[WoW] Warlords of Draenor, Check-In

Zitat von Kooki_ch;59128:


eher 2, mittwuch zabig wemers gnau nimmt


/edit wer mit mir zämme tankt wird gschluchet
So bös das jezt au tönt und so lieb ich au sush bin

Ich wot eifach n tank mate ha wo ned unfähig isch
Also wasi säge wot isch, das ich öfters tank mates gha han wo die eifachste sache verkaked
z.B Cds richtig zieh und au boss mechanike nachm 20x mal nani verstande hend

:)
 
Aso wenn den Horde die schwule Allianzler nei Tanke ey!
Aber ich gane devo us ich wirde min account nüme raktiviere. Nach Zwei jahr pause ich glaub ich wüsst ned ma me wie spile ahahahaha.
 
haahaha :D Allianz Beste :D Horde het meh Kiddys. Isch zum Teil zemli trurig dete spele. Han au Hordis. aso bi de Allianz isch gmüetlecher :)

SW oder IF isch scho nice :D


Es isch no nie liehcter gsi istige wie jetzte. mit gratis 90er, iführig mit pre-quests usw. aso wenn willsch reaktiviere. denn jetzte ;) Besti Zitpunkt. Chöndsch mit eus End-Game spele :) Raid brucht demfal no fähigi DD's und/oder Heals :)
 
Zitat von sugarfree;59135:
eher 2, mittwuch zabig wemers gnau nimmt


/edit wer mit mir zämme tankt wird gschluchet
So bös das jezt au tönt und so lieb ich au sush bin

Ich wot eifach n tank mate ha wo ned unfähig isch
Also wasi säge wot isch, das ich öfters tank mates gha han wo die eifachste sache verkaked
z.B Cds richtig zieh und au boss mechanike nachm 20x mal nani verstande hend

:)



Classic bis letzte Dezember ide top200 graidet ;) bis mitti Hyjal mitm Mage und denn ufe Palatank gswitcht und das dure zoge bis Ogrimmar ;) ich weiss wasi mache :D han bis döt aneh eig. alles clear gha bevor de jewilig hert "nerf" isch cho :p bis uf LK25er HC döt hemer au erst mitm 30% umklatscht, aber da isch wohl de meiste Gildene so gange :D defür hemer Halion recht zügig umgha... im 10er Berich sogar top100 gsy.

ha da eher angst das min Tank-Mate nöd weiss wie mehr uf höchem Niveau spielt ;)

aber bin anyway immer no mit mir am Kämpfe obimers würkli söll hole morn abig , frei hät ich ömu...
 
;) bin nöd ich gsy wo d Fähigkeite vo de andere i Frag gstellt het, das isch mir denk au bewusst Kooki - aber ha nur welle klarstelle das ich weiss wie da Spiel funktioniert ;) Weni wider wöt Hardcore Progress raide chönti au zrug zu minere Gilde gah
 
@Chline looos!! Platz hemmer! irgendwo^^ haha, eifach no bissle food/ztrinke mitnää ;) mittwoch obe goht los :D

@AemJay C'MON! Du machsch öpis guets für FNG! :) Gäu Ben! :D

@invinzible I know! und au scho i de Gilde! :)
 
kooki was bruchet ihr jetzt no am eheste für WoD raid? bin im mom jo tank gspecct aber do schients jo scho 2 ober pros zha
i würd eifach gern wüsse was i söll für gear farme^^... spiele chani praktisch jede specc vom druid
 
wie du willsch, Tanks chammer immer bruche, biim dudu chasch au Feral spele denn zb.

Eule isch zemli Starch momentan. Und bäumli hemmer no kes. jedefalls ke schwizer.

Also wenn de Chline jetzt tankt. würdi sege Heal/DD wärs klügste.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord