Trailer & Filmempfehlungen

...ach wie schön, ein weiterer Trailer, der die spektakulärsten Szenen vorweg nimmt und dies erst noch der Reihe nach. Hate!
 
...ach wie schön, ein weiterer Trailer, der die spektakulärsten Szenen vorweg nimmt und dies erst noch der Reihe nach. Hate!
Schaue deswegen ausser der Werbung im Kino keine Filmtrailer mehr. Man geht nach einem Trailer mit zu hohen oder den falschen Erwartungen an einen Film ins Kino. Letztlich hab ich so Valerian geguckt und war total positiv überrascht.
 
...Games machen das leider auch all zu oft. Ich möchte zB nicht das stimmungsvolle Intro eines storydriven Spiels vorwegnehmen.
 
Gestern im Kino gesehen. Sehr empfehlenswert. Extrem starke Frauenrolle, coole Charaktere, bissiger Humor, wendungsreiche Story. Top Film!

 

Oft isches au huere ufgsetzt und unglaubwürdig, aber i dem Film isches ächt en krassi Socke die Frau. Ich mag starki Fraue, aber nöd stark im Sinn vo "en coole Männerspruch und en härti fuscht id Frässi". Starki Frau muss sich nöd wi en Ma vehalte, zum krass si. Die ächt starke Fraue hani gern, sind mer viel lieber als so Fast and Furios Fotzene. Lueg de Film, dänn gsehsch wasi meine
 
Oft isches au huere ufgsetzt und unglaubwürdig, aber i dem Film isches ächt en krassi Socke die Frau. Ich mag starki Fraue, aber nöd stark im Sinn vo "en coole Männerspruch und en härti fuscht id Frässi". Starki Frau muss sich nöd wi en Ma vehalte, zum krass si. Die ächt starke Fraue hani gern, sind mer viel lieber als so Fast and Furios Fotzene. Lueg de Film, dänn gsehsch wasi meine

Auso zerscht emau berchunt dr Fium vo mir es 10 vo 10, mit eme chline Sterndli dasi cha verstoh wener döune nid passt. Aber isch definitiv mou wider eine wo ig mit de Filmkritiker iverstande bi, und das isch oft nid dr Fau wiu si Schissdreck wie No Country For Old Men i Himmel ufelobe. Das isch hie definitiv nid dr Fau, de Fium cha jede luege.
Ner muesi aber sege: Ja, es isch e starchi Frauerolle, für mi im Oscarberich. ABER dr Charakter isch nid e starchi Frau, im Gegeteil, sie isch extrem mönschlech und git ihrer Schwächi sehr dütlech Usdruck.

Zitat von peniserger:
nöd stark im Sinn vo "en coole Männerspruch und en härti fuscht id Frässi
Die Szene mitem id Weichteili schutte vo de Ching isch aber imho genau das...
 
Ner muesi aber sege: Ja, es isch e starchi Frauerolle, für mi im Oscarberich. ABER dr Charakter isch nid e starchi Frau, im Gegeteil, sie isch extrem mönschlech und git ihrer Schwächi sehr dütlech Usdruck.

Ja da häsch rächt. Ghört au zunere guete Charakterzeichnig, dass sie Schwächene hät. Stark hani whrs eher gmeint im Sinn vo taff oder balls of steel.
 
Besser als der Originaltrailer :)
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  2. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  3. benserker benserker:
    :)
  4. oNdsen oNdsen:
    😅
  5. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  6. Yodenko Yodenko:
    done
  7. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  8. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord