[WoW] Warlords of Draenor, Check-In

j27at47f.png


Battle.net: Budal #2339
 
Zitat von Varimathras;59320:

Jep. Budal heisst auf albanisch Dummkopf/Idiot

- - - Aktualisiert - - -

unglaublich.. blizzard hat nun seit 10 jahren mmo erfahrung und schafft es nicht dass ich spielen kann..

Expansion mis-named:

"Warlords of Downtime"

I know you're still new at this whole MMO launch thing. Maybe in another 10 years you'll figure it out
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Wegen der Queue meinst du? Da sind halt IMO die Spieler selbst schuld, will ja auch niemand auf den weniger besiedelten Realms daddeln. Obschon ein etwas flexibleres System wünschenswert wäre, wundere ich mich ab der Wartezeit eigentlich nicht. In dieser Hinsicht wurde ja nichts angekündigt, was Load-Balancing angeht.

edit meint: Natürlich hat der DDOS nicht gerade dazu beigetragen, die Situation zu verbessern.
 
Sry eue Hobby Server Malgaynis isch voll.. Warum spillt mer uf some volle Server?
Ich gane glaub wieder zrugg uf min fridliche RP Server dete isch nie voll :)


Ah ich liebe WoW. und wen mer wo drealm wächsle den chunt en fähler. janu denn löömer die warteschlaufe hald mal über eim erga ahahahaha :D
 
So das ganze Weekend über auf meinem Ursprünglichen Realm gezockt. Bin sogar noch in meiner Gilde wo ich vor Zwei Jahren schon war.
Muss sagen das Spiel macht mir enorm Spass, mit MoP hatte ich meine Bedenken in welche Richtungen sich das Spiel entwickelt, doch mit LoD haben sie wieder ein echtes WoW herausgebracht. Die Garnison ist eine gelungene Abwechslung.

Hatte das ganze Weekend über fast keine Unterbüche. WoW hat mich wieder. Mal sehen für wie lange :)
 
Ich am obe, am Tag de Sugi wenner denn wach isch^^

Süscht eifach mol /who Eviternity

Denn gsehsch wer online isch :) chönd praktisch alli inve :)
 
hmm jo du musch wüsse. aber ich frog mich denn halt was es bringt überhaupt e gilde zha^^

ich han selber sovelli kollegewo uf verschiedene server spelle, grund isch eifach well die alte server alli am arsch sind. total scheiss verhältnis. was passiert, mer nimmt de gratistrans und wechslet uf en gümmelserver wo keine vo de kollege druf spelt. Stresst halt scho iwie^^ Mir wäre locker 30 + schwizer würde alli uf Mal'ganis cho :D
 
die simmer wurst ^^ ich rede vo Lüüt vo frühner scho bi eus gseh sind. Und jetzt auf Fgnler ;) de Thread gihts jetzt e monet. Also Möglechkeit wär do gseh alli ufm gliche Server zii :) Klar, es isch nüm glichbedütend wie frühner. Aber ich persönlech finds nach wie vor schöner wenn e ganzi gildegruppe unterwägs isch :D S'gfühl isch eifach epischer :D
 
viel sind halt au bide swisssmp lows :D kolleg het de fehler gmacht ends MOP ^^

- - - Aktualisiert - - -

thx 4 invite! :) jetz fehlt hie ufde page nur no d wow section vo de "Gilde" das me au chly chan stuff ustusche und poste ;) ohni dasme die ganz community muess närve demit
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord