[WoW] Warlords of Draenor, Check-In

Bin ja au mit 2 Kollege de Gilde biträte..
sind grössteteils dütschi, ned dassi es problem demit ha, aber en reinrassigi gilde wär ja au cool. #Heil

Spass.. dlüüt sind fründlich und hilfabereit und mer gänd üs mühe schnell lv100 zwerde zum heroic inis zmache..

Woni früener gspellt ha bini in ner reine PvP gilde gseh, was sicher meh spass macht aber weder EP no loot bringt

Vllt chammer ja die lüt ufs forum hole und ebe so raid-date etc. Abmache
 
Ja, frühner hets mol e Gildehomepage gää :) Wenn Möglechkeit bestoht, uf FGN öpis i die richtig zmache, unterstütz ich das total. Wenn nid würd goht, wärs cool wenn öper wo sich demet chli uskennt, das würd id hand nää :)


Gester glichzitig 26 Lüüt online gsi ;) Klasssee!
 
Jaa, ich würd da süscht id Hand näh das FGN da nid mega zuegspammt wird mit so shizzl ^^ hesch d Domain no?

geit eifach meh au chly drum das meh sich iwo chly ustusche chan, vl. paar Guides Poste etc. und i glaube nöd das, das die grossi "Masse" hie uf FGN Interessiert ;)
 
also mir persönlech wärs lieber uf FGN selber :) aber das isch im Ben und so ihri Entscheidig. :D

Aber falls du würkli Lust hesch chasch au selber öpis ufzieh :) Ganz degege bini au nid :) Die Domain chammer nümmer bruche, alte Gildename usw. Swissaclysm :D
 
logisch wers agnehmer uf FGN :D aber ebe, glaube nöd das die ganze "nid-wowler" ah X-Threads Interessiert sind ;) abgseh devo das den früener oder später sowiso en Raidplaner bruchsch EQDKP oder halt Loot Council etc. kA was du dir vorgstellt hesch ;)


ja ich wür eifach was schlichts - eifachs und glich einigermasse professionels mache, müesstischmer nur säge was für Farbene du wetsch.
 
haha Grüeeen :D

Jaa s'Lootsystem mömmer no agugge, mir hen bis jetzt nie was speziells gha, mer hend eus jo alli kennt persönlech. Daher isch smeiste fredlech abgloffe^^
 
10er oder 25er? ;) Imne 10er gibider Recht da s ganze "rotiere" meistens weniger isch als imne 25er und guet überblickbar :D aber en 25er wo ganz ohni "Loot-System (Loot-Council, Need-Liste, DKP, GDKP usw.) uschunt glaubeni weniger ;) da immer lüüt wirsch ha wo 100% attandance hend und denn sötigi wo mal ebe mit 15% in Raid chömed und eim wo 100% debi isch was weg "rolled" wo er vl. scho 15 ID's oder so druf wartet-> das hingege füehrt zu kriääääg :D
 
10er :) praktisch immer alli awesened, wenn öper nid ume gseh isch, selberschuld ;D

Jo wie gseit. ich glaub das ganze müemmer mol im Ts, oder ebe uf dere Homepage aluege.
 
guet und dir?

Edit: Hab den Post hier auf Anfrage von Ava gepostet :whacky091:
Desweiteren hab ich ein Unterforum "World of Warcraft" unter "Aktive Spiele" erstellt und diesen Post dahin verschoben :)

Cheers!

Edit2: Wer hat Bock auf Moderator im WoW Bereich?
 
Naja ich han ja e Gilde? Und det sind lüt debi mit dene hani vor 10 Jahr WoW agfange und mit dene wirdi wohl au WoW beände wer weiss.
Ich bin eh na nie de Raider gsi vo dem her. Aber ebe. Ich tauche scho na uf!
 
i-NccB8SH-1050x10000.jpg
 
hunter mittlerwile l100 und gearscore iwas 610 glaub. min chrieger hani uf l60 glvled und den de push uf 90 gmacht. min hexer mittlerwile l86. spiel macht immer na spass. Aber i stay definitiv uf Horde Siite und schön uf Forscherliga i mire Stamm Gilde "Die Ältesten" :)
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord