eevent 2.0

@HansNoetig Schomau are LAN gsi? d Turnier hei meistens öppe 4 stung verspätig, mir wettä am sunnti o mau chönne abruume u hei ga
 
Zitat von rMo;42277:
@HansNoetig Schomau are LAN gsi? d Turnier hei meistens öppe 4 stung verspätig, mir wettä am sunnti o mau chönne abruume u hei ga

Zerst mol danke für eui schnelle Antworte.

Ja natürlich bini scho ah Lans gsi. Villicht isch d Art und wies wieni gfroogt ha di falsch gsi.
Ich han eifach vernoh das mir nid di einzige sind wo nöd chönd am Friitig pünktlich ufd Lan-Turnierstart cho. Drum hani gfroogt was de Grund isch wieso das me die Turnier scho dett will starte. Ich gseh eifach de Freiruum am Samstig Obig.

Drum wör min Vorschlag dasme das Turnier am Samstig (ca. 9:30) startet und defür am Obig länger spielt. Freiziit gits eh immer wieder zwüscheddure bim warte uf de nöchst Gegner. Es isch jo anschienend würkli so dases au no anderi git wo erst uf de samstig chönd cho.

En andere Vorschlag wör, dass di erste League Matches (1. Rundi) wo bereits chönd am Friitig gspielt werde, denn ustreit werded. Wenns us ziitliche Gründ nid goht.

Das isch so mini Meinig zu dere Sach ich will do niemertem z nöch trette. Ich weiss nid was anderi Lüüt dodezue meined.
 
Jo i find au am Fritig Abed isch recht früeh. Vo mine Jungs weissi das alli wo chömed ca. 80% erst am Samstig werdet ahwesend si (churzfristige erschinig vo de Eevent 2.0, schaffe, verschobeni Termin) und die chemmed au nur grössteteils zum LoL spiele.

Also i wär au defür das mer e Lösig findet das mer hald no am Samstig chan spiele, underenand chammer jo rasch abmache de ander spielt no churz SC 2 den machemer LoL oder so, isch jo ned sone riesigi Sach. Und wie a anderne Lan's scho gseh isches vo de Zit scho immer ufgange.

Und Samstig Abed ab em 20:00 Uhr kei LoL meh isch au ned guet, die meiste gamed jo eh bis am 4i am Morge und penned bis am 2 am Mittag oder so. :)
 
Wie wärs, wenn ihr e uusnahm für mis team mached, so dass mir erst am 1 spiile mönd?

Oder halt am Samschtig. Goht scho wür i sege. Mi het jo denn de ganz Taag Ziit zum es paar games mache. Double elimination mit 10 teams goht sicher in einem Tag.
 
Also mir überdenke das mitem LoL turnier nomau, je nach dem verschiebemer z turnier uf fritig spät am abe / samstig.
Isch halt eifach scheisse wenns när so vil teams git dass me am samstig 12 stung am stück mues spile und ner no am sunnti im final söu performe.
 
Zitat von madkat;42291:
Wie wärs, wenn ihr e uusnahm für mis team mached, so dass mir erst am 1 spiile mönd?

Oder halt am Samschtig. Goht scho wür i sege. Mi het jo denn de ganz Taag Ziit zum es paar games mache. Double elimination mit 10 teams goht sicher in einem Tag.

Wie stellsch der das vor?

Dass ehr freiwins öberchömed bes ehr zrogg send oder wie?

Ah andere LANs fohts au am Friitig obe am 11i ome ah...
 
Ich bin atm an der ErenyaLAN und wir haben mit dem LoL Turnier um 23:30 gestern, Freitag, begonnen.

Die Startzeiten können und müssen halt je nach Teilnehmerzahl und Turniermodus gelegt werden!
 
I wirde den oh ersch am samsti mittag cho, da ig vorhär nid cha. Am beste wär's eifach wenn me eh genaue plan würd erstöue, wenn afo und wenn ufhöre und dä poste wenn d'site online geid wöu de würd oh jede gseh grad ob's geid für ihn odr nid.

Edit: Und das meh nur bi eim Turnier cha mitmache, da das sehr närvig isch gsi bir gamethat und lantrix :)
 
Chome chrad ned ganz druus was du meinsch met zerschter Sache teschte bevor mers live schaltet...

Wie esch das met euchere LAN gloffe, bzw esch die einisch zstand cho?
Demmfall müssti dOrganisatore dech us Cheforganisator organisiere, das alles super werd laufe?

Ned jedi LAN chond us Butterlan uf dWält wo alles perfekt lauft :D
 
Zitat von In0cenT;42438:
Chome chrad ned ganz druus was du meinsch met zerschter Sache teschte bevor mers live schaltet...

Wie esch das met euchere LAN gloffe, bzw esch die einisch zstand cho?
Demmfall müssti dOrganisatore dech us Cheforganisator organisiere, das alles super werd laufe?

Ned jedi LAN chond us Butterlan uf dWält wo alles perfekt lauft :D

bisch ganz e luschtige ;) mir hend scho lans organisiert bevor du uf dr wäut gsii bisch ;) 3 mou, und isch eini vo de bekanntischte lans gsi ir schwiz und ou eini vo de beliebtischte.

und wiso s eusi lan nid git, (was übrigens ke LAN gsi isch, sondern es event, de unterschied wirsch hoffentlech kenne...), do gits mehreri gründ. unger angerem, dassmrsich uf diversi person nid cha verlo, und somit s ganze eifach schitteret. mi cha wenig mache, wennmrsich uf lang kennendi persone voll u ganz verloht u ner verrarscht wird, nur will die person eifach wieder afangt WOW z suchte u dich sogar als kolleg ignoriert ;) drum hemmer ou gseit mir lö das ganze, wills sowiso z wenig zueverlässigi lüt git.
 
Merci für die süessi aspilig dothem :)
Mir isch d Lust aber meh nach dem Mega Ski-Ferie-Theater vergange weder wege sust öbisem.



@inocent, da het dr dothem recht, d lank's sy jetz de guet 10 Jahr her, det ischs no bitz ufwändiger gsy u du hesch warsch nonidmol eh pc gha ^^
 
chumä äuä am friti o gschnäu churz dr töff cho alo ;) wiä gseit isch eifach verdammt schad dases so spot agseit wordä isch. mir wärä siche rmitämänä go team dört gsi aber ebe ;)
 
me merkt äbä scho das d lan-gänger immer älter wärde, si si lang nümme so spontan wie früecher :(
aber fürnes bier si si immer spontan ;)
 
Zitat von hobbycaemper;42449:
chumä äuä am friti o gschnäu churz dr töff cho alo ;) wiä gseit isch eifach verdammt schad dases so spot agseit wordä isch. mir wärä siche rmitämänä go team dört gsi aber ebe ;)

See u there :D

@Dos, ja so spontan Ferie bezieh und all die andere Termine goht leider nid.
Susch weri au mit paar Dudes agrückt und widermol eh Rundi CS oder LoL zockt.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord