[Smite] Patches

Wie wenn LoL die Spielmodis selber erfunde hetti...

Kluft der Beschwörer, hets vorher bi Dota scho geh.
Dominon, uff... da hets in diverse Games vorher scho, segs als Herrschaft, Domination etcetc.
Aram isch sowieso vo dä Comunity cho, aber hets warschindli i dere Form au vorher i aneder Spiel scho geh.

Es wird praktisch nüt meh neu erfunde sondern nur no abkupfert--->eifach wills praktisch scho alles giit...
mir chönd ja es chlins Spielie spiele: Eine poschtet ä Spiel/Mod Idee und Comunity muss sege öbs öppis neus isch oder öbs es scho giit.

GL&HF

MfG aVa
 
Thx 4 news. Was mich stört momentan, sehr stört sogar: Zu viert chasch kei Conquest meh spiele, musch foif ha oder zu dritt sie... :(
 
[Smite] Patches

Ich denke es ist sinvoll, einen separaten Thread für die jeweiligen Patches zu erstellen. Für jeden Patch/Gott einen neuen Thread zu eröffnen führt schnell mal zur Unübersichtlichkeit. Es wichtig, den Thread aktuell zu halten. Also wenn es einen Patch gibt soll doch einer der Smite Spieler hier einfach schnell einen Post machen. Es sollen auch nicht alle Changelogs einfach kopiert werden, sondern einfach die wichtigsten hier stehen, damit man das auch einfach überfliegen kann. Wenn mans genauer wissen will kann man ja immer noch auf den Link klicken ;). Ich mach mal den Anfang:

SMITE Open Beta Patch Notes: Fenrir Version 0.1.1490

General Changes:

  • Neuer Gott: Fenrir
  • You can now spectate the matches of friends that are currently in a match from the SOCIAL | FRIENDS menu. You will be spectating on a minimum 3-minute delay.
  • Saved Profiles on the CHARACTER BUILDER screen now appear in the Item Store as “FAVORITE” items, replacing the RECOMMENDED list. If you have not saved a profile for a god, you will continue to see the RECOMMENDED items.
  • The Minotaur can no longer be critted and no longer gives lifesteal (similar to towers).
  • The normal Conquest queue again accepts 4- and 5-person teams. The algorithm for matching these teams has been tweaked some.
Assault:
  • Assault gamemode now does not allow some “snowball” items (Book of Thoth, Devourer’s Gloves, Doom Orb, Gauntlet of Thebes, Heartseeker, Shielded Recall, Transcendence, Warlock’s Sash).
  • The spawn area no longer offers heals to friendly players; however, it will still damage enemy opponents who manage to make it into the spawn area.
Aktives:
  • Motivate and Portal have been removed from the game.
  • Active items now have 3 Ranks, similar to regular items. The price for the ranks is 250 gold, Rank 2 is 500 gold and Rank 3 is 1000 gold (Total: 250, 600, 1100).
Gods:
  • Apollo
    • Serenade
      • This ability now grants Apollo 10/20/30/40/50 additional protections for 5 seconds after firing.

  • Hercules
    • PASSIVE - Strength From Pain
      • The amount of additional physical power based on a percentage of his missing health has been increased from 20 (+2 * your level) to 30 (+3 * your level).

  • Kali

  • Blood Lash
    • The base damage has been reduced from 85/155/225/295/365 to 75/140/205/270/335.
    • The physical power contribution has been reduced from 110% to 100%.
  • Vamana
  • Sleeping Giant
    • The amount of physical protection converted to physical power has been increased from 15% to 20%.
 
May 9, 2013: Smite Balance Patch 0.1.1491.7

General
The way that gods are selected in Assault mode has been modified slightly to improve the random selection of the gods.

Items

Vampiric Shroud
This item now awards health and mana for every kill and no longer has a cooldown.

Gods

Fenrir
Seething Howl
The amount of physical power gained has been increased back from 10/15/20/25/30 to 10/20/30/40/50.
Brutalize
This ability has been changed to deal base physical damage with physical power scaling. This no longer does basic melee attacks or allows for on-hit effects to be applied.
This ability now deals 40/70/100/130/160 (+50% of your physical power) physical damage on each hit and hits four times.



Quelle: forum.hirezstudios.com
 
Wieder mal Zeit für ein Update:

Smite Version 0.1.1543.

Das Wichtigste:

- Stats- und Settings-Page komplett überarbeitet
- Fire Giant Buff nerved:
The buff provided from the Fire Giant has been reduced:
Magical power reduced from 100 to 70.
Physical power reduced from 70 to 50.
Mana Regeneration reduced from 3% every 5 seconds to 1%.
- Neues Jungle Item (Bumbas Mask: +30Healt,+25% Health/XP(Jungles)=
- FX verbessert und Modelle überarbeitet(Gods)

-Neue Göttinen: Isis + Athena

-Makeover: Zeus

-General Bugfixes and Balancing

-Gold Skins: Zeus, Anhur, Poseidon (Mastery zum Freischalten)

-Diverse Soundpacks

Quelle: forum.hirezstudios.com

P.S. Ich werde versuchen die Updates nun aktueller zu halten und regelmässig zu posten.
 
Smite Version 0.1.1557.

Das Wichtigste:

Bumba's Mask (Jungle Item)
-Last hit on Jungle Boss(largest one) only +10% XP/Gold
-Also sollten lasthits denen überlassen werden, welche die Buffs auch brauchen ;)
-Mehrere Bumba's Mask reduzieren den Vorteil (in der Nähe 1 Buffs)

Athena: Div. Balancing

Ra: Passive gibt nun bei Abilitie-use 8% statt 5% Movement Speed

Zeus: Aegis Shield gibt nun 25% statt 15% Movement Speed

Sicher sinvolle Änderung des Jungle-Items und erfreulich, dass der gute Zeus wieder etwas gebufft wurde ;).

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Smite Hun Batz Patch

Der bisher grösste Smite Patch wurde heute released.

Das Wichtigste:

-Sun Wukong wird durch Hun Batz ersetzt. Wer einen Sking oder God Rank auf ihn hat, behält diesen bzw. bekommt ihn transferiert:

  • Infused Strikes (Passive): Using an ability gives Hun Batz’s next basic attack within the next 5 seconds additional physical damage. The effect can only apply once every 2 seconds. Damage: 25 (+20% of your physical power).

  • Somersault: Hun Batz flips through the air, crashing down at his target location, doing damage to all nearby enemies and slowing them. Damage: 50/90/130/170/210 (+70% of your physical power). Slow: 50%. Slow Duration: 2s. Cost: 60. Cooldown: 15/14/13/12/11s. (1 - .8)

  • Overhand Smash: Hun Batz smashes his staff to the ground in front of him, doing damage to all enemies. Damage: 85/150/215/280/345 (+100% of your physical power). Cost: 60/65/70/75/80. Cooldown: 12/11/10/9/8s.

  • Sacred Monkey: Hun Batz commands a monkey through the air that pounces on enemy targets, doing damage on each pounce, hitting each god only once. If the last target is an enemy god, Hun Batz teleports to that target. Damage per hit: 80/125/170/215/260 (+70% of your physical power). Max Targets: 4. Cost: 75/80/85/90/95. Cooldown: 13s.

  • Fear No Evil: Hun Batz summons a totem from the ground to ward off all evil. Any enemy caught within the radius is feared directly away from the totem and takes damage every .25s. Damage per Tick: 40/45/50/55/60 (+15% of your physical power). Lifetime: 1/1.25/1.5/1.75/2s. Cost: 100. Cooldown: 90s.

Joust Umgebung sowi UI wurden angepasst:

Genral changes:

-Neuer Gold Skin: Apollo
-Voice Packs: Hun Batz, Anhur, Bachus
-Neue Accounts erhalten neu: Kali, Ra, Artemis, Ymir and Odin, Free Accounts vor dem Patch erhalten Hun Batz anstelle von Odin
-Tränke "stacken" nun, ausser Wards. Wenn man einen Trank trinkt während noch ein selber aktiv ist, werden die Zeiten addiert anstatt zurückgesetzt.
-130% Gold für alle Jungle-Monster. Kein Last-hit Bonus mehr im Jungle!

Items:

-Sämtliche Schuhe haben nun 2 verschiedene Optionen auf Stufe Tier 3
-Ankh hat nun 3 verschiedene Optionen auf Stufe Tier 3
-Bei den Tränken die Power oder Defense verstärken zeigt nun ein Effekt den anderen Spielern permanent wenn sie ihn aktiv haben
-Alle Starter-Items kosten neu 800Gold, was bedeuted dass man nur noch eines kaufen kann.
-Es gibt nun 2 verschiedene Ward. Die einen decken nur Bewegungen auf, nicht aber andere Wards. Diese dauern aber doppelt so lange bis sie verschwinden. 180/90s

God Changes:

Anubis:
-Special FX improved
-5% Lifesteal/Stack on passive
-Plague of Locusts: Trifft durch Wände, immune von Knockback

Artemis:
-Fallen weiter weg plazierbar
-Ultimate: +20%Movement speed for 3s

Loki:

  • Loki’s basic attacks now use a hit progression with a 1/.5/.5/.5/1.5x timing and damage scale
  • Loki’s model has undergone modest visual improvements.
Poseidon:
-Whirlpool zieht etwas weniger hinein
Neith und Athena: Zielen mit Ulti wurde verbessert
Div. Special FX Verbesserungen bei Göttern

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Smite - Conquest Map revised

Wieder ein etwas grösserer Patch in welchem die Conquest Map, vor allem was die Jungles betrifft, überarbeitet wurde.

Das wichtigste:

Conquest Map überarbeitet:


The Conquest map design has undergone a number of significant design and layout changes.:
-The jungle lanes have been significantly widened, for easier navigation, camera movement, and to facilitate team-fights in the jungle.
-The jungle has a new layout, and most camp positions have been adjusted.
-Two additional XP fury camps have been added.
-The distance between the side lanes at the midpoint of the map has been reduced.
-The Fire Giant and Gold Fury lairs are now much more open.
-The first side lane towers have been brought closer together. Other towers are all at their previous locations.
-Bases have been simplified and slightly reduced in size.
-A fog of war now encompasses the jungle, limiting your visibility to other players at a distance from you. The Fog of War distance is visually indicated by a dark area in the distance.
-Sound insulation has been added to jungle camps, limiting sounds to 50ft. You should no longer hear players fighting jungle camps from far out into the lanes. This is a first pass on this system, and there are a few abilities or emotes that might still be heard. Please report any issues.
-Leashing range on Jungle camps has been reduced substantially. (d.h. man kann die Mobs weniger weit raus pullen)
-The maximum player respawn time is now 75 seconds (previously 90 seconds).
-The respawn time of the Phoenix has been increased from 3 minutes to 4 minutes.
-The Gold Fury has had its base health reduced from 3000 to 2700 and its health gained per minute from 240 to 216.
-The towers and Phoenix have had their range reduced from 70 ft to 60 ft.

General Changes:

-Gold Skin Loki, neuer Aphrodite Skin
-Voice Packs Agni und Xabalanque
-Es gibt nun einen Timer im UI der CCs anzeigt und wie lange diese noch dauern
-Matchmaking wurde überarbeitet (darum wurden de ELO's sozusagen resetet...)

God Changes:

-Anubis hat kein natürlichen Lifesteal mehr, aber pro Lifesteal-Item wird der Lifesteal beim benutzen von Abilities um 33% erhöht, cap auf 65%

-Hun Batz wurde gut genervt! Danke vielmal

-Loki nerv- Seine letzte Auto-Attack macht jetzt 150% statt 200% Schaden vom Physical Power

-Ne zha buff- Increased bonus attack speed from 15/20/25/30/35% back to the original 15/25/35/45/55%

Items:

-Neues Consumable: Teleport (max. 1x) teleportiert einem zu einem Ward, kann aber durch jegliche dmg unterbrochen werden

-Schuhe Stufe 1 kosten wieder 700, dafür wurde Stufe 2 um 100 erhöht

-Hand of Gods gibt jetzt 2 Möglichkeiten auf Tier 3

-Meditation auf Stufe 3 heilt Health nun um 40%(mal schaun obs das nächste Woche auch noch macht ;)), ebenfalls 2. Option mit Gruppenheilung verfügbar

-Haevenly Agility gehört nun zu Sprint auf Stufe 3 bzw. ist eine Option

-Girdle of Might hat nun eine Solo Option auf Stufe 3 die nur noch den Besitzer bufft aber dafür mehr

-Combat Blink ist eine Option für Blink auf Stufe 3 und lässt einem während des Kampfes Blinken CD 240s

-Shielded Recall auf Stufe 3 heisst nun Protected Recall und kann nicht unterbrochen werden ausserdem hat es auch eine 2. Option die einem zu einem Ward teleportieren lässt

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Chronos Patch 0.1.1616.1

In diesem Patch gibt es einen neuen Gott sowie eine grosse Änderung was das Jungling betrifft.

Das Wichtigste:

-Neuer Gott: Chronos

PASSIVE - Wheel of Time
The wheel of time is always spinning and for Chronos, it is no different. Depending on where the wheel is when activating Accelerate, it provides a different benefit to Chronos.
Section I = +20% Magical Lifesteal
Section II = 75% Mana Refund On Abilities
Section III = +20% Magical Power
Section IV = +35% Magical Power Contribution to Basic Attacks

Time Rift
Chronos creates a rift in time, dealing 80/125/170/215/260 (+85% of your magical power) magical damage to all enemies in the area. Cost - 50/55/60/65/70 mana. Cooldown - 5s.

Accelerate
Chronos accelerates himself over time, allowing him to progressively move 10/15/20/25/30% faster for 8 seconds. While active, his attack speed is increased by 20/25/30/35/40% and he is not affected by the attacking movement speed debuff. This ability also stops the Wheel of Time. Cost - 70/75/80/85/90 mana. Cooldown - 15s.

Stop Time
Shooting forward spinning gears of time, any enemies hit by Chronos' attack are slowed to a stop, taking 30/50/70/90/110 (+40% of your magical power) magical damage on the initial hit and again when they are stunned for 1s. Cost - 65/70/75/80/85 mana. Cooldown - 16/15/14/13/12s.

Rewind
Chronos travels through time to where he was 8 seconds ago, gaining health and mana back to the values of that time. All of his cooldowns are instantly reset as well. Cost - 100 mana. Cooldown - 120/110/100/90/80s.

General Changes:

-Jungle buffs werden nun gedroppt und können nur von dem Team des Last-Hits aufgenommen werden
-Nur 1 Jungle Buff pro Spieler, neuer Buff erst aufnehmbar wenn der bestehende abgelaufen ist
-Teleport nicht mehr verfügbar im Assault Modus
-Linke und Rechte Lane im Conquest etwas angepasst
-Kampfnebel ist nun dunkler wenn man von Aussen in den Jungle sieht

Items:

Neues Item: Watchers gift
Cost - 800g
+100 Health
+10 HP5
+5 MP5
PASSIVE - The last hit bonus is given to the owner even when assisting on minion kills.
-Bumba's Mask gibt nun keine Movement Speed buff mehr
-Meditation(Tier 3 Solo) heilt nun nur noch 30% Missing Health statt vorher 40%
-Wards werden nun von Towern,Phoenix,Minotaur aufgedeckt
-Wards werden sichtbar wenn man zu ihnen teleportiert
-Sämtliche Boots wurden generft was den Movement Speed angeht

Gods:

Loki buff:

Vanish
The cooldown for this ability has been reduced from 18s to 15s.
While invisible, Loki now takes 25% less damage from all sources.

Decoy
The physical power contribution of this ability has been increased from 80% to 100%.

Neith weaves fungieren nicht mehr als wards

Diverse grafische Verbesserungen bei: NeZha, Poseidon, Xabalanque

Zeus Basic attacks scalen nun 1/1/.5/.5x was Timing und Damage angeht.

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Smite - Hotfix - 0.1.1616.2

Ist zwar "nur" ein Hotfix, jedoch beinhalteter einige entscheidende Änderungen!

Das Wichtigste:

General Changes:

-Buffs vom gleichen Typ welchen man schon hat, können nun aufgenommen werden. Dies führt dazu, dass der Jungle resetet wird.

God Changes - Chronos:

Passive - Wheel of Time
Anstelle des Lifesteals heilt nun Sektor 1 1.5% des Maximum Health pro Sekunde

Accelerate
Diese Fähigkeit verleiht nun 20% Movement Speed für 8s PLUS des progressiv gesteigerten Movement Speed. Das heisst auf höchster Stufe geht der zusätzliche Movement Speed auf 50%! hoch.

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Smite - Patch - 0.1.1629

Wieder ein grösserer Patch mit sehr vielen spielbeeinflussenden Änderungen!

Das Wichtigste:

General Changes:

-Gold Bachus
-Die Regel dass man Items innerhalb von 10s wieder verlustfrei verkaufen kann wurde entfernt.
-Item-Shop wurde neu sortiert und "Starter-Items" haben nun ihre eigene Kategorie

Neue Queue! Joust 3v3

-Gespielt wird auf der Joust Map
-Man kann alleine oder in Party's bis 3 joinen

Conquest Changes:

-Das mittlere XP-Camp beinhaltet nun 2 grössere Mobs, was mehr XP/Gold gibt
-Es gibt nun 4 Mana Buffs welche neu auch CD beinhalten +5MP5 +10%CD Reduction
-Minions die Damage vom Tower erhalten geben KEIN GOLD mehr

Item Changes:

-Der Radius der Aura-Items wurde erhöht
-Bumba's Mask gibt nun volle XP/Gold Reward auch ohne Last-Hits
-Stacking Items(Doom Orb, Hearteaker) verlieren nur 50% der Stacks beim Tod

-Neues Item: Shield

This is a new 3 tier item with 2 top tier branches:
Runic Shield
+60 Magical Protection
+20 Physical Power
+15 HP5
PASSIVE - When you are damaged by an ability, your magical protection is increased by 30 for 8 seconds. Can only occur once every 30 seconds.
Shield of Regrowth
+60 Magical Protection
+20 Physical Power
+15 HP5
PASSIVE - When you are damaged by an ability, your HP5 is doubled for 8 seconds. Can only occur once every 30 seconds.

-Teleport und Shielded Teleport teleportieren nun zu Wards und Towers
-Teleport kostet nur noch 125g
-Void Stone und Void Blade wurden genervt
-Watchers Gift gibt nun 1 Gold pro 5 Sekunden

Neue Aktives:

Shard
Tier 1
Using this item gives you a heal equal to 3% of your maximum health, plus an additional 3% per charge. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Max. 9 charges. Cooldown - 180s.
Tier 2
Using this item gives you a heal equal to 3% of your maximum health, plus an additional 3% per charge. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Max. 9 charges. Cooldown - 120s.
Tier 3 - Restoration Shard
Using this item gives you a health and mana heal equal to 4% of your maximum health and mana, plus an additional 4% per charge. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Max. 9 charges. Cooldown - 120s.
Tier 3 - Static Shard
Using this item gives yourself a shield that reflects 2% of damage done to you back to the attacker, plus an additional 2% per charge for 6 seconds. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Max. 9 charges. Cooldown - 120s.

Shell
Tier 1
Using this item gives the owner and his allies a +15 protections buff for 5 seconds. Cooldown - 90s.
Tier 2
Using this item gives the owner and his allies a +30 protections buff for 5 seconds. Cooldown - 90s.
Tier 3 - Shell of Absorption
Using this item gives the owner and his allies a +45 protections buff for 5 seconds. Also, all damage taken is reduced by 15%. Cooldown - 90s.
Tier 3 - Spiked Shell
Using this item gives the owner and his allies a +45 protections buff for 5 seconds. Also, 10% of the damage taken is reflected back to the damaging god. Cooldown - 90s.

God Changes:

Isis: Ulti hat nun 90s Cooldown, Dispel Magic slowt nur noch 20 statt 35%.

Vulcan: Backfire markiert nun den getroffenen Gott als Ziel. Inferno Cannon macht 10% mehr Schaden und priorisiert dieses Ziel.

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Chang'e - Patch - 0.1.1640

Wieder mal eine neu Göttin und ein paar Änderungen

Das Wichtigste:

-Neuer Gott: Chang'e

PASSIVE - Jade Rabbit
Chang'e can purchase or sell items from anywhere and her Jade Rabbit companion will fetch them. When the rabbit reaches the store then returns, the transaction completes. Only one item can be purchased or sold in this way at a time. Chang'e also gains +25% movement speed with no backpedal penalty when using her dances.

Crescent Moon Dance
Chang'e flings a crescent moon that hits all units in its arc, dealing 80/120/160/200/240 (+50% of your magical power) magical damage to all enemies in its path. Her and her allies gain a 10/15/20/25/30 physical protection buff for 3s. Cost - 60/65/70/75/80. Cooldown - 4s.

Moonlit Waltz
Chang'e performs an evasive spin dance, unable to be hit during the action. For each tick of damage from an ability that was avoided, Chang'e restores 20/30/40/50/60 mana to herself and her allies. Cost - 60. Cooldown - 16/14/12/10/8s.

Moonflower Dance
Chang'e twirls, scattering flowers around her, and healing herself and all nearby allies for 50/80/110/140/170 (+30% of your magical power). Chang'e heals herself an additional 50% for each god that she heals. Her Moonflower Dance also reduces the healing of all nearby enemies by 50% for 4s. Cost - 60/65/70/75/80. Cooldown - 8s.

Waxing Moon
Chang'e's Waxing Moon dance is captivating, with this dance dealing 175/250/325/400/475 (+100% of your magical power) magical damage and stunning enemies in front of her 1s. Each subsequent god that is stunned is stunned for 1s longer than the previous one. Cost - 80/90/100/110/120. Cooldown - 90s.

General Changes:

-Gold Skin Vulcan, Voice Packs Thor, Freya, Chang'e
-2 neue ranked Queues(Solo Joust, 3v3 Joust)
-Conquest Team Ranked entfernt (vorübergehend?)
-Premade (5 Party) Queue wieder eingeführt
-Pause Funktion mit /pause in den Challange Queues
-3v3 Joust Spawntimes sind jetzt gleich wie bei Conquest
-Neuer VGS mit Targeting Funktion auf der Minimap
VQA + Linksklick = Attack here!
VQD + Linksklick = Defende here!
VQC + Linksklick = Be careful here!

Items:

Shard wurde überarbeitet und wieder eingeführt:

Shard (rank 1)
Using this item gives you 12 health and 7 mana, plus the same amount per charge. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Charges are not gained when the item is on cooldown. Max. 29 charges. Cooldown - 25s.

Shard (rank 2)
Using this item gives you 15 health and 10 mana, plus the same amount per charge. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Charges are not gained when the item is on cooldown. Max. 29 charges. Cooldown - 25s.

Restoration Shard
Using this item gives you 20 health and 15 mana, plus the same amount per charge. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Charges are not gained when the item is on cooldown. Max. 29 charges. Cooldown - 25s.

Static Shard
Using this item gives yourself a shield that reflects 0.5% of damage done to you back to the attacker, plus the same amount per charge, for 6 seconds. Charges are gained when an enemy god uses an ability within 80 feet. Charges are not gained when the item is on cooldown. Max. 29 charges. Cooldown - 25s.
Fixed an issue with this where only basic attacks were being reflected. This now reflects a percentage of all damage, as intended.

God Changes:

-Basic Attacks von Agni, Ao Kuang, Aphrodite, He Bo, Hel, Poseidon und Ra machen nun 35(+25% Magic Power) Magie Schaden statt Physik

Arachne: Wird nun nicht mehr zurüockgeschleudert wenn sie auf einem Minion sitzt und attakiert wird
-Drain Life von Arachne auf Fenrir während seinem Brutalize(3) unterbricht nun Brutalize

Isis: Kann nun während dem Ultimate keine anderen Abilities mehr benutzen bis sie landet, das fälschlich erhaltene 0.8 Magic Protection pro Level wurde entfernt.

Poseidon: Hat fälschlicherweise 0.6 Magic Protection erhalten pro Level, das wurde ebenfalls entfernt

Freya, Ra, Sobek: FX Improvements/Visual improvement to Model

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P.S. Server sind momentan überlastet
 
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Smite - Balance-Patch 0.1.1642

Dieser Patch soll das Balancing verbessern. Er beinhaltet Änderungen an diversen Göttern.

Das Wichtigste:

General Changes:

Im "Joust Challenge" gelten nun die Regeln bzw. die Respawnzeiten des Joust 3v3.

God Changes:

Anhur:
-Der Schaden seines Ultimates pro Speer wurde reduziert von 75/95/115/135/155 auf 60/85/110/135/160.
-Physical Power von Disperse wurde von 50% auf 60% erhöht.

Artemis:
-Vengeful Assault(2) gibt nun auch 20% mehr Movement Speed.
-Supress the Insolent(3) gab früher Magieschaden nun Phyiser Schaden
-Calydonian Bear(Ult) gibt nun kein Movement Speed mehr dafür hat der Bär 40/50/60/70/80 Protection.

Athena:
-Defender of Olympus(Ult) macht nun statt 50% nur noch 25% Schaden.
-Shield Wall(3) Schaden wurde erhöht von 40/75/110/145/180 auf 60/95/130/165/200.

Bakasura:
-Sein Regurgitate macht ihn jetzt nur noch für die Hälfte der Dauer(3s) des Ultimates immun gegen CC.

Chang'e:
-Moonlitz Waltz(2) Cooldown wurde reduziert von 16/14/12/10/8s auf 14/13/12/11/10s.
-Moonflower Dance(3) healt jetzt nur noch 25 statt 50% und hat nun 10 statt 8s Cooldown.
-Waxing Moon(Ult) macht nun 70% Damage zusätzlich des Magic Powers statt 100%

Cupid:
-Heart Bomb(1) slowt nun den Gegner um 20% wenn getroffen

Hercules:
-Driving Strike(1) stunnt jetzt auch wenn man nicht 50% Health oder mehr hat

Hun Natz:
-Fear no Evil(Ult) macht jetzt statt 40/45/50/55/60 noch 30/35/40/45/50 Schaden.

Isis:
-Cyrcle of Protection(Ult) dauert jetzt nur noch 5s
-Dispel Magic(3) slowt jetzt nur noch 20% statt 35%
-Spirit Ball(2) hat jetzt 10 statt 12s Cooldown.

Odin:
-Odins Shout(2) cooldown wurde von 20/19/18/17/16s auf 18/17/16/15/14 reduziert
-Gunrirs Might(3) Protection von 10/20/30/40/50 auf 10/15/20/25/30 reduziert sowie das Passive MP5 von 4/8/12/16/20 auf 3/6/9/12/15

Thor:
-Berserker Barrage(3) immunität gegen Slows wurde entfernt

Xabalanque:
-Branching Bola(1) kostet nun 11/13/15/17/19 statt 8/10/12/14/16 Mana pro Schuss
-Rising Jaguar(3) macht nun 20% statt 30% zusätzlicher Schaden zu vergifteten Gegnern

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    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
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    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

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