[CS:S] Training

Skillphil

Dü Furz
Goldmember
15. März 2008
1.761
414
36
Jow Leuts

schribet emole wenn dir am beschte Zyt hend zum traine;)

und denket dra im Forum und Vent Aktiv zsi:p

Greez Skilli
 
Re: Training

bi mir isches kompliziert. kunt immer druf ah wie ich grad schaffe muess, well ich han schichtarbeit. ich ka eigentlich di, mi, [fr, sa, so] kunt druf ah was am weekend lauft.
 
Re: Training

Am Mentig + Mittwuch Chani ab de 8te ca. (chunt drufah wenni muess ässe)
Am Zistig + Donnstig abem 10ni ca. (Han vorhär no Fuessball)

Friitig chunt drufah obi in Usgang gang, Samstig Ebefalls.

Sunntig zobe chani immer :p
 
Re: Training

MO, DI, MI, DO, FR, SO

Wenni evt. wieder ins fuessball gang chani nur zu de gliche ziite wie de lector....also:

MO, MI, FR, SO
 
Re: Training

das isch jo nid schlecht, alli könne fascht an de gliche täg. mir müen uns halt eifach emol feschtlege an welle täg mir traine wenn und um welli ziet damit mir bald css aktiv in der esl chöne game. ;D
 
Re: Training

öhm weiss nit ob du up to date bisch skiller aber cssler hemmer nur de skillphil, du und din brüeder ;)
 
Re: Training

aha indemfall bi ich nid informiert, sin den die andere alli gange oder hän sie eifach kei luscht ka. schad drum mir wäre sicher no e geils team gsi wie an der lan sissach. naja suche mir halt anderi leuts ;D.
 
Re: Training

jo de lector und de slizza sind gange, de mikestyle soviel ich weiss au und de lavita het jo nüm welle game oder so^^
Aber egal...mir finde sicher neui, zersch bashe mer an de nächschte lan im COD4 und dir chönnt jo no im css schnell abruume und falls etqw gspielt wird hämmer dört sicher au scho gwunne^^
 
Re: Training

unschöner, kiddie-mässiger abgang. total uncool. hab keine wut oder so auf die typen, bin ja leider noch nicht mal dazu gekommen, die kennen zu lernen. aber sauber ist der abgang mit sicherheit nicht. naja, sollen die doch alle ihre fame-clans joinen und mit fremden internet-bekannten kellerkindern liga-ladders dominieren.

einmal mehr wäre somit bewiesen: wir sind 1337, rest ist b00n.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord