eevent 2.0

5.- för a dose bier? najo
s einzig guete us minere sicht sin d mates gse.... thx reto und co und üsri reihe
 
Zitat von dovahkiin;43043:

Yo ig zahle gärn öppis fürnes richtig guets bier, i däm fau isch eini vor mir ar stange tanzet und eini het mini eier massiert de geit das i.o. aber eh nid 5.- fürne verdammti dose are lan!!!

No öppis konstruktivs:
anyway, fact isch das wenns zu däm pris verchoufsch gö 90% ids nächschte coop ga bier hole und denn wird d haue zure altglashütte.
 
isch halt eifach ke LAN gsi, will eifach 0 gspielt worde isch. i bimr angers gwöhnt ^^ und das wo gspielt worde isch, nidmol vollständig. ke rücksicht ufd community. ke prisverleihig. und 50.- itriitt findi au überrisse fürne 100er lan ;) ohni iwas rundum. nur grad en platz, mit netzwerk (wo nid funktioniert) und stromusfall.

priise sind allgemein z höch gsi, hetsmi dünkt.
 
Sry aber 5.- für e Dose Bier find ich pers. ezt ned wükli tragisch sondern es isch en normale Priis für e Dose Bier, aber OKay da lad sich drüber strite und isch asichtssach.

Und 50.- Hämmer für e LAN isch doch normal? Oder hani da was verpasst? Ha gmeint das isch mittlerwile öpe de standard pris. aber chan mi au tüsche gäll..
 
Jungs, sorry - aber i jedem Restaurant kostet en halbe Liter Bier ca 4.60 - ide einte Bar's woni sogar kenne 6-7.-.
Logisch chamer jetzt na säge es wird dete imne Glas serviert.

Aber hender eu mal überleit was allei so en Ruum a Mieti chostet?
Und 2.- füren Kafi isch jetzt sehr wohl Fair mit allem drum und dra!

Mis chline Statement zude Priise; zum Reste chani leider nix säge, willi nid debi gsi bin.
 
fürne 100er lan definitiv z tüür. 40.- isch normal bis 200 lüt. klar, vorkasse wär evtl. günstiger gsi, wär au fair gsi, wennd lan früener akündet worde wär. 5.- fürnes bier isch so lala okay. mi sötts ir realität gseh, dosebier (feldschlössli) isch sippe, somit nid am priis treu. wärs usem zapfhahne cho, wärs um einiges besser gsi ;)

s catering isch ebefalls nur us budget (das grüene zügs vom migros) produkt gsi (was ja nid falsch isch, aber mi cha halt nid vo qualität rede..)

@ ondsen, du chasch e LAN nid mitre BAR vergliche, das isch z problem ;)
 
Zitat von AemJaY;43051:
Sry aber 5.- für e Dose Bier find ich pers. ezt ned wükli tragisch sondern es isch en normale Priis für e Dose Bier, aber OKay da lad sich drüber strite und isch asichtssach.

Und 50.- Hämmer für e LAN isch doch normal? Oder hani da was verpasst? Ha gmeint das isch mittlerwile öpe de standard pris. aber chan mi au tüsche gäll..

I mine Ouge si 5.- fürne LAN z tüür. 200% Gwinnmarge mues nid si, oder?
 
guät i säges mou so bi üs zautä fürnä 4dl o 4.- vo däm här isch dr pris absolut kes problem. i dänkä de meistä geiz eher drum dases dosä si gsi wo im ichouf öbä -.75.- choschtä. ;) aber äbä mi muäss haut luege das sonä verastaltig rändiert. bi aber o absolut dr meinig das o 50.- itritt absolut fair isch gsi ;) si haut nid aues so studäntä wiä du lehmä ;)
 
Ich war nicht an der Eevent und kann deshalb bezüglich der LAN-Party kein Feedback abgeben. Aber zur Diskussion rundum das Preisniveau einer LAN, bzw. eines Gaming-Events im allgemeinen, möchte ich dann doch noch etwas anfügen, weil das etwas ist was auch bei BarCrafts im etwas teureren Oliver Twist Pub immer wieder zur Sprache kommt:

Warum sollte eine Gaming-Veranstaltung ein niedrigeres Preisniveau anbieten als irgendwelche andere Events?

Es gibt nur wenige Veranstaltungen, egal welcher Art (abgesehen von LAN-Parties), bei der man ein grosses Bier zu weniger als 5 CHF bekommt (vma. darf man da bei Dosenbier evtl ein wenig diskutieren). Aber es gibt garantiert KEINE Veranstaltung, an der den Teilnehmern für 50 CHF ein ganzes Wochenende lang ein mehr oder weniger rundum-sorglos-Paket geboten wird, mit Strom, Internet und Schlafmöglichkeit (auch wenn es Unterbrechungen gegeben zu haben scheint.

Warum dürfen die Organisator für ihren Aufwand nicht wenigstens ein bisschen was verdienen?

Schliesslich sind das Leute, die rein aus Freude an der Sache ihre Freizeit dafür opfern (und davon garantiert nicht wenig), einen Event für Gamer zu organisieren. Das man dann die Marge so ansetzt, dass schlussendlich noch ein bisschen Trinkgeld übrig bleibt finde ich mehr als in Ordnung - reich wird damit trotzdem keiner.

Leider hat es sich in der Vergangenheit eingebürgert, dass an Gaming-Events alles möglichst billig verschleudert werden muss. Doch eigentlich wurden wir alle damit extrem verwöhnt. Find ich schade, dass es in der Community dermassen angeprangert wird, wenn es mal anders gemacht wird.

@dothem:

Zitat von dothem;43053:
fürne 100er lan definitiv z tüür. 40.- isch normal bis 200 lüt. klar, vorkasse wär evtl. günstiger gsi, wär au fair gsi, wennd lan früener akündet worde wär. 5 [...]

Hätten die Organisatoren es als 100er LAN geplant, wäre sie wohl günstiger gewesen. Sie haben aber eine 200er LAN organisiert und die Preise so entsprechend kalkuliert.


edit:

Funfact: An einer Dreamhack gibts nicht einmal ordentliche Tische. Da wird auf Holzpaletten gespielt.
 
Finde, das 5.- o nach eher viu tönt. Afaik chostet e Dose Fäudschlössli 1.50 SFr., dh. es si doch sogar über 200% Gwinnmarge, nid 66%?

I meine, klar, me wott chli öpis gseh füre Ufwand und für s Risiko vom Chouf usw. aber im Gàgesatz zure Bar sötts ja nid drum ga, extrem Gwinn zmache, sondern öpis bereitzsteue für d Lüt wo chöme. Wenn d Priise töifer wäre würdme wahrschinlech ja sogar me verdiene. Dr Vergliich mit dr Bar isch eh nidso würklech passend, wüu me dert no dr ganz Service etc. drinn het, nämlech Gläser, Bedienig usw. und die isch are Lan wo Dose verteilt eher chliin ;).

Einewäg, wottmi nid so wiit usm Fänster lehne, i bi säuber leider verhinderet gsi, aber das si mini paar Gedanke drzue gsi ;)
 
@All wo uf min Post reagiere.

Ihr hend ja durchuus rächt, aber s geit drum, dass das Event nid das brocht het wo versproche worde isch. Wärs iz es Event wie d Butterlan, womr eifach am Sunntig heigaht u denkt, dammi, s Weekend schowidr vrbi, iz geits widr es Johr, wärs defintiv anderstr.

Für öbbis guets, mit Qualität gibi ou gern Geld us. Aber fürnes Event wo häreklatscht wird, nidmou mitre richtige Bar, Turnier wo nid administriert wärded, Stromusfall, Netzwerk wo nach 10mou reklamiere nid funktioniert, Sache wo klaut wärde, und und und und ischmr z Geld eifach z schad. Und de chömemr zu dem wo du seisch vinz. I bi voll drfür, dass öbber wo öbbis leistet au was defür bechunt, aber denn muesser au was leiste. S gliche findsch im Bruefssläbe. Eine wo e höcheri Schuel gmacht het, bechunt ou meh als eine wo nüt glehrt het. Andersits chostet qualitäts Produkt au meh als Aldiprodukt. Mir geits umd Realität hinger dem ganze z gseh. Wärs iz es super Event gsi, hätti hie nix betreff de Prise agmerkt. Aber für mi chunts so ine, als wär das Event eifachd häregschmisse worde, mit dr Absicht, d Clankasse z fülle, ohni Rücksicht uf d Community / Teilnehmer.

Zudem chunt ja no dezue dasses sogar a dere LAN billigi Holztische gha het. Wäred würklech soviel Lüt cho wie akündet, hättets nidmol gnueg Tische gha. Andersits ischs so iz scho "eng" gsi ide Zwischegäng. Wäred all cho, so wäred 2 Reihe meh inecho, somit no weniger Platz.
 
Zitat von invinzible;43057:
Ich war nicht an der Eevent und kann deshalb bezüglich der LAN-Party kein Feedback abgeben. Aber zur Diskussion rundum das Preisniveau einer LAN, bzw. eines Gaming-Events im allgemeinen, möchte ich dann doch noch etwas anfügen, weil das etwas ist was auch bei BarCrafts im etwas teureren Oliver Twist Pub immer wieder zur Sprache kommt:

Warum sollte eine Gaming-Veranstaltung ein niedrigeres Preisniveau anbieten als irgendwelche andere Events?

Es gibt nur wenige Veranstaltungen, egal welcher Art (abgesehen von LAN-Parties), bei der man ein grosses Bier zu weniger als 5 CHF bekommt (vma. darf man da bei Dosenbier evtl ein wenig diskutieren). Aber es gibt garantiert KEINE Veranstaltung, an der den Teilnehmern für 50 CHF ein ganzes Wochenende lang ein mehr oder weniger rundum-sorglos-Paket geboten wird, mit Strom, Internet und Schlafmöglichkeit (auch wenn es Unterbrechungen gegeben zu haben scheint.

Warum dürfen die Organisator für ihren Aufwand nicht wenigstens ein bisschen was verdienen?

Schliesslich sind das Leute, die rein aus Freude an der Sache ihre Freizeit dafür opfern (und davon garantiert nicht wenig), einen Event für Gamer zu organisieren. Das man dann die Marge so ansetzt, dass schlussendlich noch ein bisschen Trinkgeld übrig bleibt finde ich mehr als in Ordnung - reich wird damit trotzdem keiner.

Leider hat es sich in der Vergangenheit eingebürgert, dass an Gaming-Events alles möglichst billig verschleudert werden muss. Doch eigentlich wurden wir alle damit extrem verwöhnt. Find ich schade, dass es in der Community dermassen angeprangert wird, wenn es mal anders gemacht wird.

@dothem:



Hätten die Organisatoren es als 100er LAN geplant, wäre sie wohl günstiger gewesen. Sie haben aber eine 200er LAN organisiert und die Preise so entsprechend kalkuliert.


edit:

Funfact: An einer Dreamhack gibts nicht einmal ordentliche Tische. Da wird auf Holzpaletten gespielt.

Naja, etwas Geld verdienen ist ok. Ich war nicht dort, ich will selbst nicht werten, aber die eevent scheint für mich nicht die am besten organisierte LAN gewesen zu sein. Und so leid es mir tut, aber wenn etwas nicht sonderlich gut organisiert ist, hat es auch nicht unbedingt verdient, gross Geld abzuwerfen.

5.- ist völlig ok, wenn es ein nettes Offenausschankbier ist, mit ansprechendem Service usw. Aber wenn es nur ein Dosenaushändigen ist (weiss nicht ob es so war, wie gesagt), dann wäre 5.- ein stolzer Preis für wenig Service.

Mir geht es darum, dass es ok ist, etwas daran zu verdienen, aber nicht ok, sich daran (ungerechtfertigt..?) zu bereichern. Ich will hier niemanden verurteilen, da ich (zu, 34098. mal ;D) nicht da war, aber wenn es jemandem so vorkommt, als wäre es Letzteres, dann ist es immer ganz schlecht. ;)
 
Zitat von igorrr;43059:

Nei de Mathegenie bisch immerno du igorr mit 66.6% bisch sehr nöch gsi ;) Es sind 70% (EP 1.5 VP 5)
Ä "BG-Marge" gaht immerna vum Verchaufspriis us und nid vum Iistandspriis. Somit chan ä marge nie meh als 100% beträge ussert mer zahlt im Iichauf gar nix :)
Das mit meh als 200% wär dä "BG-Zuschlag"...

Quintessenz vum Klugscheissä:
Ich wett na BITTE 100 wiiteri Posts über de Bierpriis und wieviel das mer verdient, wieviel das mer nöd verdient, wieviel Marge, wieviel Zuschlag, was isch Fair, was isch total Unfair, isch es abem Zapfhane, isches sogar selberbraut?, lömmers direkt vude Locher Bräu liefere, oder doch nur laffere?, wieviel dasi im Aldi wür zahle, wieviel dasi idä Dorfbadi Hinterpfupinge wür zahle, wieviel im Indochine Züri und wieviel allegmein anere LAN!

Schlussendlich hett de Vinz recht!
Wärum söllmer immer alles Verschenke wemmer d'Chöste auna übers Catering es bitzli chan decke oder na de eint oder ander Franke dezueverdiene?
Anere Party brüellt au niemmert ummä wemmer füres Bier 5.- zahlt und au döttä isch de Gwünn definitiv de glich!
Nur willer Gamer sind heisst das ja no lang nöd daser mit 200.- im Monät müend us'cho oder? Und wenns so wär, wür ä Lanparty sowieso nöd drinligge!

Also wenner doch dä Orgas wend helfe, denn bringed lösigsorientierti Kritik ah, wasmer chan besser machä und WIEMERS evt. chan besser machä (au uf Netzwerk, Turnier, usw. bezoge), so chamer wenigstens hoffä das die nöchst LAN en Erfolg chan werde... und denn kostet s'Bier wenner Glück hend vl nurna 4.95!
 
@All: I mues ehrlech sägä i ha dänkt dir higet no fun gha a dere lan, isch ömu so übere cho.
Duet mir leid wenn mir öich z WE hei versout aber mir hei gmacht wasmer hei chönne.

Zitat von borlee;43017:

http://abload.de/img/459166_63084445692907jcu9x.jpg


Zitat von borlee;43021:
üse Game server isch am fritig abe verbrutzlet

Zitat von borlee;43021:
afaik isch das am samstig nami gfixet worde, das isch e chle z aggressivi sicherheitsvorcherig gsi wo de lüt hie und da hett z inet furtgno wöus hett gmeint si sige am leeche oder so ähnlech. (i bi ke netzwerker, de chönnt das sicher besser erkläre)

Zitat von borlee;43021:
I ga jetz eifach mal dervo us uf dem föteli woni ha postet chunnsch du ersch grad, das heisst du chunnsch mit vorher kouftem bier a d lan und motzisch ner z bier sig z tür?
es isch wäg dir so tür. (mir luege glich dasmer chle billiger chöi wärde)

Zitat von borlee;43021:
lüt werded am morge am 1 uhr zwunge zum turnier spiele weil eina go muess und am sunntig nume do isch

Sorry das ig probiert ha z turnier wo eh scho 5 stund verspätig hett gha fertig z bringe. wenn du meinsch i müess uf eine rücksicht nä wo stockhageldicht isch de isch das schön aber i bi angerer meinig.

Zitat von borlee;43021:
und no s highlight: bim letschte csgo spiel de strom abstelle
also afaik isch das e stromusfall gsi, nid es kontrollierts abstelle. schüsch wär dr netzwerker nid wie vom aff bisse dür d halle gsecklet währender probiert das z fixe.


Zitat von borlee;43021:
I wirde di vermisse :(

conv_1258.jpg
 
Zitat von aWake.cH;43065:
Nei de Mathegenie bisch immerno du igorr mit 66.6% bisch sehr nöch gsi ;) Es sind 70% (EP 1.5 VP 5)
Ä "BG-Marge" gaht immerna vum Verchaufspriis us und nid vum Iistandspriis. Somit chan ä marge nie meh als 100% beträge ussert mer zahlt im Iichauf gar nix :)
Das mit meh als 200% wär dä "BG-Zuschlag"...

Quintessenz vum Klugscheissä:
Ich wett na BITTE 100 wiiteri Posts über de Bierpriis und wieviel das mer verdient, wieviel das mer nöd verdient, wieviel Marge, wieviel Zuschlag, was isch Fair, was isch total Unfair, isch es abem Zapfhane, isches sogar selberbraut?, lömmers direkt vude Locher Bräu liefere, oder doch nur laffere?, wieviel dasi im Aldi wür zahle, wieviel dasi idä Dorfbadi Hinterpfupinge wür zahle, wieviel im Indochine Züri und wieviel allegmein anere LAN!

Schlussendlich hett de Vinz recht!
Wärum söllmer immer alles Verschenke wemmer d'Chöste auna übers Catering es bitzli chan decke oder na de eint oder ander Franke dezueverdiene?
Anere Party brüellt au niemmert ummä wemmer füres Bier 5.- zahlt und au döttä isch de Gwünn definitiv de glich!
Nur willer Gamer sind heisst das ja no lang nöd daser mit 200.- im Monät müend us'cho oder? Und wenns so wär, wür ä Lanparty sowieso nöd drinligge!

Also wenner doch dä Orgas wend helfe, denn bringed lösigsorientierti Kritik ah, wasmer chan besser machä und WIEMERS evt. chan besser machä (au uf Netzwerk, Turnier, usw. bezoge), so chamer wenigstens hoffä das die nöchst LAN en Erfolg chan werde... und denn kostet s'Bier wenner Glück hend vl nurna 4.95!

Wie gesagt, allgemein gesagt und nicht wertend ist es so, dass Qualität seinen Preis hat, aber nicht gerne für keine Qualität bezahlt wird. Wenn du in einem scheiss Club bist, wo der Strom ausfällt, der DJ schlecht ist und die Bar nicht gut, dann wirst du nicht bereit sein, 5.- für ein Bier zu bezahlen. Wäre die Bedienung genial, der DJ richtig, richtig gut usw., wärst du bereit deutlich mehr zu bezahlen.

Es ist eine Frage der Verhältnismässigkeit, wie viel geboten wird. Ich bin kein Fan von Gratisleistung, aber wenn man gut dran verdient, muss es auch gerechtfertigt sein. Dass sich hier viele beschweren zeigt, dass da für einige offenbar die Leistung für den Preis nicht gestummen hat. Und DAS sollte Kritik genug sein und nicht einfach heruntergespielt werden.
 
@domidosdos jo natürlig ha i spass ka, aber das hett i genau so ka wenn i ned anre lan gse wär sondern sus eifach mit dene lüt irgendwas gmacht het, wocheend isch sicher ned für d katz gsi, nur d LAN isch ned würkli guat gse, location und lüt sin easy gse jo i bringe immer 2 6er bier mit und dr rest kauf i amel döt, was sicher au no gnueg isch :) wia sicher dr eint oder bemerkt het. nur dia lan simmr am sami no go b ier kaufe gange.. @shootmania, also imo hendr eifach uf de andere rücksicht gno wo am samstig obig go het müsse. es sin no genau 2 spieli ned gspielt gsi? LB und overall final. wer shootmania kennt würdi wisse dass a match nöd 1h got, sprich wenn dr andere siach ned hei gange wer hets niamert gstört und ma hets eifach am sunntig fertig gspielt ok. denn halt stromusfall, suckt immerno :D aber denn könnr jo nix dafür.. ps. dr proxy bim schaffe het d formartierig abgfuckt
 
Zitat von dothem;43063:
... nidmou mitre richtige Bar, Turnier wo nid administriert wärded, Stromusfall, Netzwerk wo nach 10mou reklamiere nid funktioniert, Sache wo klaut wärde, ...Zudem chunt ja no dezue dasses sogar a dere LAN billigi Holztische gha het. Wäred würklech soviel Lüt cho wie akündet, hättets nidmol gnueg Tische gha. Andersits ischs so iz scho "eng" gsi ide Zwischegäng. Wäred all cho, so wäred 2 Reihe meh inecho, somit no weniger Platz.

Wenn du mir dis problem mit dr bar chönntsch gnauer erkläre wäri froh, wöu ussert barhocker wüssti ni was gross no fählt. natürlech isches ke "richtigi" bar, aber es isch e event bar wie se überall amne wuchenendsanlass würsch finge.

Dä mitem klaue isch lächerlech, mir chöi nüt derfür das de öppis hett wöue chlaue, mir hei usegfunge wärs isch gsi und hei die sache wider zrügg übercho. es isch einisch passiert und nid wider, hätt ömu nüt ghört. Eventuell hättemer drastischer söue reagiere aber es isch o für üs z erste mal gsi das so öppis passiert, mir hei halt ni gwüsst wie reagiere.

Mir hei 2 reihe "billigi" holztische gha, und o die si weder billig no schüsch schlächt. isch jetz o z erste mal wo öpper d tische anere schwizer lan kritisiert und i gloub mir wüsse alli dasde nume wosch flame. also las lieber la si.

Mir hei vili Tische gar nid ersch ufgstellt, wöu mir hei gwüsst wi vili lüt öppe wärde cho und mir sicher nid alles hätte brucht. derfür heimer halt chle me platz gha näb dr küche/kaffemaschine.

D turnier si nid guet gloffe, da gibi dir rächt und d stromusfäll hätte o ni müesse si. Aber das wär mir nöi das e LAN keni netzwerkproblem hett, und die chame meistens nid behebe indem me e chnopf drückt, das isch meistens chle komplizierter.
 

Similar threads

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord