[BF3] FGN Server

BitFlash

Benutzer
Member
3. September 2011
92
28
Hey,

Da ig so oder so en BF3 Server wet Starte hani welle froge ob mer de gad asl FGN Server wänt uf due?
Wegen gäld isch kes prob zali sicher mou allei aber de het e mir eine vo de erschtä BF3 Server für Schwizer.

Ha nume wele froge ob das OK isch oder eppert angers scho e server wet miete...
und villich gad no es paar Tipps wele Host am bestä isch....
 
Re: [BF3] FGN Server

Klingt sehr gut ;)

Wegen Hoster und so hab ich nicht so Ahnung, vieleicht diejenigen die wir schon bei BFBC2 hatten...
 
Re: [BF3] FGN Server

Wiviu Slots wäre a gmässe ? 32? oder doch 64 ? Nid das er ner immer leer isch ^^
 
Re: [BF3] FGN Server

Thema kursiert ja au scho im TS. Es isch scho plant, en Server zmiete. Natürlich Ranked. Mir händ scho bi diverse andere Games Server gha und eusere Erfahrig nah, chan scho d'Gfahr bestah, dass dä Server leer isch. Dänn muess mer en halt bevölkere.

Am beste suecht mer da mal nach guete Abüter: Guck mal da: klick!

@korea: Ne mit dem Abüter hämmer nöd so gueti Erfahrige!
 
Re: [BF3] FGN Server

Jo so wis usgseht isch g-portal der bescht bf3 abieter... wird morn no einisch do ine luege was sech so ergit und de holi mer vermuetlech der 32Slot server uf 64 slot chame de immer ufstocke weme wot ^^
 
Re: [BF3] FGN Server

Hue

Mier bruched dringend en server.

Han gester 45 min gha bissi mal mit 4 luet im gliche game gsi bin.
Alli slots immer reserviert. xD
 
Re: [BF3] FGN Server

Zitat von BitFlash;26688:
Jo so wis usgseht isch g-portal der bescht bf3 abieter... wird morn no einisch do ine luege was sech so ergit und de holi mer vermuetlech der 32Slot server uf 64 slot chame de immer ufstocke weme wot ^^

Immer langsam mit den jungen Pferden. Findes guet, dass du durestarte wetsch, aber ich fänds besser, wänn mer das überleit agönd. 1. Gahts um en Server im Name vo dä Community, da söll das nöd bi eim einzelne liege. 2. Sölled au anderi d'Chance ha, sich mit finanzieller Beteiligung Serverrächt "z'erchaufe". 3. Hämmer für so Sache eusi Clankasse und dete au es Rating vo "Top-Einzahler".

Also: Du kasch gern en Abüter usfindig mache, ich mache en Poll us dem Thread um Beteiligung und Wünsch abzkläre. Dänn zahl ich über Clankasse d'Rächnig und alli wo sich beteiliged zahled ufs Clankonto ihre Betrag i.

Clankonto:
* Inhaber: Wegmann Benjamin
* Adresse Inhaber: Birmensdorfertstrasse 567, 8055 Zürich
* Bank: ZKB Wiedikon
* Adresse Bank: Zweierstr. 146, 8003 Zürich
* Kontonummer: 3500-4.089286.9
* IBAN: CH55 0070 0350 0408 9286 9
* SWIFT-Adresse: ZKBKCHZZ80A
* Bankclearing-Nr.: 700


Edit:
Au d'Werbig ufem Server düemer gmeinsam erstelle, will das fürd Community entscheidend chan si. Au für Platoon, Servername, Spielernäme usw. gits Vorgabe. So Details chönd wichtig si, wänns drum gaht BF3-Fans für eusi Community bzw euses Platoon zgüne. ZB. Schribwies (FightGenossen mit gross F und gross G, #fgn' vor Spielername bsp. #fgn'BitFlash) muss zB einheitlich si. Au wäge so Details isches besser, du machsch das mit mir BitFlash.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: [BF3] FGN Server

Han jo emmer gseit mis Platoon esch besser ;) ich weis emel wie mer de Name schribt xD

Fend die Art au besser Bennens, müend das mol aluege.
64er Server wer scho geil, weis aber ned wes vode priise her esch....
 
Re: [BF3] FGN Server

Zitat von Benserker;26695:
Zitat von BitFlash;26688:
Jo so wis usgseht isch g-portal der bescht bf3 abieter... wird morn no einisch do ine luege was sech so ergit und de holi mer vermuetlech der 32Slot server uf 64 slot chame de immer ufstocke weme wot ^^

Immer langsam mit den jungen Pferden. Findes guet, dass du durestarte wetsch, aber ich fänds besser, wänn mer das überleit agönd. 1. Gahts um en Server im Name vo dä Community, da söll das nöd bi eim einzelne liege. 2. Sölled au anderi d'Chance ha, sich mit finanzieller Beteiligung Serverrächt "z'erchaufe". 3. Hämmer für so Sache eusi Clankasse und dete au es Rating vo "Top-Einzahler".

Also: Du kasch gern en Abüter usfindig mache, ich mache en Poll us dem Thread um Beteiligung und Wünsch abzkläre. Dänn zahl ich über Clankasse d'Rächnig und alli wo sich beteiliged zahled ufs Clankonto ihre Betrag i.

Clankonto:
* Inhaber: Wegmann Benjamin
* Adresse Inhaber: Birmensdorfertstrasse 567, 8055 Zürich
* Bank: ZKB Wiedikon
* Adresse Bank: Zweierstr. 146, 8003 Zürich
* Kontonummer: 3500-4.089286.9
* IBAN: CH55 0070 0350 0408 9286 9
* SWIFT-Adresse: ZKBKCHZZ80A
* Bankclearing-Nr.: 700


Edit:
Au d'Werbig ufem Server düemer gmeinsam erstelle, will das fürd Community entscheidend chan si. Au für Platoon, Servername, Spielernäme usw. gits Vorgabe. So Details chönd wichtig si, wänns drum gaht BF3-Fans für eusi Community bzw euses Platoon zgüne. ZB. Schribwies (FightGenossen mit gross F und gross G, #fgn' vor Spielername bsp. #fgn'BitFlash) muss zB einheitlich si. Au wäge so Details isches besser, du machsch das mit mir BitFlash.

Sorry wenn i chli schnäu bi gsi ^^
Bi mir das chli angers gwohnt us chlinere Communitys... fingi aber sicher e gueti sach...

Auso, wi gseit würd i für Pris/Leistung g-portal empfäle... hami do gester chli i materie i arbeitet und es git noni so viel BF3 server abieter und döu si übertribe tüür und angeri hei mit Performance Problem tschaffe....

g-portal isch do e guete zwische lösig.. und het guete reviews gha....

Hesch für Clankasse au es Paypal konto? würd fiu eifacher ga ^^


///EDIT

Wenn uf Top-Enzahler wot gha chunt:

"Fehler

Kein Zugriff
"
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: [BF3] FGN Server

Ja hamers no dänkt, dass mer dete Zuegriffsrächt no ändere muess. Teiled mal dene Tropehelms wie aWake und corerulez mit, sie sölled da no go abstimme. G-Portal isch stattgegeben :)
 
Re: [BF3] FGN Server

Tropehelms??? ??? 8) :eek: ? ?

Also ich han abgstumme.... für dich Ben!

Also, das mit em Platoon hemmer mal greglet, dä staht!
FightGenossen mit gross F und G, like a baws!
Änderige im Name wie au im Logo chönd immerna gmacht werde, da staht alles offä! Mit dene vorgebene Icons isch eh alles schwuul :)

Bim Clan-Tag ischmer meh als nur iigschränkt, es gitt genau 4 Zeiche und die sind jewiils idä 50Jahr alte Clan-Chlammere drin... somit hemmer, zum es bitz Abwechslig inezbringe momentan folgende TAG: [fGn]... alles andere chunt eifach z'lanwilig dähär 8)

Was dä Server agaht:

Ich bin definitiv füren 32er Server!
1. Er brucht viel weniger Performance (gwüssi System hend huere Problem mit 64er)
2. Isch 64er nur uf Caspian Boarder guet und uf andere gwüsse Maps isch das eifach Too Much
3. Sind 32er eifach viel besser bsuecht, us dä obe gnännte Gründ!
4. Ischer kostegünstiger, das isch zwar eher sekundär

Mir hend da eigetli scho einiges ufgstellt für de Clan i Sache BF3... ich denke en grosse Teil chömmer aumal bimne Treffe bespreche oder am Clantreff oder so...
Ich duen mich da au gern zur Verfüegig stellä, zum dä BF3-Teil auchli Clänmässig z'managä wenn das gwünscht isch.
Servermässig stimmi am BitFlash zue, G-portal hett mi bis jetzt au am meiste agsproche!

Wichtig isch eifach dasmer im Servername halt auch chli d'Swissness vürelönd, will europäischi Server sind na recht RAR und ich denke bi vielne wegem Ping gsuecht.
 
Re: [BF3] FGN Server

ich warte noch mit BF3 Kaufen.
Das wird aber auch kein spiel sein dass nach 1. Monat nicht mer gespielt wird.

Aus erfarung von BF2 und BC2 würde ich auch 32 server empfelen da dise stabieler Laufen.
BF2 Hatte auch lange Probleme mit 64 Server.

Wichtig ist auch dass Alle Im fgn Platun sich bewust sind dass si eine Comuneti Vertreten und wenn si sich daneben benehmen , ist das nicht das selbe wie, wenn man aleine rum Blödelt.
darum Spielt Fear, auch wenn die andern es nicht tun.

Wenn es in der server beschreibung schon heist No SR. dann tut das auch nicht.
Bei einem gut erhaltenen Ruf ,Sollten wir auch keine probleme haben unseren Server zu bevölkern.

In disem Sinne
Allen di das Game schon haben:
[size=24pt]Viel Spass Play Fear[/size]
 
Re: [BF3] FGN Server

Play Fear? ok neuer Spruch :D

Ich muss sagen finde das Spiel Klasse.
Wenn Ihr nen Server habt sagt bescheid.
Ich werde diesen dann auch auf dem Esport Blog bekannt geben als Schweizer Server :)
Wenn das oke ist.
 
Re: [BF3] FGN Server

@AemJaY: Natürlich wäre das super cool AemJaY! :signs011:

@aWake: Dein Votum hat mich überzeugt, ich werde heute noch einen 32-Server bei g-portal bestellen und über die Clankasse bezahlen. Natürlich kommt die Swissnes in den Server-Namen. Um das gehts ja (Schweizer Gamer Community) und wurde von uns immer so praktiziert. So werden wir auch Schweizer Zocker anlocken können. Garantiert!
 
Re: [BF3] FGN Server

swissquake wär natürli au cool... weis nume net wi guet die si aber dür si si emu net !
 
Re: [BF3] FGN Server

Zitat von Benserker;26724:
@AemJaY: Natürlich wäre das super cool AemJaY! :signs011:

@aWake: Dein Votum hat mich überzeugt, ich werde heute noch einen 32-Server bei g-portal bestellen und über die Clankasse bezahlen. Natürlich kommt die Swissnes in den Server-Namen. Um das gehts ja (Schweizer Gamer Community) und wurde von uns immer so praktiziert. So werden wir auch Schweizer Zocker anlocken können. Garantiert!

HeyHou... Ben!
Schüssisch da nöd echli dri... wieviel das für de Server nachher schlussendlich ufchömed wüssemer ja nanig?
Oder wetsch das jetzt eifach mal mit de Clankasse übernäh und de wo sin Ateil leistet chunt eifach Adminrecht über, sprich chan die sich demit chaufä?

@aemJaY: Villicht chömmer ja jetzt entli mal en Biitrag über en FGN-Squad bringe... bi LoL hetts ja nöd ganz klapped :)
 
Re: [BF3] FGN Server

Lut Abstimmig beteiliged sich scho sächs Lüt. Sött also für 3 Monat lange, wenn jede 20 Stuz aneleit.
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
M [PS3] xSplit Gaming rekrutiert (BF3) Konsolen 2
charly [BF3 Admins] Procon Restrictions Aktive Spiele 0
oNdsen FightGenossen BF3 Server FightGenossen.ch 8
Neotras Bann von euren Bf3 Server FightGenossen.ch 18
F [BF3] Colourgrading sucks Aktive Spiele 4
benserker [BF3] Configs & Tweaking Aktive Spiele 8
aWake.cH [BF3] Training Infos eSports 4
aWake.cH [BF3] Schadenswerte der Waffen Aktive Spiele 2
aWake.cH [BF3] Tactics & Strategies eSports 5
benserker [BF3] Battlefield 3 Board im Member-Teil eröffnet Aktive Spiele 0
Xyroon [BF3] Abwesenheitspflege eSports 15
aWake.cH [BF3] Serverinfos Aktive Spiele 22
corerulez [BF3] Squad Trainingszeiten 2011 eSports 17
corerulez [BF3] Kritik, Anregungen, Gespame rund um BF3 Aktive Spiele 34
corerulez [BF3] definitive Squadbildung für Wars eSports 16
gAz [BF3] Clan-TAG eSports 44
aWake.cH BF3 vs. CoD MW3 Game News 42
aWake.cH [BF3] Ingame Commands / Admin Infos eSports 2
K [BF3] Treiber Tweaking für mehr Performance Aktive Spiele 3
aWake.cH [BF3] DLC-Pack News Aktive Spiele 3
Reifnir [BF3] Origin-Trojaner austricksen Aktive Spiele 10
benserker [BF3] aWake wird Squadleader Aktive Spiele 7
aWake.cH [BF3] Squadbildung für Wars eSports 32
V Steam Key Exchange für aktive FGN-ler FightGenossen.ch 5
Toxpack Wieviel FGN steckt in Dir? Penisleiden 8
Yodenko Gesünder leben dank FGN?! Penisleiden 10
wasoen FGN Server FGN ARK Server Partybus v1.0 Gameserver 16
noom Frühlingsputz FGN ARK Server Gameserver 1
noom FGN ARK Server Admin Gameserver 4
oNdsen FGN Test-Template FightGenossen.ch 19
oNdsen FGN Ark Server Update Gameserver 15
Reifnir [Ingress] FGN Fraktionen Aktive Spiele 13
Xyroon man mir FGN sind verhängt Shugi Geburtstage 6
TowelieFunTime Hallo FGN-Crew Bewerbungen 11
benserker FGN Shirts 2015 FightGenossen.ch 47
Dovaner FGN-Award FightGenossen.ch 40
ntr0py FGN Fantasy LCS Draft Heute um 2000 (4er/6er/8er) League of Legends 15
J Die FGN-Bank FightGenossen.ch 4
Dovaner SC14 - FGN-Meisterschaft eSports 1
Yodenko [BF 4] FGN - Emblem: Abstimmung! (In Arbeit) Aktive Spiele 5
Yodenko [BF 4] FGN - Emblem Aktive Spiele 35
Unbr34k4bl3 Unbr34k4bl3. Ein ganzes Jahr FGN! FightGenossen.ch 9
S Diskussion bezüglich Diamant-Teams, SwissSMP - FGN & Communities allg. League of Legends 76
charly [BF 4] Serverinfos FGN Aktive Spiele 47
Toxpack [Teambildung] FGN Troublemakers United League of Legends 46
Unbr34k4bl3 [Allgemein] Unser FGN Youtube Channel Let's Plays und Videos 40
Unbr34k4bl3 [Idee]FGN Troll-Tube FightGenossen.ch 28
aVa FGN-Homepage Probleme Software 37
F [SC] Sim City FGN Regionen Aktive Spiele 0
O [ARMA 3] Alpha angelaufen - Eventuelle FGN Server/Map/Mod-Pläne? Aktive Spiele 23

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord