Gemeinsames, Regelmässiges Training

Ise

Erfahrener Benutzer
13. Juli 2006
190
0
34
So...bi dem freie nomitag chum au ich dezue en Post is Forum zschribe.

Voreme halbe Johr ca. bin ich zu dem Clan zuegstosse...guet, s sind inzwüsche ca. 3/4 Johr. Nach es paar Mönet hend mer euse Server nüm gha.
Bis zu dem Zitpunkt hend mir regelmässig Mentig und Donnstig zobe uf eusem Server trainiert.

Sither wird das nüm gmacht. S git spontani und planeti Wars.
Teil lüt, wie zb. ich sind uf Public gstige, wills eifach vo dem teilwis nüt mitbechömed oder ned gnueg guet sind für bimene War zspile.

Ich wünschti es wär wider so wie aafangs minere Zit bi FGN, womer trainiert hend zäme, enand tips gee hend, wos um nüt gange isch, eifach under eus es 3on3 oder so gspillt hend... Wos um nüt gange isch... Eifach zum sich zverbessere, zum gsee wie die andere spiled, zum s Teamplay zverstärche - das, womer ufeme Public server vermisst.

Darum eröffne ich jetzt das Thema, zum über das zdiskutiere. Ischs intresse vorhande, es regelmässigs Training iizfüere wo für (früener isches so gsi) jede obligatorisch isch? Wener ned chan seler sich abmälde?
Ich dänke so werdemer au wider besser und werded weniger problem ha bimene 6on6 zäme zspile.
2. Punkt isch, mer wärde euse Server regelmässiger und öfters bruche. I meine, ich lueg immer weni am PC bin über HLSW druf ob öper on isch...nee, niemer da...

Ja, das wär mal min Vorschlag.
Gänd doch au mol euche Sänf dezue ab, publiziered euchi gwünschte Tage und Zite und wenns Intresse scho vo aafang aa ned vorhande isch, chamer das Thema au gad wider schlüsse ?

Also... Mal en Schritt i di (i mine Auge) richtig Richtig...
AUF EIN GEMEINSAMES :tank: ?

:whip:
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

sehr schön ironhead! :signs011:

also euse server wird zwar sehr wohl regelmässig gnutzt und zwar vom sehr aktive pimmelsquad. momentan hämmer täglich wars gspillt. usserdem spillemer ESL 3on3 ladder, händ 3on3 winterliga erfolgrich abgschlosse und am fc cup teilgnoh (wommer wäge nöd erschine anen match disqualifiziert worde sind). ? :coool: ?

ich fänds aber geil, wämmer wieder sonen abig würded ifüehre, dänn chömed villicht au anderi wieder meh go zocke. wänns gnueg sind, chöntmer 6on6 spille oder claninterni 3on3 usträge. ich bin absolut defür zha!

am beschte gahz mir a folgende abig:

  • [li]sunntig[/li]
    [li]mittwuch[/li]
    [li]mäntig (nach training)[/li]
    [li]dunschtig (nach training)[/li]


ich würd dä sunntig abig super finde, wills dänn villne gaht. bin 100% debi!
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Bi mir wärs de sunntig obend... unter de wuche will ich mich atm zu nix verplichte willich in 6 wuche lap han...
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Also Ironhead,

Erst mal muess ich sege, dass ichs würklich guet finde, dass du de Thread eröffnet hesch! Villicht gits jetzt wieder me wo regelmässig trained und denn chemer endlich mal chli 6on6 spiele ;) :D. Was eifach zProblem isch, isch dass wenn du wetsch erfolgrich si im 6on6, brucht jede Mitspieler en gwüsse Grundskill. Ohni de gahts hützutags eifach nüme. Um de zverbessere helfed Movies und ETTV, oder halt eifach Wars. Und ja, wenn mer denn die 6 mal zeme het brucht mer Taktik, Teamplay und viel viel Training. Und wenn denn die einte wieder inaktiv werdet nur will mer am Afang meistens verlüred bringts es halt ned würkli.

Also für mich gaht Tsischtig, Mittwoch, Dunstig und Sunntig eigentlich immer. Obwohl ich jetzt amigs echli pokere wird am Sunntig ;).
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Das tönt ja bis jetzt scho rächt guet... S intresse wär vorhande

Mir gots eigendlech immer ussert Mittwuch-Samstig... Det hani meistens was vor (lerne, usgang etc) aber Sunntig würd mir guet passe.
I weiss yoda. Dazumal hani mi näbebii au nüm würkli chönne motiviere fürs game... aber d zite ändere sich=)

greez & guet nacht!
ise
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Coool allso würkli super Luky das du das Thema ufrütisch ;) sit nach em Militär spiel ich au nümme so viel Et meh ja het sicher au chli was ztue das das es a de trainings ziite lied.

Und öppis hani au no chli zuezfüege!

Du hesch recht wend seisch das de server wemmer über HLSW goht go ahluege lehr isch und ich han au ka bock zum eifach e lei umehösele.

Und wenn mal lüt druffe sind wie de benn gseit het denn spielets en war und ja denn chamer au nid mitspiele ;) guet sicher chan mer zueluege aber bim zueluege na ja das schiest mich chli ah will dah spiel ich lieber sälte durm het mich au ettv nid würklli ahgfrässe

Ich würd au gern wieder mal mit chli allne zämmme zocke.


Mir gaht Fritig samstig nid also usgang etc. allso die würd ich nid obligatorisch mache und under de wuche eigentlich kas prob. aber eifach nid zlang ;) würd mal Di oder mi vorschlah da de benn im traning isch und spöter chan cho also geg di 22.00 und ich um 22.30 go schlahfe gang na ja ;) isch so hehe
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

*BEiTRAG GELöSCHT*punkt*ZU BöSE*punkt*

[size=2pt](ich spiele nicht mit noobs)[/size]​
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Es folgt Off-Topic

Lol Matti! Hends der im Militär dis Hirn echli fest duregschüttlet? o_O?

Offesichtlicherwiis het de Ironhead de Thread eröffnet und ned de Lucky! De Lucky het da ned mal en Post dri gmacht. Rofl, obs echt es Mittel gege Verwirrtheit git? ;)

:D ;D :D
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Zitat von Yodenko:
Es folgt Off-Topic

Lol Matti! Hends der im Militär dis Hirn echli fest duregschüttlet? o_O?

Offesichtlicherwiis het de Ironhead de Thread eröffnet und ned de Lucky! De Lucky het da ned mal en Post dri gmacht. Rofl, obs echt es Mittel gege Verwirrtheit git? ;)

:D ;D :D

@ yoda.,.. de ironhead heisst lucky... und de Luckyse7ven heisst david.. ;)


also mache mer am sunntig mol es training (so uf die 6i?)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Zitat von #fgn'cercis:
Zitat von Yodenko:
Es folgt Off-Topic

Lol Matti! Hends der im Militär dis Hirn echli fest duregschüttlet? o_O?

Offesichtlicherwiis het de Ironhead de Thread eröffnet und ned de Lucky! De Lucky het da ned mal en Post dri gmacht. Rofl, obs echt es Mittel gege Verwirrtheit git? ;)

:D ;D :D


@ yoda.,.. de ironhead heisst lucky... und de Luckyse7ven heisst david.. ;)


also mache mer am sunntig mol es training (so uf die 6i?)

Also ich bin debii am Sonntig obe!
uf di 6i isch vilich chli früe, denn ässemer gad znacht, aber nacher bini füre ganz obe zha :cool:
so uf di 7ni ufem Server...
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Zitat von Yodenko:
@ yoda.,.. de ironhead heisst lucky... und de Luckyse7ven heisst david..

*sich in die hinterste Ecke verzieht und die Schnauze hält*

? bahahaha! yoda isch verarascht, tralalalallalaa. LOS ALLI UF DÄ YODA! :love1: :whacky091: :whip:


also am sunntig bini au darbei! machemer doch hüt grad s'erschte. so öppe uf die 7i tönt guet, da hämmer au alli zit gha am mami no blüemli zbringe. ;D
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

wunderbaaaaaaaaaaa

got ja, mer muen im problem nur is aug fasse :cool: :icon_razz:
hüt am 7ni wideremal gmeinsams zokke...*freu*

ps: yoda.. für einisch verzeih dir :signs003: :whacky055:
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

tjAAAAAAAAAAAAAA
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

So dasi au no öppis gschribe ha ...*senf*

Ich ha mom eifach kei bock zum ET spile...

Aber das änderet sich in 2 wuche denn widr... sobald de alco zu mir zieht ...

(lol Yoda....!)
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

i ha bös de stress... mis pc (!!!) stürzt immer ab sobald i mi 5 sek ufeme server ufhalte.. sit neustem au uf public.. wtf.. neuinstallation nütz au nix.. huere strange...
 
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Zitat von -KILLERINSTINCT-(FGN):
i ha bös de stress... mis pc (!!!) stürzt immer ab sobald i mi 5 sek ufeme server ufhalte.. sit neustem au uf public.. wtf.. neuinstallation nütz au nix.. huere strange...

Format C: hilft. Viel me chan ich dadezue nümme sege! Und au das isch eich nur e Usred. Entweder wett mer ET spiele, oder mer wett nid. Und das mer ke Bitrag zahle will, wenn mer gar nid will ET spiele chan ich scho verstah. Aber warum denn no bi eus blibe? Klar sell euse Clan öppis persönlichs und menschlichs ha, aber chans das sie, das mer Lüüt uf de Memberliste hend wo eich gar nüm spieled? Viellicht sett mer das ganze mal umstrukturiere. Die verschiedene Member i neui verschiedeni Gruppe unterteile. Und jenachdem mue mer denn Bitrag zahle oder ned. Wer denn aber inere Gruppe isch woner ke Bitrag mue zahle, muess denn aber au ned erwarte, dass er mal bimne 6o6 oder so igsetzt wird, will das wär gegenüber de anderne nid fair.

Was haltet ihr vo dere Idee?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Gemeinsames, Regelmässiges Training

Zitat von #fgn'cercis:

? cercis 4 bundesrat!

Zitat von Yodenko:
Format C: hilft. Viel me chan ich dadezue nümme sege! Und au das isch eich nur e Usred. Entweder wett mer ET spiele, oder mer wett nid. Und das mer ke Bitrag zahle will, wenn mer gar nid will ET spiele chan ich scho verstah. Aber warum denn no bi eus blibe? Klar sell euse Clan öppis persönlichs und menschlichs ha, aber chans das sie, das mer Lüüt uf de Memberliste hend wo eich gar nüm spieled? Viellicht sett mer das ganze mal umstrukturiere. Die verschiedene Member i neui verschiedeni Gruppe unterteile. Und jenachdem mue mer denn Bitrag zahle oder ned. Wer denn aber inere Gruppe isch woner ke Bitrag mue zahle, muess denn aber au ned erwarte, dass er mal bimne 6o6 oder so igsetzt wird, will das wär gegenüber de anderne nid fair.

Was haltet ihr vo dere Idee?

mini meinig. das bitte da diskutiere...
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord