eevent 2.0

hahahaha geilsti thread ever! für das meld ich mich sogar mal ah :)

kurz und bündig: lan hett mangel kah ja.... aber ich hans glich de hammer gfunde hett sehr viel zum lache geh ;) bin zueversichtlich das problem nechst lan usgmärzt werde und hoffe sie mached au wieder eini! im übrige sind die meiste da ine gay
 
Zitat von Trooper;43072:
hahahaha geilsti thread ever! für das meld ich mich sogar mal ah :) kurz und bündig: lan hett mangel kah ja.... aber ich hans glich de hammer gfunde hett sehr viel zum lache geh ;) bin zueversichtlich das problem nechst lan usgmärzt werde und hoffe sie mached au wieder eini! im übrige sind die meiste da ine gay
das muss en trooper fakeaccount si. :D guet zum lache hets scho viel ge, allne vorah de igor wo dr pc formatiere wött und uf de_train a riese tier isch XD
 
Zitat von dos;43071:
Wenn du mir dis problem mit dr bar chönntsch gnauer erkläre wäri froh, wöu ussert barhocker wüssti ni was gross no fählt. natürlech isches ke "richtigi" bar, aber es isch e event bar wie se überall amne wuchenendsanlass würsch finge.

Dä mitem klaue isch lächerlech, mir chöi nüt derfür das de öppis hett wöue chlaue, mir hei usegfunge wärs isch gsi und hei die sache wider zrügg übercho. es isch einisch passiert und nid wider, hätt ömu nüt ghört. Eventuell hättemer drastischer söue reagiere aber es isch o für üs z erste mal gsi das so öppis passiert, mir hei halt ni gwüsst wie reagiere.

Mir hei 2 reihe "billigi" holztische gha, und o die si weder billig no schüsch schlächt. isch jetz o z erste mal wo öpper d tische anere schwizer lan kritisiert und i gloub mir wüsse alli dasde nume wosch flame. also las lieber la si.

Mir hei vili Tische gar nid ersch ufgstellt, wöu mir hei gwüsst wi vili lüt öppe wärde cho und mir sicher nid alles hätte brucht. derfür heimer halt chle me platz gha näb dr küche/kaffemaschine.

D turnier si nid guet gloffe, da gibi dir rächt und d stromusfäll hätte o ni müesse si. Aber das wär mir nöi das e LAN keni netzwerkproblem hett, und die chame meistens nid behebe indem me e chnopf drückt, das isch meistens chle komplizierter.

a jedre lan woni bisher bi gsi, hend d bars definitiv besser usgseh u si besser bedient gsi ;)

das wegem chlaue hani eh nur halb mitbecho, ischmr ja eig. au glich, i pack mini wertsache immer ih ;)

z erste mal? sorry, aber bisch du ou scho a lans gsi? xD

klar, problem gits immer. s problem isch nur dasses gheisse het ir 2. wird definitiv besser. scho am fritig obe hets ke netz me gha. das ganze chamer dure teste ide hütige zit. und all andere lans hend au nid gross problem. s geit ja immerno drum dass das ganze eifach "häregschosse" isch, und nid zit gno worde isch, um qualität z zeige. das isch eigentlech z problem woni demit ha, nid dasses nid funktioniert ;)

und betreff em shootmania turnier, s isch nid ganz fair, wennmr s ganze turnier scho usezögeret und denn no druck macht. mi hät au guet turnier am fritig chönne avo, da hani mi scho gfrogt wiso nix passiert isch. alles am samschtig nomitag azfoh macht nid viel sinn.

ah und mis HAUPTPROBLEM:

d homepage. sorry, aber e lan brucht es intranet. es forum, e shoutbox womer mit nang cha kommuniziere, games vorstelle womer gern wett spiele. viele hend was gspielt, aber niemr mitnang u das isch ja z ziel anere lan. also en kritik, wo zur verbesserig dient:

düend eu es guets intranet zueche, wo d community ungerstützt, u nid unterbindet. dezue kört au, dassmr d games akündet wo ide turnier gspielt wärde, und evtl. nomol d lüt uffordered es team z mache, damit s meh als nur 4 team / spiel git.
 
ajo das mit gameserver isch abbrötlet isch kli billige usred dr jan(wusa) hets nohr jo au gschafft eina ufzsetze und uf demm isch jo denn gspielt wore, sprich IRGENDEIN pc het greicht
 
Zitat von dothem;43075:
a jedre lan woni bisher bi gsi, hend d bars definitiv besser usgseh u si besser bedient gsi ;)
Ok i ha ganz vergässä gha das d erenja und d butterlan ja o e bar hei, sorry.

Zitat von dothem;43075:
z erste mal? sorry, aber bisch du ou scho a lans gsi? xD
ömu z erste mal das öpper flamet d tische sige billig. Das lüt motze wägem platz isch ja bekannt.

Zitat von dothem;43075:
scho am fritig obe hets ke netz me gha. das ganze chamer dure teste ide hütige zit. und all andere lans hend au nid gross problem
Also testet isches worde, da chasch schüsch mal es wort wächsle mit üsem netzwerktechniker.
Und sowit ig mi erinnere hett gloubs jedi lan i de letzte 6 monat recht lang ke internet me gha, wenn das keni problem si de weis ig o nid.
natürlech wotti dermit ni säge di angere lans sige schlächt, sondern das fehler nid z vermide si bi so vil lüt I eim netz.


Zitat von dothem;43075:
und betreff em shootmania turnier, s isch nid ganz fair, wennmr s ganze turnier scho usezögeret und denn no druck macht. mi hät au guet turnier am fritig chönne avo, da hani mi scho gfrogt wiso nix passiert isch. alles am samschtig nomitag azfoh macht nid viel sinn.
Absichtlech usezögeret heimers sicher nid, und mir heis ersch am samstig agfange wöu mir ehrlech gseit maximal 8 spiler hei erwartet.

Zitat von dothem;43075:
Isch notiert, wird agluegt.

Das isch ömu scho 5 mal bessers feedback als di erst post, merci ;)


Zitat von borlee;43077:
ajo das mit gameserver isch abbrötlet isch kli billige usred dr jan(wusa) hets nohr jo au gschafft eina ufzsetze und uf demm isch jo denn gspielt wore, sprich IRGENDEIN pc het greicht
natürlech hätt igs chönne hoste, aber i gibes ehrlech gseit lieber de lüt wo ahnig vo cs:go server hei als das ig da irgend e scheiss hoste ner müesse d spiler wider cho motze.

So jetz isch afang mal rue vo mire site här, merci für z ganze feedback!
 
nur demiti au no blöd do ha:

also letsht joor (eevent #1) hani au uf dene 'billige' holztisch gspiled und ha ehrlich gseit gar kei problem ka demit.

allgemein i bi zwar mol nit debi gseh aber wenn ich so liis was da abgaht, denn ish die lan entweder de grösshdi shit ever gseh (wenni em trooper sin comment lise glaubi zwar nit) oder ihr sind in de letztr ziit eifach vil z heftig verwöhnt worde oder euch gohts drum eifach no bizli umezflame. - benehmed euch mol und versuecheds konstruktiv (und sowas vo mir, dafuq!)

@dothem ich ha mitbecho das es es forum hät söttegä aber ich glaub das ish denn eifach z kurzfristig gseh.
 
also dass dr lan orga weiss wia ma an csgo server ufsetzt wenns es tirnier git sött scho pflicht si... muass ma sich halt im vorhinein informiere und teste
 
mir hättet ihne jo ou gern ghulfe. s problem isch halt au, dass hüt zu tags d lan organisatore selber wend mitspiele. was eig. völlig fail isch u somit d qualität vor lan drunger liidet. s glich findi, dass d admin d turnierprise a sich nämet, was eig. au nid fair isch, odr liggi da falsch? u isch das vo de angere lans immer nur als "guterwille" gmacht worde?
 
Zitat von dos;43067:
I ga jetz eifach mal dervo us uf dem föteli woni ha postet chunnsch du ersch grad, das heisst du chunnsch mit vorher kouftem bier a d lan und motzisch ner z bier sig z tür?
es isch wäg dir so tür. (mir luege glich dasmer chle billiger chöi wärde)

Jein. I wotts nid vo mir us generalisiere, aber i dänke es si relativ viu Lüt bereit drzue, z Bier a der Bar z konsumiere, wenn dr Priis stimmt. Z.B. ar Erenya, wo dr Priis sehr fair isch gsi und dr Service ou. Auso ischs sicherlech e Überlegig wärt, ar nächste eevent mitm Priis abezgah, und das o z kommuniziere, das d Lüt me vor Ort konsumiere.

Und oder sone Aktion wi mit de energydrink vorbsteue usw. findi e super idee!
 
Zitat von dos;43067:
I ga jetz eifach mal dervo us uf dem föteli woni ha postet chunnsch du ersch grad, das heisst du chunnsch mit vorher kouftem bier a d lan und motzisch ner z bier sig z tür? es isch wäg dir so tür. (mir luege glich dasmer chle billiger chöi wärde)
und i ha immer denkt i ghöre zu da lüt wo eher me geld usgit anra lan, oh das isch jo dia lan genau so gsi... i sege nur SHOTS(wo btw. okaye priis ka hend imo.)
 
Sali zäme

I melde mit jetzt au mal no.

Wer bin ich? I bi eine vo dä FREIWILLIGE, EHREAMTLICHE (also gratis) Helfer gsi. I ha mit dä organisiation ah sich nüt ztuhe gha sonder bi einfach am Friitig Morge zum uffbaue cho und ha gwüsst das i no für Chuchidienscht (Fr abend + Sa bis 21:00) iteilt gsie bi.

75% vo allne Problem sind schlichtweg eifach dadurch stand cho, das es MASSIV zweni Helfer gha het. Gut mehr muss halt als Orga au lüäge das mer gnuäg Helfer het und sich dementsprechend organisiere, will i het au mal no gern min Rechner uffgstellt und chli mit eu zockt. Aber egal i ha en grossteil vo mim Wucheendi gopfered um eu z verköstige.

Wie das mer me Helfer chah mobilisiere wird i sicher nomal mit dä Orgas aspreche, will es händ i jedem Bereich Lüüt gfehlt. Seg das Uffbaue, Bar, Chuchi, Turnieradmins, "Security", etc.

Danke für eui Feedbacks

MfG aVa
 
Mir het d LAN ufjedefau spass gmacht, aber uf de_train isch z gas usgange :(. Das mitem Bierpriis isch ou nid bsungers wichtig. Isch nur e Punkt, wo ig persönlech nid so guet ha gfunge (kouft hanis ja glich :D)

Turnierorganisation hetmi eifach gstört, dassmesech nid drum bemüeht het, e CSGO Server ufzschaute.

ShootMania Turnier hani super gfunge, und bi angers positiv überrasch gsi, das so viu mitgspiut hei. Dass ig bsoffe ha müesse spile isch mini schuud, auerdings fingis nid sehr toll, we ig zwunge wirde z spile nur wiu dr türk hei wott. Angeri Teams hei am sunntig am 13:00 nonimou aui csgo matches gspiut gha und/oder cod, bi dene isch nid gstresst worde rsp. "gang jtz sofort ga spile oder du wirsch disqualifiziert.

trotzdem danke fürs organisiere, ig ha mi spass gha.
 
dank dir han i etz es trauma und ka nia me zug fahre... immer angst irgendwo lauert en jan mit anra autosniper
 
Mein Feedback für die Eevent 2.0 ist:

+ Location
+ Netzwerk ästhetik (sehr sehr schön kabel verlegt, selten sowas schönes gesehen :D Kompliment an verleger ;)
+ Netzwerk Funktionalität(Es gab teilweise Netzwerkunterbrüche, jedoch war das Netz hauptsächlich stabil und gut! Ich kann nich differenzieren, ob dies provider oder lokal bedingte Störungen waren.)
+ Verpflegung / Catering
+ Turniere
+ Turnierpreise


Verbesserungspunkte aus meiner Sicht:

- Ankündigung mind. 3 Monate vor Start der LAN

- Turnierorganisation
§ Ein Webinterface, in welchem die Teams selbst die Ergebnisse eintragen + bestätigen könnten.
§ Lokale Server (wurde soweit ich weiss gemacht, scheinbar waren dort aber die rechner abgeschmiert)
§ Keine Turnierspiele am Sonntag ^^ (Ausser funturniere wie mario kart - coole idee)

(Bin ich der einzige der sich über die Turnierspiele am Sonntag Morgen nervt? :D Ich fänds klasse wenn man die Hauptturniere bis am Samstag Abend austragen könnte. Am Sonntag Morgen Turnierspiele spielen ist einfach daneben oder wie sehen das andere Turnierspieler?)

Die LAN kann ich definitiv weiterempfehlen und bin gespannt auf die nächste Ausgabe! DANKESCHÖN!
 
i finds irgendwia cool wenn am sunntig d finals vo da games sind denn sind für d priisverteilig wenigstens no alli vor ort :)
 
betreffend de Final am Samstig.
Ich find au Finals am Suntig eich na easy.

Aber wie wärs denn wemer vom Format 3 Täg LAN weg chunt?
bruchts en Fritig überhaupt na?
Wieso macht me LANs ned nur na SA und SO?

Guet isch ezt maybe chli Offtopic. Aber ich han mer die Frag eifach au scho paar mal gstellt :)
 
also i persönlich würde denn nümme a lans go. 2h fahre für samstig nomi bis sunntuig mittag
 

Similar threads

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord