eevent 2.0

pssssst töterehm :(




Darf ich fragen, wie wahrscheinlich eine Durchführung der LAN ist?
 
Es war ne kurzfristige Ankündigung. Aus verschiedenen Gründen. Wenn wir über 100 Teilnehmer bekommen sind wir zufrieden. Ich denke das sollten wir schaffen, aber aktiviert eure Freunde und holt bekannte ran. Wir würden uns sehr freuen wenn sich noch viele anmelden würden ;).

Ich denke aber auch, dass die Eernya einen eher dämpfenden Einfluss hatte. Denn letzte Jahr als keine LAN 2 Wochen vorher war konnten wir die LAN in gleichem Zeitrahmen füllen....
 
habs auch nicht böse gemeint, nur wenn die lan nur zu 50% stattfinden würde hät ich mir nicht frei genommen ;)
 
huere schnäbis sinr alli! wer got alles go töff aloh? denn überleg is mir no :D
ajo simu überwiis mol s bieri geld 50-50 an jöggu und a mi vor skiferi
 
@schloc, chasch nid mit letscht johr vergliche. denn isch no viel meh los gsi im esport. und nebe bi isch e wuche nach eure lan no d butterlan :/ somit wärde wege dem ou ganz klar weniger amäudige iträffe ;)

@borlee, muesch no biz warte. muess zersch studiegebühre zahle ;)
 
Zitat von dothem;42501:
@schloc, chasch nid mit letscht johr vergliche. denn isch no viel meh los gsi im esport. und nebe bi isch e wuche nach eure lan no d butterlan :/ somit wärde wege dem ou ganz klar weniger amäudige iträffe ;)

meinsch du di letzti eevent? wöu so vil ig weis isch di nechsti butterlan scho i 3 wuche.

Edit: I gseh scho das ligt dranne dasi nid so dr bruefsLANer bi wi du!
 
würd jetzt üsi adminlan (butterlan 9s) nid würk us konkurrenz gseh. würd mou behouptä das 90% vo denä wo ad 9s chömä äuä nid ad eevent würdä cho ;)

ps. heiter gseh gemäss forum vor erenya het myinsinity huere lärmä gmacht ;) sou cheibä diä myinsinity lüt ;) Remo bring mou äs statment ;)
 
Zitat von Schloc;42465:
Ich denke aber auch, dass die Eernya einen eher dämpfenden Einfluss hatte. Denn letzte Jahr als keine LAN 2 Wochen vorher war konnten wir die LAN in gleichem Zeitrahmen füllen....

Wieso habt ihr denn euer Eevent nicht etwas später eingeplant? Das Datum der Erenya-LAN war ja schon seit September 2012 bekannt...

Wünsche euch viel Erfolg mit der LAN-Party! :cool:
 
also bi dene sache woni da im erenya forum lise müessemer luege das mir d bar schalltechnisch abkapsle, schüsch loufe üs d lüt no dervo ;)
 
Zitat von dos;42502:
meinsch du di letzti eevent? wöu so vil ig weis isch di nechsti butterlan scho i 3 wuche.

Edit: I gseh scho das ligt dranne dasi nid so dr bruefsLANer bi wi du!

wosch fräch wärde? hät do ou gueti sache uf lager ;) fauses würk wosch drufa legge ;)

ke ahnig wiso du mi iz do afüuehsch. ha lediglich gseit dass letscht johr im esport meh gloffe isch aus das johr ( CS:GO usgstorbe, letscht johr neu erschiene. viel lol teams heisech ufglöst, und und und). usserdem dass ebe a angeri lan vorher u nacher isch.
 
Zitat von igorrr;42506:
und für d swiss bulls bitte es absoluts schnaps verbot....
Chunnt ganz druf a ... heit dir es team wo mYinsanity konkurrenz macht?
die bechöme drum schüsch gratis ;)


Zitat von dothem;42507:
wosch fräch wärde? hät do ou gueti sache uf lager ;) fauses würk wosch drufa legge ;)
hö? ha gar niemer wöue afiele :D
I ha eifach gseh dases würklech e butterlan nach dr eevent git, aber die isch halt nume für igladeni gäste, da bini mal dervo usgange du meinsch die wöu e "richtigi" isch drum ersch imne halbe jahr.

Zitat von AemJaY;42508:
immer de sou meis a dene LANs.
Früäner isches ARTLEZ gsi und hüt schinbar mYinsanity. gopfedeli...
:D
mues ehrläch säge i ha o no nie so es gstürm vor irgendere LAN erläbt.
Ligt äuä eifach dranne das mir dr thread hie uf fightgenosse hei, hie hei d lüt halt höcheri standards und git massehaft kritiker.
Aber solang d LAN guet chunnt isch ja ni schlimm.
 
Zitat von AemJaY;42508:
immer de sou meis a dene LANs.
Früäner isches ARTLEZ gsi und hüt schinbar mYinsanity. gopfedeli...
:D

vorauem dr Busfahrer im Bademantel und ufm Scooter (Airplane) vergissi niemeh :D

oder wiener futz drunken ade t2w eifach mal easy de singstar contest abruumt und de buzz ou no grad, het den glaubs 2x eh PS2 gwunne ade glyche lan
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord