Fragen ans Forum etc.

Re: Fragen ans Forum etc.

ich bin beschnitten, und?.....WTF....

ausserdem macht es mehr sinn, wenn sich jeder fürs Training anmelden würde und so mit andren was auf die Beine stellt, als wenn sich jeder abmeldet. Ausserdem wird es für denn, der die Shoutbox dann zuletzt lesen würde bissel unübersichtlich. abmelden stinkt (da ja eh ned obligat.), anmelden roxx....
kannst ja ein an- oder abmelder script proggen ;D
 
Re: Fragen ans Forum etc.

Shoutbox oberhalb des Forums installiert,....jedenfalls beim Standart Theme, wie es mit andresn aussieht,...naja,....muss halt jedes dass Standart Theme nutzen,.... ?
 
Re: Fragen ans Forum etc.

Also zu Matterhorns freuden, ist die Shoutbox nun auch in seinem Theme installiert worden! Ansonsten nutzt ja niemand mehr ein Theme dass vom Forumstandart abweicht, soweit ich das gesehen habe. Ansonsten, oder wenn wer ein anderes wählt/wählen möchte, muss er mir dass hier mitteilen, wenn er die Shoutbox dann dort auch integriert haben will!
(ach und ja, wenn die Shoutbox "nervt" oder ähnliches, man kann sie einfach zuklappen!)
 
Re: Fragen ans Forum etc.

@ gAz Ja also zum erschte mol Danke das du das gmacht hesch ;)

2. Rein Theroretisch eigentlich mösti min styl genau immer e so aktualisiert werde Wie s original denn ich han ja das Forum nur gwählt weg weg dem styl ;) Ich hoffe denke es macht dir nid so viel us Orgaz das du so zäge 2 styls verwallte muesch und susch gits denn wieder mal es Bierlie oder Ice Tea wie z freack hoffe denn nur das ich denn au nüechtern bin ;) hehe.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Fragen ans Forum etc.

Hmmm.....Matti,...Du bisch ja ned mol der einzig wo de "Style" benutzt,.....es sind 2,...also no wer,....kei Ahnig, aber isch au egal,......meh luegt was gaht,.....und dass isch scho ned schlächt,...und au ned würklich schwer gsi zum ifüüge,.....GOiL
 
Re: Fragen ans Forum etc.

sry ;) aber hab halt auf einen Schweizerdeutschen Post genauso geantwortet...
ansonsten geb ich mir mühe, einigermasen "verständlich" zu schreiben.....auch für Dich
 
Re: Fragen ans Forum etc.

ja...
Es stehen 2 Themes zur Auswahl: Sullen Madness TP & Aliennation TP (gefällt mit persönlich ziemlich gut, ist ein Theme, für solche, die es gerne ein bisschen dünkler haben. Die anderen Themes funktionieren nicht!)...
Themes die mit dem TinyPortal zusammenarbeiten und einigermassen brauchbar sind, sind sehr rar gesäht. Warst Du demfall der 2te, der das AA_New_Damage Theme benutzt hat,........also das AlienNation Theme ist sooo ähnlich.... (wusste nur, dass Matter noch das andere nutzte, und der so ein dunklers/dünkleres möchte, darum hab ich geschaut, dass ich da doch bisschen Ersatz finde (mittlerweile nutze ich auch das AlienNation, gefällt mir persönlich sehr gut))
 
Re: Fragen ans Forum etc.

gefällt mir ehrlich gesagt nicht. und habe mich mittlerweile, seit ich mich vom alten forumdesign schon verabschieden musste, an das design gewöhnt. und jetzt muss ich mich wieder umgewöhnen? geht das nun monatlich so? das stört.
 
Re: Fragen ans Forum etc.

Du häsch die halt au ned i die Lischte gmäldet mit dene mit Xtrawürscht,....wie zb. de Matter....und 1 (oder 2) gäge de rescht,...hihi,...

Jaja,...da Du ja so NETT gfragt häsch, hani mol gluegt was sich da laht la mache,..
isch ned ganz befridiegent,...aber viel meh machi ned,.....schüsch scho gnueg mueh.....zb. häts 2x en HomeButton, der 2ti verwiist ufs Forum (machmer en (Forum) Button und ich tuene ane,.....und es isch no es bitz verzoge,....aber mer chans benutze,....öb du dass eso willsch benutze oder was au immer isch dir überlah, aber es isch benutzbar....

und süsch, erinnere mich doch dra, wenn wieder en monet ume isch, dass ich was chan mache (wie zb. dich ufnes anderes theme umstelle,...hihi)....

edit: hans doch wieder (müsse) useneh,...dass generiert mer zuviel fählermäldige,....;) da wachst s'Fählerprotokoll ins unermässliche,...und dass chans au ned si,......und süsch chamer ja wer en PHP Kurs schänke,...hihi

ned zerscht neh plz,...thx
 
Re: Fragen ans Forum etc.

ach ja und so näbebibemerkt, wenn Du wüsstisch wie viel scheisszyt ich scho da vertümplet han,.....
 
Re: Fragen ans Forum etc.

also ich find die neuen features absolut geil. den userkasten die permissions usw. das sieht langsam richtig professionell aus. und es stimmt also doch, dieses forum hat eine VIEL grössere breite an möglichkeiten.
 
Re: Fragen ans Forum etc.

sicher,....beklag mi ja au ned,....aber du tuesch dich mit "veränderige" anschiinend generell chli schwer(er),......aber löhmer dass,...mein säget ja au ned viel,...wow, dass gfallt mer, sondern meh erwähnt immer s'andere,.....;)
Und ich han vorig sicher au fascht es Stündli adem (dim) Theme umebaschtlet,...aber dass isch irgendswie es doofs mit dene Grafik, wemer dass sött apasse usw....

Mein, installierder au gern es anders, aber bring/oder schlah mer doch süsch au mol eis vor....tue immer chli luega, und versuchs allne so rächt zmache wies gaht,....
oder sölli nix meh mache ;) ?

Aber äbe,....wayne... ;)
 
Re: Fragen ans Forum etc.

Zitat von -KiNGORGAZ-(FGN):
sicher,....beklag mi ja au ned,....aber du tuesch dich mit "veränderige" anschiinend generell chli schwer(er),......aber löhmer dass,...mein säget ja au ned viel,...wow, dass gfallt mer, sondern meh erwähnt immer s'andere,.....;)

ich schaff im kundedienst, det meldet sich au selte mal eine um dier z'säge dass er dich super findet! ;)

Zitat von -KiNGORGAZ-(FGN):
Mein, installierder au gern es anders, aber bring/oder schlah mer doch süsch au mol eis vor....tue immer chli luega, und versuchs allne so rächt zmache wies gaht,....
oder sölli nix meh mache ;) ?

ich finds ja nett, dass du das machsch, jedoch hät niemert gseit du müässisch's mache, drum beschwer dich bitte nöd über arbet wo niemert vo dier abverlangt hät.
wo find ich denn so themes? (also nöd intern sondern ufem netz)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Fragen ans Forum etc.

OMG (SEHR VERDAMMT GROSS GSCHRIEBE),...de erscht satz woni schrieb: "beklag mi ja ned", und Du schriibsch när, "beklag di ned",....he sry, beklag Du Dich ned,...also, da niemert gseit ich müss dass mache, kümmere ich mich en dräck drum (sry, bitz hässig und übertriebe gseit), was denn Dich wür intressiere!...wie scho erwähnt, mach ich dass ja eigentlich no gern und luege au bzw. versuches, dass es allne möglichst passt was ich denn au mache da (Aber meh chans NIE allne rächt mache, und wenn Du etz halt de bisch, wonis ned rächt chan mache,...tja,...so sölls gah...).....
Ich bin au ned immer ned, und ich figge amigs au rächt ume, also mun ich dass au verstah, wenn mich mol wer afiggt,......wie die Relatione au si möge,.....
Konstruktivi Kritik ftw,.....thx,.....
GR33TZ
 
Forum seiten Leisten

Sie seiten Leisten beim Forum kann man ja zuschliessen damit das Forum mehr Platz hat. Nun, irgendwie geht es nicht, man kann zwar die Leisten schliessen, das Forum wird aber nicht breiter. Das heißt der Platz für die Leisten bleibt immernoch dafür reserviert. Sie sind nur ausgeblendet.

Ich habe die ganze rechte Seite geschlossen, und paar auf der Linken.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord