Verhalten in Wars...

benserker

Stammtischphilosoph
Mitarbeiter
Administrator
Gaggiwurst
8. April 2005
10.861
789
Zürich
han mir mal echli ziit gno (han ja gnueg momentan) und mal es ca. 10 sitigs dokumänt gschribe über d'ufgabe vo jedem soldat imene war. i dä letschte wars hämmer gmerkt, dassmer so unorganisiert nie ufen grüene zwig chömed.

die standards sind aber jederziit vo eu z'erwitere ❗ und basiered au uf dä meinige vo andere clanmitglieder.

ich bitte eu, eu ziit z'näh und das dokumänt mal durezläse, oder classic maps z'spille und zu jedere map dänn grad dä passendi tegscht z'läse (pädagogisch/didaktisch sinnvoller). ❗

ihr findet das villicht chrank, aber ich han das gern gmacht, ich schrib ja au gern... ?

https://fightgenossen.ch/images/articles/Gefechtsstandards.doc
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Verhalten in Wars...

roman hilft mir sicher heute abend, das richtig zu verlinken... ?
 
Verhalten in Wars...

gaip, für mich isch dänk das andersch als für dich! ich nimm das halt chli ernschter und würd au gern mal günne, drum dä konflikt zwütschged eus uf ET basis!
 
Verhalten in Wars...

finde ich auch seb! es sind wie gesagt ansätze, die man jederzeit erweitern kann! es soll einfach von jetzt an keine fragen mehr geben, bezüglich aufgaben jedes einzelnen und bezüglich ortsangaben usw.
 
Verhalten in Wars...

ich han das zeug gschribe, ohni s'game grad vor mir z'ha. drum chans no fähler i dä näme ha (zb main entrance, side wall usw.).

ein fähler woni scho bemerkt han: uf dä map railgun laht sich d'gun controle nöd per satchel charge spränge!
 
Verhalten in Wars...

post is wech! bringt so nix!

wett nur säge: war gäg NK hät zeigt, dasses en riise vorteil isch taktisch vorbereitet z'si. mit mine leitlinie hani nur welle s'gspröch arege. es hät det drin vill taktisches, das wo geschter zum isatz cho isch, isch det drin au zfinde (bsp. seawall battery axis: idee, dass zwei während der ganzen map bei der gun controle bleiben).

alles was ich wett: im nägschte war ischs taktische vorgehe klar!

gion hät kritisiert: text zu lang! stimmt! muss militärisch sein, kurz & auf den punkt. danke für den input!
 
Verhalten in Wars...

also neu würd das dänn so usxeh und isch wie xeit jederziit usboubar

Seawall Battery

Defensiv
-3-4 Mann decken Assault Ramp, darunter 1 covops.
-2 Mann decken gun gontrols permanent.
-Minen vor dem eingang zu gun gontrols gegenüber forward bunker (im war gegen NK vergessen).


Offensiv
-durch eingang gegenüber forward bunker zur gun controle, ohne spawn einnehmen.
-covops versucht uni zu kriegen (back door)
-covops legt rauch



afänger sind so nöd berate! jede muss wüsse, wasmer mache muess!
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord