eevent 2.0

Zitat von dos;42179:
... Ich hatte nichts mit der Geschichte zu tun, die du hier schon wieder sinnlos nach vorne ziehst. Denkst du wirklich es interessiert mich was da vor einem Jahr gelaufen ist, wenn ich nicht ein einziges mal darin involviert war? ...

:confused: spreche nur von der eevent 2.0. Kann mich nicht erinnern irgendetwas anderes gesagt zu haben. Sind doch hier im Threat eevent 2.0.. oder? Alles Andere ist schon längst Geschichte, für lanforge.ch schon lange abgeschlossen und hat hier überhaupt nichts zu suchen. :eek:

Und, Fehlermeldungen melden?
Klar, dafür ist die Community doch da. Sich gegenseitig zu unterstützen um gemeinsam wachsen zu können.
 
Die Ussag betreff dir siget alli no Vollzitbeschäftigt isch jo lächerlech. Jede isch das. Und anschienend hend ihr ja so grossi Budgets, do wärs evtl. mou guet, wennmr was für die wichtige Sache usgit ;) Wie zbs. ebe e gueti und übersichtlechi / seriösi Website. Isch luschtig, wie weni Priorität die im Esports gfunde het...
 
D siite isch ja scho bim erste Mal es gebastel gsi - aber isch doch denn ner irgendeinisch gange. Wieso me itz wider vo Null afoht isch unklar. Wahrschinlech im Suff glöscht oder ähnlech.

Es hiuft au nid weme so extrem defensiv isch bi jedere chline Kritik.
 
Zitat von freakpants;42187:
D siite isch ja scho bim erste Mal es gebastel gsi - aber isch doch denn ner irgendeinisch gange. Wieso me itz wider vo Null afoht isch unklar. Wahrschinlech im Suff glöscht oder ähnlech.
:eatdrink001:

Zitat von freakpants;42187:
Es hiuft au nid weme so extrem defensiv isch bi jedere chline Kritik.
Es git e grund wiso ig d kritik ar website seperat beantwortet ha, wennde mi post hättsch gläse hättsch das o gseh.
 
Zitat von dos;42191:
:eatdrink001:


Es git e grund wiso ig d kritik ar website seperat beantwortet ha, wennde mi post hättsch gläse hättsch das o gseh.
eVel7Cc.gif


stimmt, mues dr recht gä. mir isch eifach so die ganzi stimmig vom thread defensiv inecho, weg 1-2 posts. drzue mues me vilech au ad adresse vom herr lanforge sege dases nid professionell isch sini bobos öffentlech i nebesätz z bejammere :D

mit em bier machsches ja richtig :D
 
Ganz ehrlich. höret mau uf so chliinlech z'due! Do si lüt hinger dere LAN wo stundelang organisiere und mache und dir heid nüd besser's z'due aus irgendwie usezhöische was werum nid guet isch. Wenn öpis nid funktioniert de chöid dir ja nach ere lösig sueche, abr öb die site euch persönlich jetz gfaut odr nid, wär mir (wenn ig das würd organisere) ziemlich egau.

ahmelde - zahle - platz reserviere - kontrolliere - sich bedanke


Edit: Würklich cool das dir überhoupt soöpis organisieret!

 
Ach so ich soll mich anmelden?
Egal ob Ich als Kunde den Ivent Ansprechend finde?
Kritik ist also nicht erwünscht sondern nur FELERMELDUNGEN.

Dan sagt nicht das Kritik erwünscht ist wenn es doch nur um dienge get die Unbedingt geändert werden müssen.

Eine Kritik auf nehmen heist ja nicht gleich Umsetzen, oder Verwerfen.

Mir kan es ja egal sein da ich da nicht auftauchen werde.

Mit Agresifen verhallten gegen missverstäntnise an zu gehen und Kritiken von einzelnen zu veralgemeinen,
ist vür jeden leser hir Beleidigent und nicht Profesionel.
 
omg du hesch ned begriffe um wases gad.
aber schön das au du jede bitrag duregläse hesch.

es hed hie niemerd d orgas kritisiert, sondern diversi hilfestellige gleistet sowie uf bugs ufmerksam gmacht. und d orgas hend sich au bedankt.
aso bringts us minere sicht ezt gar nüd wen du da flamisch und umelärmsch. de einzig wo gflamed hed (näbscht dir) bin ich gsi mines wüsens. also chills und gang a die LAN!
 
Also ich chan nur was no vu minere siite verzelle:

Aamelde: keis Email (was aber behobe worde isch)

Iizahlt: Am mentig, aber 4.5 Tääg spöter immer no nid möglich zum en Sitzplan z reserviere, well die IIzahlige no nid aktualisiert worde sind.

Turnier: Bis jetzt weiss i nur was für Priise es giit, aber ich weiss nid wenn wie wo was. Do ich am Samschtigmorge am 1 chume, muess i wüsse öb Turnier (LoL) scho am Friitig aafangen, well denn chani nid mitmache.

Sus Informatione: Ich han es pn am Sunntig gschriibe aber bis jetzt no kei Antwort übercho.

Fazit: Es isch schön, das sie so was organisieren, aber mi chönnts besser mache, au wemme no bruefstätig isch. Ich weiss isch viil arbeit, aber das weiss me, dasses nid eifach isch. Es giit gnüegend Biispiil wos klappet.

Mfg
 
Ameldige kes email: das hett dr hoster verkackt. das interessiert di als user natürlech nid, aber da gits halt o ni wük vil wo mir dergäge chöi mache.

Izahlt: üse finanzier gniesst grad d gastfründschaft vom schwizer militär, und er isch dr einzig mit kontozuegang.

Turnier: D news isch gschribe, wird zurzit grad uf fehler korrigiert und ner postet. Leider chasch du äuä demfall ni cho, z LoL Turnier faht am fritig a.

pn: hani vergässä, sorry.

I versta natürlech dass di als User nid interessiert wiso die sache genau verspätig hei, aber es isch sicher nid e so als ob mir absichtlech nüt poste ;)
 
Hier der Net-Admin von der EEvent

An der Eevent 1.0 gings mitm Netz nicht wirklich Gut.
Zwar hatten wir n 10Gb/s Backbone, aber das war dann auch alles...

Wir hatten erstens mal Probleme mit den Access-Switches die in die Knie gingen...
Dieses mal haben wir HP5810 mit 10Gb/s Anbindung. Die beissens!

Das zweite war dann eine faule Leitung richtung Internet, wo zwei Reihen einen Ping
von gut 400ms hatten. Voll fail natürlich!
Wir konnten die beiden Reihen dann auf ne 3. Leitung umschalten, die nicht, oder kaum laggte.
Bei diesem Event haben wir jetzt 7 60Mb/s Leitungen richtung Internet.
Das keine davon laggt, können wir natürlich nicht garantieren, versuchen die aber mit
Messungen im Auge zu behalten.
zudem werden wir mit QoS richtung Internet ein Queueing machen, so das Game-Traffic (LoL, SC2 usw.) priorisiert wird!

Dann das dritte und grösste Problem:
Man konnte kein Windows-Homing machen und einige Games funzten nicht zwischen den Sitzreihen...
Wir hatten die Sitzreihen in je ein Subnet unterteilt aber kein Multicast-PIM eingerichtet.
Upnp wurde so natürlich nicht unterstützt.
Das war ganz klar ein Fehler von mir, und tut mir auch Sorry!
Die Kritik von Euch (vorallem @ dothem nd Xyroon) haben wir natürlich aufgenommen und wird jetzt auch so umgesetzt!

Da aber nicht alle Games (z.B. EE) Multicast unterstützen, hab ich mich entschieden aus dem Gamer-Netz ein einziges Subnet zu machen.
Da könnt ihr sharen, leechen und zocken bis die platte glüht xD.
Wie im Home-LAN halt ;) .
Vergesst aber dann bitte nicht, dass ihr an EINEM EINZIGEN Netz hängt! Virenscanner bitte updaten!

Zudem könnt ihr auch Eure Fileserver mitnehmen und bei uns im Serverraum anschliessen.
Ihr braucht dann nur zu sagen, ob der Server im Server-Netz oder Gamer-Netz stehen soll.
Dazu könnt ihr noch wählen, wenn der Server im Servernetz steht, ob er eine Internetverbindung haben darf oder nicht.
Weitere Wünsche auf Netzbasis können wir, wenns die HW zulässt auch erfüllen ;)

Ich hoff einfach auf keine laggenden Leitungen ins I-Net... Da liegts dann echt beim Kabelbetreiber... Aber auch da haben wir jetzt ne Pikettnummer.
Man lernt halt ;)

greez heiziger
 
Zitat von dos;42256:
Ameldige kes email: das hett dr hoster verkackt. das interessiert di als user natürlech nid, aber da gits halt o ni wük vil wo mir dergäge chöi mache.

Izahlt: üse finanzier gniesst grad d gastfründschaft vom schwizer militär, und er isch dr einzig mit kontozuegang.

Turnier: D news isch gschribe, wird zurzit grad uf fehler korrigiert und ner postet. Leider chasch du äuä demfall ni cho, z LoL Turnier faht am fritig a.

pn: hani vergässä, sorry.

I versta natürlech dass di als User nid interessiert wiso die sache genau verspätig hei, aber es isch sicher nid e so als ob mir absichtlech nüt poste ;)

Da gits nur eis WORT: ORGANISTATION! e Site duetmr zersch teste bevormrsie LIVE schaltet. Das öbber i WK muess, weissmr ou vorzititg, somit chamer das organisiere. Und am User isch IMMER egal wie de Fehler entstande isch, somit chönntmr aber de User drüber informiere. Zum Bispil uf de Page iwo odr eso.

Das si eifach die üppige problem vo häre gstresste sache...
 
Ich verstohs nid wieme chan Turnier ame Friitig am 22:00 starte.... wenns lüüt git wo 3-4 Stund Fahrtweg hend. Gits irgend en Grund wiso bispiilswiis s LOL Turnier am Friitig startet aber am Samstig wo sicher jede dett isch nur bis am 20:00 goht ?
 
Zitat von HansNoetig;42275:
Ich verstohs nid wieme chan Turnier ame Friitig am 22:00 starte.... wenns lüüt git wo 3-4 Stund Fahrtweg hend. Gits irgend en Grund wiso bispiilswiis s LOL Turnier am Friitig startet aber am Samstig wo sicher jede dett isch nur bis am 20:00 goht ?
Üsi überlegig derhinger isch das d lüt chle meh zit hei wo si nid turnier müesse spile, sondern o mal öppis angers chöi mache.
Was wär de di vorschlag? es git ja offesichtlech no einigi wo am fritig ersch extrem spät oder äbä ersch am samstig achöme.

Zitat von dothem;42272:
jo da hesch grössteteils rächt.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord