Watch Dogs - Infos / Diskussion

Joah, mit Steam alleine wäre das witzigerweise nicht passiert. Aber UBI muss ja unbedingt ihr eigens UCRAP haben.
 
Hue,

Hans jetzt ca. 5-6 Stund gspielt.

Macht Spass und gseht sehr guet us.

Coop hani nonig ganz eso begriffe, da ich ersch huet die Offiziel Version spiele chan, hani nomal muesse vo neu Afange.
Alles i allem denki isches en glungene Titel.

Aber obs au langi ziiit so spass macht... we will see!
 
Nach etwa 2-3h zogge hets mi nonig eso packt... Gameprinzip isch scho no cool. Aber es het div. sache wo mi persöhnlich nit gfalle. Grafik bini eher entüscht wie begeischteret und lut anderne Forene bini nit dr einzig mit dere meinig.

Es seht für mi wie e ufpolierti 2012/13 engine us aber nit wirklich meh. In dr Nacht sehts scho sehr geil us mit de reflektione aber am Daag gfallt mr garnit.

Ich wirds sicher no witerspiele es macht recht spass. Aber elei was do Nvidia mit dem HBAO+ versproche het bini eifach chli entüscht.
 
Also, ig liste doch no mini Idrück uf.

Grafik: GTA 5 gseht obwohls nur in 720p existiert besser us. Watch Dogs isch eitöniger, farbarm und es fehlt eifach dr "Wow"-Effekt. Logisch gseh 1080p uf PC Texture besser us als 720p, aber ig bi mer sicher dass GTA 5 inere PC-Version einiges besser würd usgseh. Es isch für mi aber nid "schlecht" oder en Killerfaktor. Es isch eifach nid grossartig.

World Design: D Mapgrössi bewegt sech irgendwo zwüsche GTA 4 und 5, nöcher bi GTA 4. Dr Grössteil isch Stadtsetting, nur en relativ chline Teil isch eher ländlech. Wie scho agsproche isch ds meiste au eifach e bitz grau und leblos im Verglich zum sunnige GTA 5. Dr Mangel a vertikaler Erforschig isch au bitz enttüschend, uf Dächer chlettere chasch nur a spezifisch defür vorgsehnige Orte und Helikopter/Flugzüg berchunsch gar nie. D Stadt isch imho gross gnueg um relativ lang z erforsche, aber würklech Stimmig chunt drbi nid uf.

Kampagne: Ig ha d Kampagne no nid düregspiut, ha mi bis itz eher mit dr Open World beschäftigt. Ds Szenario schint decent enough, obwohl ig bis itz no nid genau weiss wieso dr Mr. Pearce en Dieb/Hacker isch und wie viu tusig mal ig no dr "tragisch Autounfall/agriff" mues gseh bevor s Game mi drmit in Ruei laht. Denke Story isch grundsätzlech solid, aber vilech chöme ja no positivi Überraschige im Verlauf.

Hacking: S grösst Aprisnige Feature vo Watch Dogs isch eher meh... Die meiste Hacks si im Prinzip nid meh als Quicktimeevents. Press "Hack" to Win quasi. Selte isch Finesse abrocht, wobi igs scho paar mal gschafft ha mis Auto i Poller z fahre oder mi selber id Luft z jage. Es git bi CTOS-Statione no Hacking-Minigames wome schalter mues umlegge zum en "Datefluss" z ermögliche aber die so so extrem simpel und chöi notfalls au eifach per trial und Error glöst werde (oft sogar schneller als mit nochedenke). Me cha mit der Zyt zuesätzlechi Skills freischalte wie Spike Strips oder Helikopter disable, aber nüt dervo isch komplextr oder abwechsligsriicher.


Passante hacke isch theoretisch nice aber wird schnell längwilig. Jede Passant het en Random Bruef und Random Merkmal wie "Vorbestrafter Pädo", "Mag Anime" oder ähnliches. Nüt dervo het aber jeglich Konsequenz.

Döu Passante chame ds Konto plündere, und me machts mit dr Zyt eifach wius easy geit - öb me itz öbber usraubt wo grad en Herzop hinter sech oder arbeitslos gworde isch isch drbi völlig wurscht - ig weiss nid öb das als moralischs Statement denkt isch aber mit dr Zyt klickt me eifach nur no for free money.

Die dritti Passanteinteraktion wäri theoretisch die interessantisti, vor allem wenn me sech e Serie wie Person of Interest agluegt het. Me ertappt en Verbrecher oder es Opfer imene Chat/Aruef wo potenziell es Verbreche oder ustusch vo Hehlerware besproche wird. Und das si de leider au die 2 Optione, und me het schnell alles gseh. Entweder me list irgendwo gratis es paar Craftingmaterialie uf oder me beobachtet en versuechte Mord und mues dr Verbrecher ner verfolge und z Bode knüpple. Relativ aspruchslos und es hätti eigentlech verdammt spannend chönne werde weme würklech hätti miesse usefinge was genau planet wird/vorfallt indem me Lüt beobachtet/belauscht/verfolgt usw.

Open world: Ein Open World Game von Ubisoft. Was darf also nicht fehlen? Über die Map verteilte Türme die einem Objectives in der Umgebung zeigen. Na wie originell! Es gibt dabei 2 Arten: CTOS Center (gross und bewacht) und CTOS Tower (unbemannt und eher klein). Beim Center geht es darum per Stealth/Ablenkung per "click hack to hack" oder prutaler Umeschiesserei an den Code zu gelangen und danach das Center an einem bestimmten Ort "freizuschalten". Bei CTOS Towers besteht die Herausforderung zum Turm zu gelangen, mittelst Klettern und zurückverfolgen eines Kabels zu einer magischen Freischaltbox. Nicht schrecklich, aber auch meist nicht besonders herausfordernd (mit einer Ausnahme, wo ich einen Zug "hacken" musste um ihn anzuhalten um vom Dach des Zugs die Box zu sehen. Sorry für den Spoiler ;))

Schach/Poker etc: nette Abwechslung obwohl ich beim Poker beim besten Willen nicht rausfinden konnte wann er die Karten scannt und wieso. Das macht es in der Regel zu langwierig ohne richtigen Shortcut, vor allem da die Computergegner oft relativ irrational im Verhältnis zu ihren Karten agieren. (Flush Draw auf der letzten Karte und der Gegner CHECKT? und ähnlicher Nonsense) Die Schachminispiele fangen simpel an aber steigern sich. Mochte ich!

Collectibles: Es gibt verteilt eine Menge Collectibles, Audioaufnahmen zu einem Mörderfall, QR Tags die nur von einer bestimmten Kamera aus eingelesen werden können usw. Nichts davon erscheint besonders inspiriert, aber das ist es ja selten.

Kurz gefasst: Das Spiel macht eigentlich alles was ein Open World Titel tun sollte - aber der gewisse "Wow"-Faktor will sich nicht einstellen, besonders wenn man den überrissenen Hype in Relation zum Endprodukt stellt.

- - - Aktualisiert - - -

Fahrgefühl: Die Autos steuern sich angenehm, haben aber ein quasi inexistenstes Schadensmodell. Rumfahren macht Spass.
 
Zitat von Varimathras;55460:
Also, ig liste doch no mini Idrück uf.
Kurz gefasst: Das Spiel macht eigentlich alles was ein Open World Titel tun sollte - aber der gewisse "Wow"-Faktor will sich nicht einstellen, besonders wenn man den überrissenen Hype in Relation zum Endprodukt stellt.

Word, danke für dein Post. Besser hätte ich es nicht Formulieren können.
 
Etwas ich noch vergessen habe - ich habe ja zuerst die X360 Version gespielt - als ich auf den PC wechselte ging mir die Maussteuerung sofort auf den Sack - danach hab ich auf dem PC nur noch mit Gamepad gespielt. Das scheint empfehlenswert.
 
Gutes Review, thanks. Hab ich befürchtet dass das Spiel dem EXTREMEN Hype nicht unbedingt gerecht wird. Werde mir dann wohl das Geld sparen.

Habe bei sogenannten "Blockbuster" Open World Spielen wie Assassin's Creed, GTA etc. eh meistens nach ein Paar, von den sich wiederholenden und eintönigen, Missionen meistens den Durchhänger und spiels nicht zuende.
 
GTA 5 und alle AssCreed ausser Black Flag habe ich durchgespielt. Bei Watch Dogs juckt es mich jetzt nicht besonders, aber ich denke schon dass ich die Story noch zu Ende führen werde. Bei GTA 5 war ich aber viel mehr gefesselt.
 
Ich fand Farcry 3 ziemlich gut und habs 2 mal durchgespielt. Weil die Story einfach gut und das Spiel auch ein Augenschmaus war.
 
Oh Far Cry 3... Hm. Ich fand das eigentlich auch gut. Ich hab einfach angefangen mich mit Sidemissions und erforschen usw zu verzetteln. sollte ich wohl mal noch zu Ende führen :D Aber das selbe Erlebniss hatte ich auch bei Skyrim. Zu viel Freiheit führt bei mir zu Chaos :D

- - - Aktualisiert - - -

Jim Sterling gibt 4.5 von 5 Sternen.
http://www.escapistmagazine.com/articles/view/video-games/editorials/reviews/11504-Watch-Dogs-Review-No-Hack-Job

Das gibt mir schon ein bisschen zu denken, der Typ geniesst meinen Respekt.
 
Ich geh einfach soweit rechts bis die Framerate einbricht? Muss ich dazu wirklich nen Artikel lesen? ^^
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord