EA Hatts nun bei mir langsam verkackt

Re: EA Hatts nun bei mir langsam verkackt

Ich glaube den Thread könnte man langsam gut in den Spam-Bereich verschieben^^.
 
Re: EA Hatts nun bei mir langsam verkackt

Zitat von Yodenko;27852:
Ich glaube den Thread könnte man langsam gut in den Spam-Bereich verschieben^^.

images?q=tbn:ANd9GcQ3Fozk2tktFDVvjTqwD4n2N5GDtr1E3YdR9eltw6aDiXFtwA50qpLqsv65Iw.jpg




(+1)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: EA Hatts nun bei mir langsam verkackt

höred gopferdami mit dem scheiss ufff.


GOOOLD STÄÄÄNDER
 
So alle kenneds ja d steam Konkurenz Origin oder besser gseit kei konkurenz. denn Wo wird es Darkfall Veröffentlicht ???

Riiiiichtig bi Steam so chan ich EA no meh Boykotiere und Hate hmmmm wenn gömmer de Dreckslade go abfalckle hahaha
 
ohjemine ihr arme!
hauptsach rebelliere. (und jetzt gaht d'diskussion los, wo bereits 18x da im board verfüegbar isch ;))



conv_1070.jpg
 
Zuletzt bearbeitet:
ondsen du ghörsch demfall zu dene wo alles mit sich mache lönd und immer ja und amen seit und no bi dene ichchaufet ...... also so würd ich dich nid ihschetze klar ich würd es game chaufe vo ea aber nur wens es würklich guets isch und ich tests gseh han und am schluss mues sege ja jetzt isch es no aktion dennimm ichs mir aber nur wens nid im origin shop verfüegbar isch.

Aber das wird so selte wie gar nie vorcho drum shit happens, ps ich han momentan nur älteri ea games kauft die neue spiel ich scho gar nümme.
 
ich lahne scho nöd alles mit mir mache, aber ich han so wenig z'verberge dases mir wayne isch eb zB origin mir dörf uf de rechner luege oder ea nur na dreck usebringt whatever.

selleds doch, ich gahn schliesslich au is internet und gib dete mini date frei. alles anderi ghört für mich id rubrik mache aber nüt drüber nahdenke (kenned ja die 3 äffli).

ich mun ja scho zuegeh, s'isch zum teil chli dreist, ja fasch vergewaltigend dasmer ohni kaufte zuesatz zB nüm chan uf de xy server connecte. aber darum denn jahrelang uf dem go umeriite...

wenns mer nöd passt denn lahn ichs, gahne aber weg dem nöd go mimimimimi ;)
 
Zitat von oNdsen;39849:
ich lahne scho nöd alles mit mir mache, aber ich han so wenig z'verberge dases mir wayne isch eb zB origin mir dörf uf de rechner luege oder ea nur na dreck usebringt whatever.

selleds doch, ich gahn schliesslich au is internet und gib dete mini date frei. alles anderi ghört für mich id rubrik mache aber nüt drüber nahdenke (kenned ja die 3 äffli).

Das isch im Fall scho lang keis Thema meh. Origin isch diesbezüglich sehr schnäll apasst worde. Wäge Shitstorm, aber au wäge Klage gäge EA. Es gaht eher drum, dass EA bezüglich Games wos usebringed, en Scheisspolitik fahrt!
 
Was minere Meinig no emmer meh vergässe got esch, das der Kunde König esch. Usrede, False Advertisement ond Vertröschtige enteressiere de Chond en Scheiss. Är wot es fonktionierends Produkt, well för das heder zahlt, ond för die andere Sache ned.
 
"Der Kunde ist König" gilt bei grossen Firmen schon lange nicht mehr... leider... aktuelles Beispiel? Swisscom hat mir den Zugang zu meinem Bluewin-Mailkonto gesperrt. Hab schon 3mal angerufen, 3 mal wurde mir gesagt ich kriege ein Telefon zwischen 19:30 und 20:30, 3 mal hab ich schon vergebens gewartet...
Die Grossen Firmen interessieren sich nur für Verkaufszahlen. Bei jedem Produkt geht es darum eine bestimmte Absatzmenge zu erreichen. Um dieses Ziel zu erreichen wird vieles unternommen, vor allem aber, wird das Produkt meist zu früh auf den Markt gebracht. Ich finde es auch sehr traurig... aber leider muss man damit leben lernen...
 
So, heute hat mal endlich einer angerufen. Anscheinend hat jemand mein PW gehackt und Spam Mails verschickt... Jetzt is alles wieder iO. Is einfach total inakzeptabel dass ich fast 1 Woche meine Mail gesperrt hatte.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord