TRAiNiNG

gAz

Mädchen für Alles
Mitarbeiter
Administrator
18. Oktober 2005
4.177
233
Ich bin ja ganz NEU hier ;),...und bin so ein armer unerfahrener Spieler,...
und ich möchte was beigebracht bekommen ;) hehe..lol...

Habe gehört, ihr hattet schon mal regelmässige Trainings,....
Wär schön, bzw. fänd ich (sehr) gut, wenn man das in irgendseiner Form wieder einführen könnte...

Fragen sind natürlich z.b. Wann oder auch Wo und wie/was wird trainiert.
(Keine Ahnung, bin neu hier ? )

Ich würde mich auch sehr dafür begeistern können, Claninterne (Trainings) Wars zu machen (da es nicht für 6vs6 reicht, z.b. 3vs3 oder ähnliches). Das fände ich eine gute Sache und man würde sich auch besser kennenlernen,...

Postet mal eure Gedanken/Ideen/uä... und wir können weitersehen

MfG
 
TRAiNiNG

solche claninternen trainings wären supergeil! s'problem dadebi isch, dass mer kein eigene server händ (was mer aber eh mal wetted mache)! ansonsten würd ich vorschlah, dassmer eifach en tag abmached, wommer wider alli zäme ufen public gönd go zocke, natürli dänn mit TS!
 
TRAiNiNG

@Ben,....ja scho,...mer chönnt natürli au zum Biispiel en leere Server suche, git ja hät ja immer irgendswelchi ume,...nätürli hät mer denn ned die Iistellige und Maps wome möcht,...aber alles chamer ja au ned ha ;)

aber so "let's all fight together" wär natürlich schon was ;)...

@Gaipen,...ging wohl scho,...chunnt denn halt rächt uf dini Internet abindig a,...ich zum Biispiel chönnt ja scho au en Server hoste, nur ned für viel lüüt, da ich en rächt chlini Upload han,...glaubs so 100(zu 600 downl)....
 
TRAiNiNG

aber sicher....en versuch isches immer wert,.....und au wenns ned eso ganz lange wür, wärmer wieder ume chli erfahrig riicher,...

also ich bi sofort derbi ;),....los gahts,....wenn? ;),..hehe
 
TRAiNiNG

vo mier us chömer die wuche mal en versuech starte...
wenns klappt chan ich ja am ben en schlüssel geh und denn chönter amix bi miär dä server go starte, wenn ich im chrieg bin. ?
 
TRAiNiNG

so einen server einzurichten ist aber nicht ganz einfach...leider. wenn das zu viel wäre, fänd ich die oben erwähnte idee von einem leeren server nicht schlecht. es stehen immer irgendwelche server leer rum. da könnten wir dann vorübergehend einziehen. ich mach mich mal auf die suche nach was passendem.
 

Similar threads

Latest posts

Staff online

Members online

Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord