[WoW] Warlords of Draenor, Check-In

How about: stylische Draenei Warry?^^ :D ha au eine, Rüstig am sterbe gross :D Um Untot sii gihts immer no Noggerfoggergestränk vo tanaris oder so, bruchi au ab und zue ;)
 
ich han en warri uf alli site, den machi de halt instant uf 90 goht jo au und server isch jo egal weil me jo ehh realmübergrifend chan raide und pvp mache... oder hends da nüm? (sorry würkli scho sau lang nüm gspielt)
 
Das seit jede Warry^^

Btw, Server isch scho egal, aber grundsätzlich wärs glich geil ufm gliche server :) well i gilde chasch denn nid joine
 
hehe nei spass bisite, han gestert mol e rundi gspielt... leck mich fett... die hend jo huere viel sache an de klasse gänderet

ich sägs mol eso, mit dem 1char to lvl90 instant chan me jo locker was mache

ich han vorher relativ guet warri (prot in pve und pvp) gspielt, han lang diszi priest und heal druid in pvp gspielt...
je nachdem was halt bi euch am eheste gsuecht isch chönti jo bi euch ufem server en char erstelle und booste, weil ich wird garantiert kei cash usgeh um chars z transferiere
 
aha, nei nei han bis S14 no voll gspielt also plus minus afangs März, han es paar 90er...
wie gseit lueget mol was ihr so klassemässig bruchet und sägs mr, evtl pushi no eine bis lvl 60 übers WE den chani mit dr ufwärtig au no grad 2 bruef ufehole, damit sichs grat rentiert

bevorzugt Tank oder Heal klasse (sind mini mains gsi über johre) aber notfals chan me au suscht was dreihe, will ich wird sicher min warri uf horde au schnell uf 100 haue wege RBG mit dere Gilde
 
Also Tanks mit Sec. Specc sind immer guet.


Vell vorhande momentan sind: Schurke, Schamis, Priests, Warry,

Vorallem Wenig hemmer: Dudu, Hexi, Monk, DK

Hunter, Palas, Mages sind relativ guet usgwoge.


Suech der was us^^
 
ich chan au säge ich bi DE warry..naja..aber vorallem bini DE TANK!
Sit Classic nur am tanke!

Zersh Pala de ab Cata warry
Ja ihr hend richtig ghört. Pala tank zu classic!

Dont ask how that works!
 

Similar threads

Latest posts

Staff online

Members online

Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord