Trailer & Filmempfehlungen

Zitat von aWake.cH;43871:
Eigetli hassi so Film wo Chinder d'Welt rettet und alles mit 5i scho chönd... Chömed mer immer so FSK ab 6 Jahren-Sunntignammitags-Vorstelligsmässig innä, wos extra na Zuckerwatte bim Kino-Kiosk git ;)

Aber mal luege was dä Film so her gitt


Kinder nei, Jugendliche jo. Schomol OGN gluegt. Die send alli 16 - 18. Schnälls herni, schnälli Reaktion. S'einzige onrealistische a däm esch eigentlich d'öberträgig vo de Date (wo halt ebe Ziit brucht. Lichtgeschwendigkeit esch relativ em All, wend Echtziit-Interaktion bruchsch. Subruumkommunikation set me ha.. hurr durr), ansonste send Drone definitiv emmer meh am cho, gets sogar scho. Wart no 20-50 jöhrli. Werom Mönsche opfere wenn nor Material chasch opfere. Ok, Klone gäbs denn ou no, sofärn me die schnell gnue cha ufzöchte. 18 Johr esch definitiv zlangsam.

Videogames händ öbrigens en iflosse ofd Reaktion, han i enteressanterwis scho müsse feststelle. Wenns Herni trainiersch schnell müese entscheidige träffe (think League of Legends Teamfights) got das ou wenn z.b. Gschirr abegheit em RL. Öber da chame jetz zwar lache, aber das merksch dorchus, vorallem met 30 :)
 
Please, die gsend us wie max 12i und vu Drohne hani gar nix gseit... Drohnekrieg isch S'Meta ines paar jahr ;)
 
Zitat von ntr0py;43881:
Kinder nei, Jugendliche jo. Schomol OGN gluegt. Die send alli 16 - 18. Schnälls herni, schnälli Reaktion. S'einzige onrealistische a däm esch eigentlich d'öberträgig vo de Date (wo halt ebe Ziit brucht. Lichtgeschwendigkeit esch relativ em All, wend Echtziit-Interaktion bruchsch. Subruumkommunikation set me ha.. hurr durr), ansonste send Drone definitiv emmer meh am cho, gets sogar scho. Wart no 20-50 jöhrli. Werom Mönsche opfere wenn nor Material chasch opfere. Ok, Klone gäbs denn ou no, sofärn me die schnell gnue cha ufzöchte. 18 Johr esch definitiv zlangsam.

Videogames händ öbrigens en iflosse ofd Reaktion, han i enteressanterwis scho müsse feststelle. Wenns Herni trainiersch schnell müese entscheidige träffe (think League of Legends Teamfights) got das ou wenn z.b. Gschirr abegheit em RL. Öber da chame jetz zwar lache, aber das merksch dorchus, vorallem met 30 :)
mitem awake über sci-fi z diskutiere isch öbbe wie eme aff wöue quantephysik erkläre.

btw: moon hani gester gluegt, isch na cool. aber het vermuetlech bitz zwenig explosione für die meiste lüt...
 
Hey Ober-Soziopath,

3rrkol.jpg



Gang gschieder mal wieder ä Stündli zu dim Psychiater Freakyboy, hesch glaubs mal wieder ä Sitzig uslah so wies usgseht!
Und Hey... ich meins imfall nur guet mit dir! :sm-kopf-hoch::kiss::kiss:
 
Haltet die Sprache des Thread-Erstellers ein, sonst gibts Fuditätsch hier!

Und freakpants: Musst du dich wieder mit allen anlegen? Hast du's dermassen nötig?
 
OMG OMG OMG OMG Pure epicness incoming

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

Von den Machern von District 9

2013 hat Sci-Fy mässig einiges zu bieten.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

Charlie for President. = GG
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

"You hit like a Vegetarian."
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
hahaha schwarzenegger hat wohl immer noch nicht an seiner aussprache geübt ;)
aber der film sieht schonmal vielversprechend aus - werd ich mir definitiv geben!
 

werde ich mich mir glaubs in 3d mal im kino reinziehn, wenn ich mal zeit hab
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Nicht sehr neu, aber OMG OMG OMG OMG


 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

nicht neu, aber darf euch den trailer nicht vorenthalten. super film!
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord