FGN-Homepage Probleme

aVa

Active Member
Member
23. Oktober 2012
664
39
40
Zürich
www.myinsanity.eu
Hiho

Ich kann seit heute Mittag keine PM's mehr verschicken.

Ich bekomme immer diese Fehlermeldung hier:


Error: 403
Code: Forbidden

MfG aVa

@oNdsen: Das isch dä Grund warum no kei Antwort hesch^^
 
hey ava
bin zwar noch nicht so fit, aber komm bitte schnell ins ts damit wir dein problem genauer analysieren können.
es reicht wenn wir bereits nur schon chat-technisch miteinander kommunizieren können.
 

Bi jetzt im TS

Edit:

Fehlermeldig gseht inzwüsche chli anders uss^^



conv_1146.jpg


conv_1147.jpg
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Da schliess ich mich doch grad mal an. Einer unserer Smite Spieler kann sich ned mal registrieren... er kriegt immer "Registration denied, this forum runs an active policy of not allowing spammers. Please contact us via the "Contact Us" page link if you believe this is in error".
 
Zitat von Yodenko;40868:
Da schliess ich mich doch grad mal an. Einer unserer Smite Spieler kann sich ned mal registrieren... er kriegt immer "Registration denied, this forum runs an active policy of not allowing spammers. Please contact us via the "Contact Us" page link if you believe this is in error".

ja pwned würdi meine!
denn isch sini email als spammer email iitreit ide globale spammer list.
das heisst: er het bime andere forum so dermasse gspammt dasen öper ufd spam list gsetzt het!
 
Zuletzt bearbeitet:
oder wahrschinlecher - sin email account isch mol hijacked worde und zum versende vo spam benutzt worde.
 
natürlich au durchus möglich, jedoch chani da gar nüt mache, da euses system mitem globale vernetzt isch.
dient ja schlussendlich au eusem schutz, und es werded täglich zich spammer abgwiese.
ich meine simmer mal ehrlich, mir hend nöd ein einzige spammer meh sit dem system! (abgseh vo fgn ;))

chline loguszuug rein nume vo hüt (han all IP's dur nulle ersetzt):

Code:
2013-03-25 21:49:20	0.0.0.0	Elia	elia.kaufmann94@gmail.com	Tagged username - Elia - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 21:47:23	0.0.0.0	Elia	elia.kaufmann@hotmail.de	Tagged username - Elia - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 21:45:20	0.0.0.0	Elia	elia.kaufmann94@gmail.com	Tagged username - Elia - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 19:44:07	0.0.0.0	bannagooglet4576	bannagooglet@e-mail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 19:43:31	0.0.0.0	hxalasxj	nugg349rdv@gmail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 15:50:34	0.0.0.0	inhillics	trgyhg@aol.com	Tagged email - trgyhg@aol.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 13:54:28	0.0.0.0	bolgauptrovy3865	bolgauptrovy@cmail.com	Tagged email - bolgauptrovy@cmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 13:53:47	0.0.0.0	nzdshnbn	gzqs743dwr@gmail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 12:17:24	0.0.0.0	lvooxsds	ifbh878pmk@gmail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 12:09:53	0.0.0.0	UnwindicHanda	dror.warg.ege@gmail.com	Tagged email - dror.warg.ege@gmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 09:15:23	0.0.0.0	balgautopy1971	balgautopy@ymail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 09:15:11	0.0.0.0	lkjlkj xcvd	zeng.shan7@gmail.com	Tagged email - zeng.shan7@gmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 09:00:36	0.0.0.0	dqycrnqaff	fl.yw.i.thyo.u.12.3@gmail.com	Tagged email - fl.yw.i.thyo.u.12.3@gmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 08:19:10	0.0.0.0.162	aannatsasd4469	aannatsasd@cmail.com	Tagged email - aannatsasd@cmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 08:18:29	0.0.0.0	Fliciororeimb	tuiguangb2083@thebest4ever.com	Tagged email - tuiguangb2083@thebest4ever.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 07:43:00	0.0.0.0	Candanceeaw	fzcxlh022@mail.ru	Tagged username - Candanceeaw - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 07:28:16	0.0.0.0	Christinehww	fzcxlh022@mail.ru	Tagged username - Christinehww - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 05:41:10	0.0.0.0	baannetaetpa684	baannetaetpa@ymail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 05:38:22	0.0.0.0	Annabellezgj	fzcxlh038@mail.ru	Tagged username - Annabellezgj - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 04:46:38	0.0.0.0	Christinedex	fzcxlh037@mail.ru	Tagged username - Christinedex - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 04:36:37	0.0.0.0	Abigailwdu	fzcxlh037@mail.ru	Tagged email - fzcxlh037@mail.ru - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 04:36:03	0.0.0.0	annetacahvsy1191	annetacahvsy@e-mail.net	Tagged email - annetacahvsy@e-mail.net - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 04:35:48	0.0.0.0	ethetePsymn	adalia142@flashgoto.com	Tagged email - adalia142@flashgoto.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 04:24:40	0.0.0.0	Corneliajdu	fzcxlh038@mail.ru	Tagged username - Corneliajdu - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 04:06:31 0.0.0.0	ASpeeryempor	Impalgerege@anew-news.ru	Tagged email - Impalgerege@anew-news.ru - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 03:33:58	0.0.0.0	KEDOANAERMA	orandyoceacle@gmail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 03:16:04	0.0.0.0	aanntaejnra6085	aanntaejnra@gotmail.com	Tagged email - aanntaejnra@gotmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 03:15:25	0.0.0.0	kernoeiwcao	sdfxongxsld@gmail.com	Tagged email - sdfxongxsld@gmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 03:10:01	0.0.0.0	ApposseMerm	adalia137@flashgoto.com	Tagged email - adalia137@flashgoto.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 02:45:15	0.0.0.0	evasmaarleyy7766	evasmaarleyy@ymail.com	Tagged ip - 0.0.0.0 - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 02:44:38	0.0.0.0	mkdowkdaho	fjkewodk@gmail.com	Tagged email - fjkewodk@gmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 02:03:21	0.0.0.0	adamassholze9313	adamassholze@gotmail.com	Tagged email - adamassholze@gotmail.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 02:01:04	0.0.0.0	Annabellexsz	fzcxlh022@mail.ru	Tagged username - Annabellexsz - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 01:30:14	0.0.0.0	BrurlBedBaife	heleneiup999@aol.com	Tagged email - heleneiup999@aol.com - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 00:49:23	0.0.0.0	Christineiph	fzcxlh037@mail.ru	Tagged username - Christineiph - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 00:19:09	0.0.0.0	Eleanorecuc	fzcxlh012@mail.ru	Tagged username - Eleanorecuc - Spammer Found and rejected.
2013-03-25 00:09:15	0.0.0.0	Jenniferbcn	fzcxlh022@mail.ru	Tagged username - Jenniferbcn - Spammer Found and rejected.
 
lol. dört stoht aber nix vo dr Emailadresse - sondern das dr Benutzername nid akzeptiert wird. Fail.
Macht nid sonderlech viu Sinn en Allerweltsusername wie "Elia" z blockiere.

Scho es bitzeli Hobbyadministrator hie dr User go z beschuldige ondsen.
 
Zitat von freakpants;40877:
lol. dört stoht aber nix vo dr Emailadresse - sondern das dr Benutzername nid akzeptiert wird. Fail.
Macht nid sonderlech viu Sinn en Allerweltsusername wie "Elia" z blockiere.

Scho es bitzeli Hobbyadministrator hie dr User go z beschuldige ondsen.

mooomänt, momänt.
zerscht emale han ich das log aaglueged nachdem ich de ersti und zweiti post diesbezüglich gschriebe gha han ;)
und zweitens: en reine ban NUR mitem nickname gits nöd, das isch en fehler im log.

so bez. hobbyadministrator: stell der mal vor es wür global nach nickname blockiere - hets dich gschibed? da chönt niemert meh es forum betriebe.

UND wänn de user scheiss mit sinere email adresse macht und die nachträglich (ohni am user sis nachträgliche verschulde) uf irgendwelche blacklists landet, sorry dude, neui mail mache, da gits kei diskussion. es usträge usere globale list, bsundrigs wenn unter umstände na mit dere email adresse gschaffed wird, chaschder mal es bizeli vorstelle was debi usechunt.
 
dä isch de log aber vo amateur gschribe worde und das wirft kes guets liecht uf das plugin. immerno hobby weme em user vorwirft er sig wo go spamme. und d email-adresse schine luut suechi uf http://www.stopforumspam.com beidi nid i dr datebank z si - blibt auso no d ip adresse und dört chame sehr wohl was mache - router reset und er sött sech chönne registriere.

EDIT: ig ha itz mit dr emailadress freakpants@mailinator.com und em username Elia en account wöue mache - denied. Sobald ig en andere username nihme schlückt er die emailadresse aber. öbber het hie en grösseri schnure aus ahnig... mailinator domains sötte me us offesichtleche gründe sowieso nid zueloh...
 
ui monsieur mötzli isch wieder mal aktiv worde - de guet alt freakpants :D
bez. amateur oder nöd, du bechömtsch s'haarölseiche wenn du würsch wüsse wieviel spam da de ganz tag drinne wär wänn das plugin nöd aktiv wär.
dezue ane isches s'meist verbreitete plugin für vbulletin (nöd nur vb) und eb jetzt da im logfile drinne staht daseren blockt het weg de ip oder wegme z'chline penis interessiert mich sowas vo nöd - hauptsach er wird blockt.

wenn de isp vom user e ip adresse vome drittland usegit obwohls gsetzlichi ranges git, da frög ich mich eher wer de amateur isch.

und namal freakpants, da hemmer au schomal drüber diskutiert: es isch alles anderi als üblich dasmer vom isp nach reauthenticate process e neui ip kriegt.
ide regel hettmer 24h fixed oder gar paar wuche.
das bi dir isch eher e sälteni usnahm und wird nur na sehr sälte aagwändet.

wieso? will d'ip v4 adressene usgönd und en isp gsetzlich verpflichtet isch (wie en handy provider), e ip (anstelle vo tel nr) füre gwüssi ziit z'sperre. das us sicherheitsgründ.
jetzt stell der vor jede isp wür bi jedem account nach relog e neui ip vergäh.
adie merci sägi dänn. ich frög mich aber grad wieviel mal ich dir das no söll erkläre ;)
 
bi mir gohts eso - bi vilne angere au. so oder so isches nid schwirig en neui ip z bercho. ussert du hesch explizit en statischi ip. ah und kennsch vpn? gits mittlerwile au jehnsti abieter wos sogar e gwüssi zyt gratis isch.

du wichsch hie em tatsächleche problem us. dr user wird ufgrund vom username blockt und du behauptisch das stimmi nid. armselig. ja du bezeichnisch mi sogar als noob, und entschuldigsch di nid mol nachdem der demonstriert worde isch das nid recht hesch.

vorauem aber seisch du eifach mau kategorisch: "ig cha nix mache" ohni dr konkreti fall suuber z untersueche. sones arrogants verhaute fiehrt zu fehler.

ig ha gseit wenn das wo du behauptisch (fehler im log) das plugin scheisse wär. offesichtlech isch das aber nid dr fall, auso muesch au das plugin nid verteidige.

dr user het sech übrigens mittlerwile mit sire ach so schlimme emailadresse chönne registriere. aber nid dank dir.
 
Zitat von freakpants;40884:
ussert du hesch explizit en statischi ip.
fail.

Zitat von freakpants;40884:
du wichsch hie em tatsächleche problem us. dr user wird ufgrund vom username blockt und du behauptisch das stimmi nid. armselig.
stimmt doch gar nöd? ich wich da gar nixem us und du schinsch eifach immer nanig z'begriffe das ich da nüt degäge chan mache usser s'anti spam modul deaktiviere.

wie akismet det dehinder genau checked chan ich dir nöd säge, aber es schint z'funktioniere.
jetzt wird weg eim username es theater gmacht? chaschmer doch mit dine relatione id schueh blase ächt - ca 20'000 blockierige und 1 wo nöd sett wegem nick. JUHU! suech der hobbies, sorry.

ich sägsder sehr gern namal und namal und namal und chasch au gern na sones tolls meme bildli dezue ha:
wie das spam script funktioniert, was und vorallem wänn dases öpis sperrt isch mir sowas vo egal.
wänn halt definitiv nume de username blockiert wird, ja denn wird halt de username blockiert - denn seller en andere wähle - PUNKT!

seitder ja au niemert hobbyprogrammierer will bisher nöd ein einzige würklich subere php code anebracht häsch, oder?
und ich setz mich jetzt weissgott nöd mit dem spam plugin usenand. das het en andere gmacht, es lauft und das isch wunderbar so.

sellder das na schriftlich zuecho lah?
 
Zitat von oNdsen;40887:
ich sägsder sehr gern namal und namal und namal und chasch au gern na sones tolls meme bildli dezue ha:
wie das spam script funktioniert, was und vorallem wänn dases öpis sperrt isch mir sowas vo egal.
wänn halt definitiv nume de username blockiert wird, ja denn wird halt de username blockiert - denn seller en andere wähle - PUNKT!
chum junge. wenns dr egal isch wiesos seisch de das hie:

"so bez. hobbyadministrator: stell der mal vor es wür global nach nickname blockiere - hets dich gschibed? da chönt niemert meh es forum betriebe."

Du seisch es ja selber. Dr user mues en andere Name wähle. DAS HESCH DU IHM ABER VERDAMMT NOMOL NID GSEIT. WOHER SELL ER DAS WÜSSE WE DU IHM SEISCH SINI EMAIL SIGS PROBLEM?

Mit dire verdammte arrogante Art chasch mer echt gstohle blibe.
 
Zitat von freakpants;40889:
Du seisch es ja selber. Dr user mues en andere Name wähle.

schint so, chas nöd ändere, hasmer bisi vorher die db namal gnau aaglueged han au nöd chöne vorstelle.
wür mi aber nöd wundere wenn anderi mit dem prinzip (bsunders ami's oder forene mit real names aka nicks) riese lämpe händ.
bringmer es anders bruchbars plugin, mit sonere grosse und guete db, und ich wirds nume für dich iibinde. ?
s'problem isch, ich han bisher na keis bessers gfunde.

und nei, "ich chan nüt mache" hät nüt mit arroganz z'tue, es hät demit z'tue das ich kei zuegriff uf die db han.
wennmer en zuegriff bsorgsch... wihuu! denn reservier ich sogar "nigga" und "penis" für dich als nicknames.

und namal nei, ich stell s'anti spam plugin nöd ab. wird au nüt nütze, wills bi jedem post iigrifft.
wenn jetzt das tool ja schinbar au usernames überprüeft und die "elia" postet was, adé, denn simmer wieder bi 0.

wie wett ich jetzt so amene user hälfe? chöpfli streichle und händli hebe?
meh als "sorry, gaht so nöd" chani nöd dezue säge.

ich gahn jetzt aber mal is bett. da du eh täglich d'nacht bis irgendwenn duremachsch will di nüt anders gwöhnt bisch chunt tod sicher na irgend e antwort.
wirde die denn morn ide bude binere ziggi rauche läse.

cheerio
 
Zitat von oNdsen;40883:
und namal freakpants, da hemmer au schomal drüber diskutiert: es isch alles anderi als üblich dasmer vom isp nach reauthenticate process e neui ip kriegt.
ide regel hettmer 24h fixed oder gar paar wuche.
das bi dir isch eher e sälteni usnahm und wird nur na sehr sälte aagwändet.

Nei het me ned. Be bluewin chame ip ständig resete zom bispel. Ond dasch en zemmli grosse Schwiizer abieter.

Schwiizer ip-ranges banne, esch darom extrem kontraproduktiv. Wenn aber vell spam vo china chont, z.b, machts secher senn die ip-ranges zsperre. I gloube ned vell FGN speler wärde sech vo china ilogge.
 
Zitat von ntr0py;40891:
Nei het me ned. Be bluewin chame ip ständig resete zom bispel. Ond dasch en zemmli grosse Schwiizer abieter.

sit wenn lauft s'abo und isch nie systemtechnisch aapasst worde? ich glaub da hämmer de wurm scho gfunde.

ich wett nid aagäh oder was au immer, aber di letzte 2,5 jahr hani als network engineer gschaffed gha.
dsl provisioning, voip, network security, switching und vpn händ zu mim alltag ghört und die abo's womer nachem ussstecke jedesmal e neui ip kriegt sind verbi.
dasmer en chline block reserviert het isch sehr guet möglich, dasmer de vorgang aber na 100x chan mache isch sehr unwarschinlich.

das wo ich mir so chan vorstelle isch:
- abo alt isch
- isp es uralts system am laufe het
- isp so wenig chunde het daser sich das mit de ip's chan leiste

wett jetzt kei hand definitiv is füür lege, aber mir isch sit mindestens 5 jahr kein isp meh bekannt wo das eso unbegränzt sött handle - es wär es verlustgschäft willen d'ip blöck würded finanziell uffrässe.

edit: stell der mal ungefähr vor wieviel chunde das swisscom respektive bluewin het.
jetzt im schnitt wür jede einzeln chund 4 ip's pro tag bezieh.
rechne mal plus minus uus wieviel öffentlichi ip adressene allei bluewin müest reserviere.

und es git weltwiit ja nume total 3,706,452,992 öffentlichi ipv4 ip's
bereits usgnoh private ranges (10.0.0.0/8 und 172.16.0.0/12 und 192.168.0.0/16)
 
Zitat von oNdsen;40890:
schint so, chas nöd ändere, hasmer bisi vorher die db namal gnau aaglueged han au nöd chöne vorstelle.
wür mi aber nöd wundere wenn anderi mit dem prinzip (bsunders ami's oder forene mit real names aka nicks) riese lämpe händ.
bringmer es anders bruchbars plugin, mit sonere grosse und guete db, und ich wirds nume für dich iibinde. ?
s'problem isch, ich han bisher na keis bessers gfunde.

und nei, "ich chan nüt mache" hät nüt mit arroganz z'tue, es hät demit z'tue das ich kei zuegriff uf die db han.
wennmer en zuegriff bsorgsch... wihuu! denn reservier ich sogar "nigga" und "penis" für dich als nicknames.

und namal nei, ich stell s'anti spam plugin nöd ab. wird au nüt nütze, wills bi jedem post iigrifft.
wenn jetzt das tool ja schinbar au usernames überprüeft und die "elia" postet was, adé, denn simmer wieder bi 0.

wie wett ich jetzt so amene user hälfe? chöpfli streichle und händli hebe?
meh als "sorry, gaht so nöd" chani nöd dezue säge.

ich gahn jetzt aber mal is bett. da du eh täglich d'nacht bis irgendwenn duremachsch will di nüt anders gwöhnt bisch chunt tod sicher na irgend e antwort.
wirde die denn morn ide bude binere ziggi rauche läse.

cheerio
ig vermuete das en username nid permanent blockt isch - eifach we ide letschte zyt vo bereits bekannte IP's/emailadresse de benutzername oft verwendet wird. nach es paar tag sött er eue wider goh. aber das isch reini spekulation.

es verlangt niemer das du z plugin absteusch. d wahrschinlechkeit isch gross das me relativ simpel cha whiteliste oder dr check nach username abstelle für nes paar minute. aber ebe, mer vertraue ja lieber em system blind.

oder du chasch luege was genau schieflauft, was mitem log ja au gmacht hesch, und ner en informierti Rückmeldig gä (bitte angere username). Was a dem übertribnige ufwand isch verstohni nid, vor auem da ja dr Log sowieso scho agluegt hesch.

aber lieber en kesse spruch "pwned" usehaue und sege das mer mit spammer umehänge.
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
V Steam Key Exchange für aktive FGN-ler FightGenossen.ch 5
Toxpack Wieviel FGN steckt in Dir? Penisleiden 8
Yodenko Gesünder leben dank FGN?! Penisleiden 10
wasoen FGN Server FGN ARK Server Partybus v1.0 Gameserver 16
noom Frühlingsputz FGN ARK Server Gameserver 1
noom FGN ARK Server Admin Gameserver 4
oNdsen FGN Test-Template FightGenossen.ch 19
oNdsen FGN Ark Server Update Gameserver 15
Reifnir [Ingress] FGN Fraktionen Aktive Spiele 13
Xyroon man mir FGN sind verhängt Shugi Geburtstage 6
TowelieFunTime Hallo FGN-Crew Bewerbungen 11
benserker FGN Shirts 2015 FightGenossen.ch 47
Dovaner FGN-Award FightGenossen.ch 40
ntr0py FGN Fantasy LCS Draft Heute um 2000 (4er/6er/8er) League of Legends 15
J Die FGN-Bank FightGenossen.ch 4
Dovaner SC14 - FGN-Meisterschaft eSports 1
Yodenko [BF 4] FGN - Emblem: Abstimmung! (In Arbeit) Aktive Spiele 5
Yodenko [BF 4] FGN - Emblem Aktive Spiele 35
Unbr34k4bl3 Unbr34k4bl3. Ein ganzes Jahr FGN! FightGenossen.ch 9
S Diskussion bezüglich Diamant-Teams, SwissSMP - FGN & Communities allg. League of Legends 76
charly [BF 4] Serverinfos FGN Aktive Spiele 47
Toxpack [Teambildung] FGN Troublemakers United League of Legends 46
Unbr34k4bl3 [Allgemein] Unser FGN Youtube Channel Let's Plays und Videos 40
Unbr34k4bl3 [Idee]FGN Troll-Tube FightGenossen.ch 28
F [SC] Sim City FGN Regionen Aktive Spiele 0
O [ARMA 3] Alpha angelaufen - Eventuelle FGN Server/Map/Mod-Pläne? Aktive Spiele 23
aWake.cH [LoL] FGN Ranked Teams League of Legends 18
ntr0py [LoL] Hilfswerk für FGN SoloQueue Spieler League of Legends 30
oNdsen FGN ETPro Server FightGenossen.ch 5
Yodenko Uncoolster FGN-ler 2012 Penisleiden 77
WHOR SwissSMP.ch vs. FGN Cups, Turniere, Ligen 76
oNdsen GW2 Serverwahl FGN Aktive Spiele 8
Dovaner Guildwars 2 - Wo spielt FGN Aktive Spiele 18
benserker FGN PayPal Account FightGenossen.ch 31
benserker We love fgn T-Shirts FightGenossen.ch 7
BitFlash [BF3] FGN Server Aktive Spiele 63
benserker [Event] fgn macht fit FightGenossen.ch 31
Yodenko Der offizielle FGN-Gruppenrennen-Thread Game News 7
Reifnir FGN Karaoke Night FightGenossen.ch 5
Skillphil [CS:S] Counterstrike Source wird es bei FGN nicht mehr geben. Aktive Spiele 3
hacKy. OMFG... Der Tag auf den #FGN wartete =D Game News 10
L #FGN Off Topic 9
I Connecting Problems FGN Public Server Software 3
L [ET] FGN vs FoPND Cups, Turniere, Ligen 37
F [ET] FGN vs. FC Cups, Turniere, Ligen 21
Yodenko YoDa goes FGN Bewerbungen 12
Yodenko "Fusion" von FGN und ApR FightGenossen.ch 9
Akira [ET] HeHeHe Ihr gegen uns also damit meine ich -FGN- V.s ETc|Crew Cups, Turniere, Ligen 29
gAz FGN Gameserver- & Teamspeak FightGenossen.ch 0
A Es tut mir leid an FGN !!! FightGenossen.ch 17

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord