 und 192.168.0.0/16)
verstoh nid genau was du mer wosch säge. weme d ip resettet berchunt me en anderi usem gliche pool. jede ISP het natürlech en grössere Pool als Chunde. Vilech si das nur es paar hundert bis tusig adresse drüber (steu dr vor es registriert sech öbber neu) aber frei adresse mueses IMMER ha. en ip wo released wird isch nid verlore - si goht zrugg in pool. en chunt wo 4 mal wechslet brucht trotzdem jedes mol nur eini glichzyitig...

churz gseit: kei ISP het en unlimitierte Pool und das behauptet au niemer.

und wie chömer genau uf 4 resets pro tag? wie du ja scho gseit hesch si viu ip-adresse mittlerwile über monet die glich. die meiste user hei au nid z know-how oder bedürfniss en reset z initiere. schlimmstefalls mues me uf en router connecte um vo dört us dhcp -release und dhcp -renew z mache. schwierig isch das mit aleitig nid.
 
soli, drüber schlafe isch immer guet.
bin immer nachli aagschlage weg mine mandle, darum au rächt greizt, sell aber nöd als entschuldigung gälte.

ich gibder völlig rächt, ich han übereifrig reagiert bez. unwissenheit wie das anti spam modul gnau funktioniert.
es het mich au ehrlich gseit nie gross kümmeret will in erster linie all die spammer blockiert worde sind wo eus gnervt hend.
e ziit lang hani öpe 20 posts/threads täglich manuell glöscht..!

es isch jetzt eifach blöd gloffe mit dere elia, ändere chanis leider nöd, es git au kei whitelist womer spezielli wörter drinn chönt erfasse.
aber als noob bezeichnet hani da niemert, soviel staht mal fest.

weg de ip adressene, es git wegem dateschutzrächt es gsetz wo eigentlich all isp's di vergebene ip adressene füren gwüsse ziitrahme "sperre". ich chan der aber nöd säge eb sich würklich all isp's dra halted, git au todsicher diesbezüglich irgendwo e grauzone - aber das mitem ip pool womer eifach nimmt und wieder ableit wär ganz eifach illegal und das macht so sicher kein provider. sus wärs würklich komisch, chas der aber nöd zu 100% säge.

bez. entschuldigung, beruht glaubs mittlerwiile uf gegesiitigkeit, gömmer aber am beste zäme es bierli go neh am nächste ct ;)
wo findets schowieder statt? albanie? han im hinderchopf dases immer wiiter weg isch oO
 
bi Mir Flackered sidi di neu Workstation han da im gschäft d fightgenose page. als wür si allpot refreshe kei ahnig.
Schaffe mit em IE9.0 glaub.. isch alles gsperrt uf dene neue kack stations grml...
 
das ligt eher a dire workstation mj ;)

yeahhhhhhh freakpants machtsech widr unbeliebt. hach wie hani das vermisst *popcorn raushol*
 
Zitat von oNdsen;40903:
soli, drüber schlafe isch immer guet.
bin immer nachli aagschlage weg mine mandle, darum au rächt greizt, sell aber nöd als entschuldigung gälte.

ich gibder völlig rächt, ich han übereifrig reagiert bez. unwissenheit wie das anti spam modul gnau funktioniert.
es het mich au ehrlich gseit nie gross kümmeret will in erster linie all die spammer blockiert worde sind wo eus gnervt hend.
e ziit lang hani öpe 20 posts/threads täglich manuell glöscht..!

es isch jetzt eifach blöd gloffe mit dere elia, ändere chanis leider nöd, es git au kei whitelist womer spezielli wörter drinn chönt erfasse.
aber als noob bezeichnet hani da niemert, soviel staht mal fest.

weg de ip adressene, es git wegem dateschutzrächt es gsetz wo eigentlich all isp's di vergebene ip adressene füren gwüsse ziitrahme "sperre". ich chan der aber nöd säge eb sich würklich all isp's dra halted, git au todsicher diesbezüglich irgendwo e grauzone - aber das mitem ip pool womer eifach nimmt und wieder ableit wär ganz eifach illegal und das macht so sicher kein provider. sus wärs würklich komisch, chas der aber nöd zu 100% säge.

bez. entschuldigung, beruht glaubs mittlerwiile uf gegesiitigkeit, gömmer aber am beste zäme es bierli go neh am nächste ct ;)
wo findets schowieder statt? albanie? han im hinderchopf dases immer wiiter weg isch oO
entschuldige mi au - ha bitz suur reagiert. das mitem gsetz weisi nid, isch plausibel, hani eifach nonie drvo ghört. dementsprechend wär de haut dr pool dementsprechend no chli grösser um die 24 stund oder was au immer abzdecke. So oder so darfs ja nie en Zuestand gä wo dr ISP keni freie Adresse zur Verfiegig het - wie au immer si das genau löse :D
 
Zitat von freakpants;40911:
entschuldige mi au - ha bitz suur reagiert. das mitem gsetz weisi nid, isch plausibel, hani eifach nonie drvo ghört. dementsprechend wär de haut dr pool dementsprechend no chli grösser um die 24 stund oder was au immer abzdecke. So oder so darfs ja nie en Zuestand gä wo dr ISP keni freie Adresse zur Verfiegig het - wie au immer si das genau löse :D

schlussendlich isches ja eigentlich wayne - bide einte gahts, bide anderne nöd :)

@MJ, evt browsersiitig JS / AJAX / jQuery blockt das refreshartigs verhalte hesch?
chan nume soviel dezue säge: fightgenossen.ch bestaht us so dermasse viel scripts das s'risiko rächt gross isch, das die website uf halbwegs gsperrte browser nöd würklich guet laufe chan ;)
 
Bitches -.- das sell doch en informative und hilfriche Problemthread si... Und jetzt sehn ich da 2 Site Spam sit mim letschte Post?! Dafuq... das chans doch ned si...
 
Zitat von Yodenko;40968:
Bitches -.- das sell doch en informative und hilfriche Problemthread si... Und jetzt sehn ich da 2 Site Spam sit mim letschte Post?! Dafuq... das chans doch ned si...

es wäred dänn nume di letzte 3 posts, de rest isch bitterernst gsi.
kei ahnig wie du uf 2 siite chunsch
 
Zuletzt bearbeitet:
dr YOda het glaubs sini meds mol wider nit gno :D


Dademit wär wohl klärt, warum de yODa im andere Thread so Schwachsinn gschribe het... :D:D:D
 
Wie wärs wenn man einen Thread erstellt und während man nen Titel von diesem eingibt erscheint oben eine Liste mit Threads die den gleichen oder selben Titel tragen, dann könnte man bei diesen vorbeischauen und je nach dem einen "doppel thread" verhindern. Sowas gibt ja auch bei boerse.bz und die sind auch auf vbulletin.

Es gibt sogar einen thread der das gleiche behandelt wie dieser. https://fightgenossen.ch/showthread...esserungsvorschl%E4ge&highlight=neue+homepage


Danke und ciao
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Guter Input Dova.
Habe soeben ein Plugin installiert, welches genau dies macht.

Rechts, neben dem Titelfeld kann man nun mittels Button überprüfen, ob bereits ein ähnliches Thema existiert:


Eine Automatisierte Funktion mit Ajax für unsere vB Version habe ich so auf die Schnelle nicht gefunden - zumindest keine, welche funktioniert.
Muss ein Andermal nochmals nachhacken.

conv_1197.png
 
Zuletzt bearbeitet:
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
V Steam Key Exchange für aktive FGN-ler FightGenossen.ch 5
Toxpack Wieviel FGN steckt in Dir? Penisleiden 8
Yodenko Gesünder leben dank FGN?! Penisleiden 10
wasoen FGN Server FGN ARK Server Partybus v1.0 Gameserver 16
noom Frühlingsputz FGN ARK Server Gameserver 1
noom FGN ARK Server Admin Gameserver 4
oNdsen FGN Test-Template FightGenossen.ch 19
oNdsen FGN Ark Server Update Gameserver 15
Reifnir [Ingress] FGN Fraktionen Aktive Spiele 13
Xyroon man mir FGN sind verhängt Shugi Geburtstage 6
TowelieFunTime Hallo FGN-Crew Bewerbungen 11
benserker FGN Shirts 2015 FightGenossen.ch 47
Dovaner FGN-Award FightGenossen.ch 40
ntr0py FGN Fantasy LCS Draft Heute um 2000 (4er/6er/8er) League of Legends 15
J Die FGN-Bank FightGenossen.ch 4
Dovaner SC14 - FGN-Meisterschaft eSports 1
Yodenko [BF 4] FGN - Emblem: Abstimmung! (In Arbeit) Aktive Spiele 5
Yodenko [BF 4] FGN - Emblem Aktive Spiele 35
Unbr34k4bl3 Unbr34k4bl3. Ein ganzes Jahr FGN! FightGenossen.ch 9
S Diskussion bezüglich Diamant-Teams, SwissSMP - FGN & Communities allg. League of Legends 76
charly [BF 4] Serverinfos FGN Aktive Spiele 47
Toxpack [Teambildung] FGN Troublemakers United League of Legends 46
Unbr34k4bl3 [Allgemein] Unser FGN Youtube Channel Let's Plays und Videos 40
Unbr34k4bl3 [Idee]FGN Troll-Tube FightGenossen.ch 28
F [SC] Sim City FGN Regionen Aktive Spiele 0
O [ARMA 3] Alpha angelaufen - Eventuelle FGN Server/Map/Mod-Pläne? Aktive Spiele 23
aWake.cH [LoL] FGN Ranked Teams League of Legends 18
ntr0py [LoL] Hilfswerk für FGN SoloQueue Spieler League of Legends 30
oNdsen FGN ETPro Server FightGenossen.ch 5
Yodenko Uncoolster FGN-ler 2012 Penisleiden 77
WHOR SwissSMP.ch vs. FGN Cups, Turniere, Ligen 76
oNdsen GW2 Serverwahl FGN Aktive Spiele 8
Dovaner Guildwars 2 - Wo spielt FGN Aktive Spiele 18
benserker FGN PayPal Account FightGenossen.ch 31
benserker We love fgn T-Shirts FightGenossen.ch 7
BitFlash [BF3] FGN Server Aktive Spiele 63
benserker [Event] fgn macht fit FightGenossen.ch 31
Yodenko Der offizielle FGN-Gruppenrennen-Thread Game News 7
Reifnir FGN Karaoke Night FightGenossen.ch 5
Skillphil [CS:S] Counterstrike Source wird es bei FGN nicht mehr geben. Aktive Spiele 3
hacKy. OMFG... Der Tag auf den #FGN wartete =D Game News 10
L #FGN Off Topic 9
I Connecting Problems FGN Public Server Software 3
L [ET] FGN vs FoPND Cups, Turniere, Ligen 37
F [ET] FGN vs. FC Cups, Turniere, Ligen 21
Yodenko YoDa goes FGN Bewerbungen 12
Yodenko "Fusion" von FGN und ApR FightGenossen.ch 9
Akira [ET] HeHeHe Ihr gegen uns also damit meine ich -FGN- V.s ETc|Crew Cups, Turniere, Ligen 29
gAz FGN Gameserver- & Teamspeak FightGenossen.ch 0
A Es tut mir leid an FGN !!! FightGenossen.ch 17

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord