Willkommen bei ArcheAge!

macht mich grad mega a z'spiele. sicher gudes sbiel ;)

conv_2550.png
 
Es gaht ja nedmal umbedingt darum das de name abschreckend isch. es gaht ja au darum das "genossen" wie scho erwähnt
Für english sprechendi lüüt eher es wort isch wo mer sich denkt " wtf is this"

Und wie gseit. i han ja mini gilde ehnüm sondern bi mit mine lüt id Top1 server gilde gange

Orchidna wär de server btw, Nuian siite.
Ich chan scho au mal en char uf Aier mache..ich han eh 6 Char slots..aber jo nur so als twink

Ich und de Aeonus sind ebe uf Orchidna
 
__________________Eroberung Aurorias___________________

Am 4. November ist es endlich so weit, Auroria wird freigeschaltet und somit viele Features die noch nicht zugänglich waren. Insgesamt werden auf dem Kontinet 6 Gebiete freigeschaltet, von denen können 4 von Gilden eingenommen und belagert werden!

Freigeschaltet wird auch noch:

- Serpentis, ein Endgame-Dungeon für 10 Spieler. Doch nur die stärksten und mutigsten Abenteurer sollten sich in seine verfluchten Hallen wagen.
- Neue Elite-Gegner und Bosse erheben sich aus ihren Lagern, um die nichtsahnenden Seelen, die sich nach grossen Belohnungen sehnen, herauszufordern.
- Das Fuhrwerk wird zum Bau verfügbar! Eine doppelte Verbesserung vom Ackerwagen: deises Gefährt kann bis zu 4 Handelspakete aufnehmen, um den Handel noch effizienter zu machen.
- Ausserdem wird das Dampffisch- U-Boot zugänglich sein. Bau dir dein eigenes und tauche in eine neue Ära stilbewusster Unterwasser-Erkundungen ein!
- 30% mehr Wohngebiete

Den ganzen Artikel findet Ihr hier.

Mögen eure Traderuns erfolgreich sein!
 
Ja dis isch au fasht so unnötig, isch ned so das jede wos spilt das sowieso weiss wels im launcher azeigt wird :O

Und chönts auna öbbis zude diskussion säge

Aber jo..Reifnir isch au en unnötige ;)
 
*-* und er laht sich wider ned uf d diskusion vo dem ganze thread i, wieso gits de thread überhaupt ;D


/edit, fk logic ;D chönt mer ja s gliche vom reifnir sim biitrag säge, muesh es ja nid lese
 
Willst lüt git wo sich für ArcheAge interessieret und nöd so eigebrötler sind wie du eine bisch. Aber wenn du meinsch de thread isch unnötig chasch jo en leader froge ob er ihn löscht oder du bisch ez eifach ruhig und ignoriersch de thread wies am afang au gmacht hesch!
 
Bisch du irgendwie doof oder chash ned lese? und was für eigebrötler ? Jede isch uf mim server nur du ned

Selli jezt uf Aier afange?
Ganz sicher ned, sicher ned weni galleone und fischerboot han fangi sicher ned ufeme andere server ah Lol

U huere eigebrötler weni froge
Und ich han de thread ignoriert wel ich zu dere ziit 2 wuche im bett glege bin weli chrank gsi bin..huere ignorant bisch-.-
 
Wenn du meinsch. Offebar bisch immer no chrank, ob mer sowas wie dich echt chan heile?
(und so was wird GM, wow)
 
LOL..jezt hemmers de aber langsam?
Ich argumentiere da normal und begünde wieso ich de thrad ignoriert bzw ned gseh han und du chunsh eso?

Was sell das eigentlich?
Die besser frag isch da ehner was du bi FGN machsh mit sonere istellig? Ganz ehrlich
So öbbis muess mer sich ned biete lah vo öberem wo so egoistisch isch
 
Weil ich ja extrem intelligent bin (und das bestätigen ALLE, die mich IRL gesehen haben, ich bin echt mega unzo), habe ich einen weisen Rat: Nehmt es easy, nehmt es froh wie die Maus aus Mexiko.
 
wemer das ganze da so liest ergit viel kei sinn.
sött doch gsund zu und her gha, isch ja es SANbox spieli (s. screensh., zum glück händs da dert weg gmacht;))

aber flame isch immer fein. vorallem wenn's sich umene kuche handlet. und chunnter de no usem elsass, no besser,.....mhmmmm.
 
Hui da han ich wieder mal was is rolle Bracht mit Darkfall :D :D

Also ich seg nur eis zum Start vo Archage isch halt vo ahfang ah vieles schief glofe im Normalfall werded games im forus im forum posted und server werded zum teil au angstumme. siehe guildwars2 damit jede weiss wo er connecte mues.

Vo euch beidne het das niemert gmacht bzw Quant ersch de thread eröffnet wot scho en server joind bisch ;) . ussrdem Bisch du quant nid immer im ts ahwesend gsie bzw ich han dich nid soviel gseh somit au nid gwüsst dass du Archage gamesch ;)

De Suggarfree antworted halt recht impulsiv isch halt au noo jung ;) aber chli netter hetsch es scho chöne sege au wend i gwüssne pünkt recht hesch.

Aber zum glück sind mer nid all uf de chopf gheit und lerned us so situatione :D
 
Eigentlich wollte ich es vergessen, jedoch kann mich mit Lügen nicht gut umgehen.
Ich bin vlt nicht so viel im TS wie du, jedoch versuchte ich das Forum gut zu nutzen, offenbar stosse ich aber hier nur auf Kritik und meine Posts sind nicht erwünscht, also werde ich die Nutzung des Forums nur noch wenn nötig benutzen.
Ich habe diesen Thread vor dem Release erstellt, schau bitte genau nach bevor du was behauptest.
Sugarfree sagte er sei 2 Wochen krank, jedoch schneidet sich das mit dem Headstart wo er dabei war, zocken geht aber nicht ins Forum posten und wenn du weiter an den Anfang scrollst steht da auch 4 Wochen krank.
Ich wüsste nicht was ich falsch gemacht habe, ausser offenbar die Nutzung des Forums und den Post über ArcheAge, da aber offenbar aber immer alle aktuell sind, welche sich für AA interessieren, ist dieser Thread ja nutzlos und meine gutwillig gepostet "Patchnotes" überflüssig. ( Bringt es denn überhaupt noch news zu posten? Diejenigen die sich dafür Interessieren wissen es ja sowieso schon.)

Mfg
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
G FightGenossen wachsen: Willkommen Davi-D! FightGenossen.ch 4
G FightGenossen wachsen: willkommen orGAZmikKk! FightGenossen.ch 11
benserker fightGenossen wachsen: willkommen straw und killer! FightGenossen.ch 9
Reifnir Hilfe bei Excel Hardware & Software 15
E Kollege bei Fnatic LoL als Analysator tätig League of Legends 12
rMo Combobreaker zu besuch bei mYinsanity eSports 7
M Zweiter Monitor flackert bei LoL und CS:GO Support & Hilfe 6
Anansi [DF:UW] Schulden bei Reifnir abzahlen Aktive Spiele 2
Unbr34k4bl3 Suche Hilfe bei After Effects Software 1
L [LoL] Summoners sperren bei versäumter Abmeldung eSports 26
E Lol-ping teilweise bei 100+ statt normalen 20 Software 54
Reifnir EA Hatts nun bei mir langsam verkackt Game News 36
Xyroon Sicherheitslücke erlaubt Extraktion von Login-Passwörtern bei Mac OS X Lion Hardware & Software 18
G Probleme bei Installation von Win 7 Software 14
Skillphil [CS:S] Counterstrike Source wird es bei FGN nicht mehr geben. Aktive Spiele 3
Yodenko Lösung des CooP Problems bei Call of Duty 5 Game News 4
benserker neulich bei MSN Off Topic 5
L Bei Langeweile Photoshop Off Topic 5
gAz Der (oder ein Mit)Grund, warum bei ET(pro) manchmal rätselhafte Dinge geschehen Penisleiden 6
G so läuft das auch bei uns... Off Topic 3
MrQuant [ArcheAge] Das Leben der Anderen! Game News 8

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord