Schaue deswegen ausser der Werbung im Kino keine Filmtrailer mehr. Man geht nach einem Trailer mit zu hohen oder den falschen Erwartungen an einen Film ins Kino. Letztlich hab ich so Valerian geguckt und war total positiv überrascht....ach wie schön, ein weiterer Trailer, der die spektakulärsten Szenen vorweg nimmt und dies erst noch der Reihe nach. Hate!
Eidütig z chlini brüst!
Absoluti Machine ??
Ich hasse de usdruck!Extrem starke Frauenrolle
Ich hasse de usdruck!
Oft isches au huere ufgsetzt und unglaubwürdig, aber i dem Film isches ächt en krassi Socke die Frau. Ich mag starki Fraue, aber nöd stark im Sinn vo "en coole Männerspruch und en härti fuscht id Frässi". Starki Frau muss sich nöd wi en Ma vehalte, zum krass si. Die ächt starke Fraue hani gern, sind mer viel lieber als so Fast and Furios Fotzene. Lueg de Film, dänn gsehsch wasi meine
Zitat von peniserger:nöd stark im Sinn vo "en coole Männerspruch und en härti fuscht id Frässi
Ner muesi aber sege: Ja, es isch e starchi Frauerolle, für mi im Oscarberich. ABER dr Charakter isch nid e starchi Frau, im Gegeteil, sie isch extrem mönschlech und git ihrer Schwächi sehr dütlech Usdruck.
Thread starter | Titel | Forum | Antworten | Datum |
---|---|---|---|---|
Battlefeald 4 Trailer Coming 2017 | Game News | 9 | ||
Call of Duty Modern Warfare 2 Multyplayer Trailer | Game News | 14 | ||
Es klyses Zückerly (Wolfenstein Trailer & Ingame Scenes) | Game News | 13 | ||
Call of Duty 5 (1. Trailer) | Game News | 8 |