eevent 2.0

Zitat von lanforge;43035:
Also Leute

Es ist schwierig eine LAN zu organisieren, vor allem in so kurzer Zeit mit so wenig Leuten.
Wir alle verstehen natürlich nicht, warum das so war, aber... darüber haben wir uns nun genug aus gekotzt.

Mich würde interessieren, was fandet Ihr wirklich gut, und wo genau, und das so neutral wie möglich, :eek: würdet Ihr Handlungsbedarf sehen?

Denn so, und nur so, haben die Jungs der eevent die Chance uns zu zeigen, dass sie es auch anders können.
Wenn dann die nächste wirklich im Herbst stattfinden sollte, und alles wieder genau gleich ist... dann liegt es definitiv nicht an der Community.

Also.. versucht es mal konstrukiv.

Hallo zusammen. Ein paar kennen mich vielleicht, ein paar werden mich kennenlernen :D aber um das gehts jetzt weniger.

Ich möchte einmal eine konstruktive Kritik abgeben, da das Thema wieder an Fahrt genommen hat.

eevent 2.0 war meine 3. Lan (nach gamethat und Lantrix) und ich muss gestehen, es war auch meine kürzeste Lan, da sie ziemlich weit weg war. Die Location war gut und der Coop war nur ca. 5 Minuten von der Halle entfernt. Die Preise fürs Essen fand ich gut (angemessen), da man auch Rinderspiesse o.Ä. erhalten hat. Zudem müsst ihrt die Preise mit anderen (keine Lans) vergleichen, dadurch wirkt es wieder billig :p Zu den Getränken kann ich nicht viel sagen, da ich fast keine Getränke konsumiert habe (shame on me :D)

Genial war, dass man an der Lan selber Geld abheben konnte und nicht noch irgendwohin fahren musste. Ausserdem haben die Betreiber rasch reagiert, als ein paar (eingeschlossen mich) gesagt haben sie können am Freitag nicht und die Turniere auf den Samstag verschoben (vielen Dank nochmals).

Zum Internet: Ich war schon an weit schlechteren Lans (solo Internet). Die Verbindung lief bei mir problemlos. Die Anderen hatten ein paar dc's aber es war recht stabil.

Schlafen: Ich war nicht im Schlafraum, aber was ich so gehört habe, war der ganz gut.

Fazit: Ich werde wiederkommen, auch wenn ich 2h Fahrt habe. Die Lan war gut und die negativen Punkte (Ankündigung) wurden bereits mehrfach diskutiert.

So ich hoffe ihr kommt nächstes Mal auch :D

Mfg MadKat (Teamcaptain Hammer eSharks)
 
@ all u va dothem:

Netzmässig zur Eevent2.0 (Bar, Turnier, usw isch angers Thema):
Mir hei ou das Jahr liechti Problem kah. Vorallem wäg de dc's.
Das isch wägemne Security-Feature gsi wo ARP-Attacks gstoppt het, und demit die ganzi LAN devo gschützt het, das sie z Bode geit.
Das Feature het überreagiert, u mir heis am Samschti Nami abgschalte (heis ufem Syslog-Server gseh, woni vor Schuel bi zrugg cho).
Dezue chöme no Laggs vom Cableprovider uus (woner sälber ou gseit het, und üüs am Samschti ufne besseri Leitig umgschalte het. thx GAW!).

We eine vo de Gamers Laggs gmäldet het, heimer sofort gholfe (u nid ersch nach 10 mal flame...). Z.b., dasmer e Statischi IP ufne anderi Leitig gschalte hei.
Die heimer im Griff ka.

Und jetz wotti vo dir, dothem, GANZ GENAU wüsse, was am Netz, näbe dene Problem womer hei kah, nid guet isch gsi!?
I wott vo DIR Facts bzgl Netzwärk (Mässprotokoll, Logs usw)!
U zwar hie im Forum u nid per PM!
Flame cha jede!
I akzeptiere vo dir d Ussag, das s Netz eifach nur so häreklatscht worde isch u scheisse isch gsi voll nid!
Mir hei ou ganz anderi Rückmäldige kah.

Mir si stundelang vo üsere Freizit im Lab ghocket u hei am Netzwärk umgschrubt, demitmer mit QoS (seit der evtl öppis) die scheiss Laggs usem Internet chöi unter Kontrolle bringe.
Und mit es paar wenige Usnahme heimers ou gschafft.

Reali Bedingige chasch aber ou imne Lab nid ganz schaffe.
Tuet mer mega sry, aber ha kei 200 PC's im Chäller mitemne SC2 u LoL druf, verschidene NIC-Triber wo Scheisse usegäbe (ARP-Attacks) usw, usw, usw...

Mir hei e Cable-Betriber (shared Media! scho ghört devo??) u nid Glas oder VDSL. Wennd chlei Ahnig devo hesch, sött der jetz es AHA düre Chopf gah!

Dothem: Wennd scho gross umeflamisch:
Hesch scho mal es Netz fürne LAN-Event gmacht?
Hesch scho mal Turnier mitorganisiert oder mitghulfe?
Hesch scho mal überhaupt es Event gmacht?

Wenn nid, denn eifach mal shut down!
Mir si nachem abruume ersch am 3 is näscht cho u hei am 6i wider müesse go schaffe...
Hei ja näbebii no es Hobby wo Arbeit heisst...

lg Heiziger

thx @ madkat fürne positive Post!
 
das mit dene ARP attacks macht mi itz neugierig. du seisch das isch öbbis wo us versehe passiert?
ig wott nid flame, nimmt mi nur wunder öbs bitz genauer chasch erkläre.
 
huhu, mal noch was von meiner Seite, vorallem zu den Turnieren :)

Danke für die ganze Kritik (auch wen zum Teil nicht sehr Konstruktiv ;P), wir wussten das nicht alles auf der LAN optimal verlaufen ist da wir in vielen Bereichen kurzfristig improvisieren mussten. Viele Punkte die angesprochen wurden sollten grundsätzlich mal anders verlaufen wurden jedoch wegen kurzfristigen Problemen schlicht "noch so irgendwie zum laufen gebracht"

- Zum Netzwerk kann ich nur sagen das ich 24/7 mit den Spielen die ich gespielt hab nie Probleme hatte, ausser ca. einer halben Stunde am Freitag Abend. Soweit ich es mitbekommen habe wurde auch jedem der sich bei den Netztechnikern gemeldet hat sehr schnell geholfen. Ich weis daher nicht ob sich alle die sich jetzt hier beschwert haben über das Netz sich auch mal bei der Technik erkundet haben ob es nicht eine Lösung für das Problem gäbe.

- Turniere: Die Organisation der meisten Turniere war nicht perfekt, ist so. LoL/SC2 sowie AoE2 HD sind allesamt sehr gut verlaufen, was aber auch an der Einfachheit der Spiele selber lag. Bei den Spielen die Server voraussetzen wurde es kompliziert da unsere vorbereiteten Server 30 Minuten vor beginn der Lan verbrannten ;X Immer wen man so kurzfristig Lösungen suchen muss gibt es Komplikationen, das ist leider nicht zu vermeiden.
Grundsätzlich war es so geplant das die Teilnehmer ihre Resultate auch selber eintragen können, aber auch hier gab es letztendlich Probleme und wir mussten alles Manuel machen.

Zum Thema Zeitplan/Spiele am Sonntag usw. gibt es eigentlich nur eine Lösung - Spielt eure verdammten Spiele wen ihr euch für ein Turnier anmeldet ... Da es aber an JEDER Lan immerwieder X-Leute gibt die meinen sie müssen überall mitspielen, nach 5 Minuten aber keinen Bock auf das Spiel mehr haben und damit alles verzögern. Dafür gibt es 2 Lösungen: Entweder man verbietet den Leuten an mehr als einem Turnier pro Tag teilzunehmen oder man verteilt konsekuent Defwins und beide Lösungen schmecken wiederum einigen Spielern nicht.
In den Turnieren die von mir administriert wurden (Sc2/AoE2 HD) habe ich jeweils zwischen 5-10 Defwins eintragen müssen weil sich gewisse Spieler einfach mehr für andere Dinge interessiert haben als für das Turnier. Durch die Vergabe der Defwins waren die beiden Turniere auch sehr gut im Zeitplan und konnten beide am Samstag Abend abgeschlossen werden.

Meiner Meinung nach sollten hier einfach die Teilnehmer umdenken und sich nur noch dort anmelden wo sie auch wirklich Motiviert sind teilzunehmen, das erspart den Teilnehmern und den Admins einen großen Berg an Problemen.

Verbesserungen die wir für die nächste Lan definitiv ins Auge fassen werden/müssen:

- Mehr Helfer in nahezu allen Gebieten (Wir waren definitiv unterbesetzt, was aber auch an kurzfristigen Absagen lag, leider :/)
- Turnierstruktur wird besser aufgebaut sein. Zeiten werden strikter eingehalten und das ganze System noch einmal angepasst. Damit es auch für uns Admins leichter wird den Überblick zu behalten.
 
heiziger, nid überreagiere. I ha di sogar bi jedem verteidigt, wo wägem Netzwerk umegflamet het. I ha immer gseit dass du eine vo de einzige ir CH bisch, wo im Netzwerk drus chunt. Gloubmr ;) I verstoh eifach nid, wisomr bi dere Version schowidr was ibout het wo Problem verursacht, klar chamer nid vo Afang ah wüsse, dasses Problem git. Und klar, chamer s Szenario nid 100% usteste. Du bisch fründlech gsi, und uf mini Problem igange, nid so wie angeri adr LAN. Do bini sehr z fride.

Du muesch eus ou verstoh, e DC isch öbbis dumms. Wenns nur en Highping wär, kes Problem, aber en DC isch müehsam. Mir hei weg dem es CS Spiel 3 mol müese neu avo. I ha i kem LAN-Game chönne spiele willi all 15min DC'd bi. Und das hani eifach no nie are LAN erläbt. Wenn de sis aui gsi, oder niemr.

Was dini "aggressive" Froge betrifft. JA, i ha scho vor dire Zit LAN's organisiert.

Das wäre 3 Stück gsi, und eini vo de bekanntischte ir Schwiz zu dere Zit (LanKriegstetten).
Ebefalls hilfi immer bir Butterlan mit.

Und nomol zum amerke, i ha vo afang ah gseit, i wirde i dem Thread nur s negative liste. So eröffnet doch bitte iwo en neue Thread wo NUR +/- dri chunt u keni Disskusion.
 
@scooti. coin system und en gschida zitplan sötten easy reiche.. aber weme halt praktisch alles am samstig startet. ...
 
a de dreamhack heds e vedammt geils intranet gha. wo der hesch chöne awards verdiene und so. wo alles gmonitored worde isch wod zockt hesch. hesch chöne e statistik aluege was wie lang zockt hesch, wievil giga das gsoge hesch und gshared und all das ganze. hani sehr geil gfunde. fändi na nice wens das vermehrt gäbt :)

chamer natürli au mit so interaktive wettbewerb verbinde, und d lüt so uffordere zum aktiv werde, und ned nur vorem rächner gammle :)
 
Ciao dothem

okee, de wär das ou klärt ;) . De weisch ja sälber ou um wases geit, u so chöimer zäme ufme gliiche Level stusse.
Ha di ou nid wöue aagriffe u so, u dank der fürs doch positive Feedback :) .
Schribe am Abig nomau meh ine, da i gad mi Chef im Rügge ha x).

lg heiziger
 
oink oink. has leider nöd gschafft verbizluege :)

dönt emel so als obs spassig gsy wer :D

@borlee, meinsch turicane riiissst meh? :D
 
turicane isch scho huere cool gse, wenn de simu ned di halb lan ghület het dass es so unfair isch dass i ihn nur dur quake3 im ranking überholt ha XD
 
Gebe auch noch ein paar Zeilen zum EEvent zum Besten. Ich war nur als Besucher dort von dem her, kann ich gerade zum technischen nichts sagen.

Aber als ich am Sa-Abend vorbeischaute war meiner Wahrnehmung nach eine gute Stimmung in der Halle und alle waren fleissig am Turniere spielen oder Bierchen trinken an der Bar.

+ Die Pouletspiessli waren super!

Auch waren die ganze Zeit Admins unterwegs die, die Teilnehmer zum Turnierspiele spielen aufforderte. Für uns Lan-Party Organisatoren gibt es wohl nichts Anstrengenderes als wenn man die ganze Zeit den Teilnehmern nachrennen muss, damit sie die Turniere spielen für die sie sich angemeldet haben. Fast immer tritt eine Turnierverspätung ein, weil irgendjemand gerade nicht spielen will. Turnierzeitpläne klappen halt nur wenn es auf beiden Seiten stimmt. Massnahem wie ein Coinsystem etc, sind dann halt die Konsequenzen daraus.

Über die Cateringpreise kann man sich immer wieder streiten, Fakt ist halt für eine Lan-Party ist das Catering der einzige Bereich mit welchem noch ein wenig Geld gemacht werden kann um teures Material etc. zu bezahlen. Diese ganzen Kosten in die Eintrittspreise zu stecken ist einfach nicht machbar, das wäre dann viel zu teuer.

Ich denke auch die Erwartungen und Anforderungen der Teilnehmer an eine Lan-Party in der Schweiz ist im Vergleich zb. mit Deutschland extrem hoch. Das dann noch gejammert wird alles ist zu teuer, ist nicht unbedingt angebracht, die Schweiz ist halt auch kein billiges Land. Die schuld daran tragen sicher zum Teil auch wir Organisatoren in dem wir alles geben für die Teilnehmer so viel wie möglich zu organisieren und darauf geachtet wird das niemanden an etwas fehlt und möglichst alle kritisierten Punkte der letzten Veranstaltung aus der Welt zu schaffen, dies zeiht halt dann auch Kosten mit sich und erhöt die Erwartungen an einen Event.
In dem Sinne ist Kritik sicher immer gerne gesehen und motiviert aber einfach drauf los zu flammen oder jammern hilft keinem was.

Ich hoffe ihr kümmert euch so schnell als möglich um den EEvent 3.0 und beweist dort, dann allen das ihr das sauber auf die Reihe bringt! Mit genügen Vorlaufzeit kommt das sicher gut. Was ich so von euch mitbekommen habe habt ihr euch echt ins Zeug gelegt für den EEvent 2.0. Weiter so!
 
Zitat von ScooTer;43205:
Zum Thema Zeitplan/Spiele am Sonntag usw. gibt es eigentlich nur eine Lösung - Spielt eure verdammten Spiele wen ihr euch für ein Turnier anmeldet ... Da es aber an JEDER Lan immerwieder X-Leute gibt die meinen sie müssen überall mitspielen, nach 5 Minuten aber keinen Bock auf das Spiel mehr haben und damit alles verzögern. Dafür gibt es 2 Lösungen: Entweder man verbietet den Leuten an mehr als einem Turnier pro Tag teilzunehmen oder man verteilt konsekuent Defwins und beide Lösungen schmecken wiederum einigen Spielern nicht.
In den Turnieren die von mir administriert wurden (Sc2/AoE2 HD) habe ich jeweils zwischen 5-10 Defwins eintragen müssen weil sich gewisse Spieler einfach mehr für andere Dinge interessiert haben als für das Turnier. Durch die Vergabe der Defwins waren die beiden Turniere auch sehr gut im Zeitplan und konnten beide am Samstag Abend abgeschlossen werden.

Meiner Meinung nach sollten hier einfach die Teilnehmer umdenken und sich nur noch dort anmelden wo sie auch wirklich Motiviert sind teilzunehmen, das erspart den Teilnehmern und den Admins einen großen Berg an Problemen.

Verbesserungen die wir für die nächste Lan definitiv ins Auge fassen werden/müssen:

- Mehr Helfer in nahezu allen Gebieten (Wir waren definitiv unterbesetzt, was aber auch an kurzfristigen Absagen lag, leider :/)
- Turnierstruktur wird besser aufgebaut sein. Zeiten werden strikter eingehalten und das ganze System noch einmal angepasst. Damit es auch für uns Admins leichter wird den Überblick zu behalten.

Könnte es sein, dass wenn man das Turnierende offiziell auf Samstag Abend verlegt, die Leute die Spiele automatisch nicht mehr so krass rauszögern wie es zurzeit der Fall ist?

Ob ein Turnier am Samstag Abend zu Ende geht, oder Sonntag Morgen, spielt direkt mit meinem LAN Terminplan eine wichtige Rolle.
Wenn das Turnier Samstag Abend endet, ist es an allen Teams das Turnier am Samstag zu ende zu führen. Verspätungen können dann immernoch mit Sonntag kompenziert werden, aber diese permanenten Verzögerungen würden möglicherweise nicht mehr entstehen?

Was meinen andere?
 
Heya zäme

Also, binech no e Antwort wäg dene dc's im Netz schuldig.
Ha jetz kei Chef meh im Rügge xD .
Isch halt ou chlei längere Post fürs Statement...

Ha das hüt mal analysiert und es si definitiv ARP-Attacks gsi wo d DC's verursacht hei.
Si nid vom Provider uus cho, u wett mi bi dene, woni die Ussag gmacht ha entschuldige! Isch definitv interns Netz gsi!

ARP-Attacks, oder besser Spoofing, chöi ganz hässlech wärde. Me cha demit dr Default-Gateway usschalte oder e Man-in-the-middle-Attacke mache.
Wär a däm thema intressiert isch, uf Wiki ischs sehr guet beschribe:
http://de.wikipedia.org/wiki/ARP-Spoofing

Mir hei das Feature ufem Core-Router aktiviert kah. Eigetlech im Sinn, daser e gwüssi aazahl ARP-Attacks zuelaht (glaub SC2 schafft ähnlech, demits im LAN nid zersch übere Router muess) und demit mer s Netz no besser u stabiler chöi mache...
Wenn e gwüssi Aazahl ARP-Attacks überschritte worde isch, wird d "Attacker-MAC" vom Router für ca 20-40sec stillgleit, um z Netz z stabilisiere.
Das heisst, es findet e DC für däjenig Host statt und erklärt ou, wiso nur immer es paar wenigi DC's hei ka, u nid die ganz Reihe am Switch.

Tjo, u das isch halt voll id hose...

Dass das allgemein imne Game total tödlech isch, weissi natürlech ou.
Nur hani nid demit grächnet, dass dr Router dermasse aggro iigrifft, und scho bi ca 5 Attacks/s dr Port, aso d MAC dicht macht!
Wie gseit, usteste wies denn ar LAN isch heimer unmöglech chönne.

S Problem isch halt ou, dasmer bi jedere LAN immer angers, defür absolut hochwärtigs Material (mir hei guet 250'000CHF nur a usglehntem Netzmaterial gstellt!) zur Verfüegig gstellt bechömme (10Gb/s Backbone mit Pings vo unter 500us !!!).
D Liferante (i däm Fall HP u Cisco) si immer dran intressiert, wie sech die Teils imne Stresstescht zeige. Und e LAN isch Stresstescht pur!
Muess no gseit wärde, das genau wäg dene Unterschiede immer liecht anderi Default-Wärte druffe si.
Das usezfinde und eifach z wüsse isch unmöglech bi gwüsse Liferante...

Jedefalls söll das kei Entschuldigung sii für d dc's! Dä nimmeni voll uf mi, entschuldige mi voll defür und wirde das Feature ar Eevent 3.0 sicher nümm aktiviere! Hei no anderi sicherheite, dass s Netz nid z Bode geit ;) .

Mir heis villecht ou chlei z spät gmerkt, was da geit.
Dr Rolf, also mi Stv, het mi am Sa Nami, woni vor Schuel bi zruggcho, druf hiigwise dasmer relativ viel ARP-Attacks hei wo vom Log-Server ufzeichnet isch worde. Dank em Log-Server heimer när ou gseh, dasses niemals möglech isch, dass so viel Hackers ar LAN si ;)
Nachem deaktiviere vom Feature isch när niemeh e dc vorcho.

D Laggs wos ab u zue het gäh nimmeni aber nid uf mi.
Die si vom Provider cho.
U ou da muessi säge: Weder dr Provider (GAW) no mir si schuld dranne.
Das isch s Medium an sich (Cable= Shared-Media).

Da mer dert nur begränzt über VDSL verfüege, heimer üs für Cable entschiede. Mit däm müessemer jetz halt im Momänt läbe.
Jedoch heimers mit QoS so wit chönne optimiere, das chuum me Laggs über 70ms hei kah.
Wenns de mal Laggs mit über 100ms het gäh, heimer immer no Lösige kah, für die wos gmäldet hei.

Bi jetz intern (also Swisscom-intern) am luege, dasmer dert glii mal Glas hei.
Denn geits angers ab, bedütet weniger Ufwand für mi und kei Laggs me für Euch!
Wenn dasmers hei, chanech aber nid säge oder verspräche!

Jedefalls danki no mal für die konstruktive Kritike (s geflame bechunnt eifach mal e Tunnel xD), u die doch mehrheitleche positive Feedbacks ar LAN sälber. Und ou die vo hie im Forum!
U dothem: I bi sicher nid dr einzig CCNP ir CH wosech mit däm stuff uskennt. Das git sicher no meh ;) .
Da ig aber mit dene Teils schaffe, chanimer natürlech ou e 10Gb/s Backbone vom Chef uslehne. Eifach mit dr bedingig die Teils z teschte u z mässe.

Bi Frage, eifach schribe.

lg heiziger
 
Zitat von igorrr;43091:
Mir het d LAN ufjedefau spass gmacht, aber uf de_train isch z gas usgange :(. Das mitem Bierpriis isch ou nid bsungers wichtig. Isch nur e Punkt, wo ig persönlech nid so guet ha gfunge (kouft hanis ja glich :D)

Turnierorganisation hetmi eifach gstört, dassmesech nid drum bemüeht het, e CSGO Server ufzschaute.

ShootMania Turnier hani super gfunge, und bi angers positiv überrasch gsi, das so viu mitgspiut hei. Dass ig bsoffe ha müesse spile isch mini schuud, auerdings fingis nid sehr toll, we ig zwunge wirde z spile nur wiu dr türk hei wott. Angeri Teams hei am sunntig am 13:00 nonimou aui csgo matches gspiut gha und/oder cod, bi dene isch nid gstresst worde rsp. "gang jtz sofort ga spile oder du wirsch disqualifiziert.

trotzdem danke fürs organisiere, ig ha mi spass gha.

Das mit den nichtexistierenden Servern muss ich auf meine Kappe nehmen...
Freitag Nachmittag stieg das eine PSU meines Servers aus, mit allen vorbereiteten Server (CS:GO, Shootmania, CoD4, Minecraft, Trackmania etc etc).
Dadurch gab es auch massive Turnierverspätigungen...

Hoffe dass es bei der eevent 3.0 nicht mehr der Fall sein wird :)
 
In0cent
Immerhin het dis PSU e gottverdammti 63A (ja, 63 AMPERE) Sicherig useghaue!!! isch scho mal öppis xD
Isch eifach voll Murphy gsi!
Next eevent wirds klappe, alte!

lg heiziger
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord