Squad Bildung

Re: Squad Bildung

5. Individuelle Vorbereitung. Jedes Squadmitglied verpflichtet sich, auch individuell regelmässig zu spielen. Darüber hinaus sollte sich ein Squadmitglied mit dem Thema Config befassen und sich eine angessene Config basteln (mit z.B. Spawntimer usw.)

was sehr hilfriich isch, isch en aazeig, was mer isch (engi + riffle) dass es im chat stoht und gseit wird!

was ich zuedem no find, isch das gwüssi lüt es biz meh respekt vor schlächtere erbringe sotte, und sich sälber nid immer als the one and only sotte fühle wo alles richtig macht, au wenns so isch. dass macht miner meinig noch s`clanzämmeläbe schwer und bewegt vilicht members zum goh!

ich weiss dass ich geschtern de thomas aagficket han, will mi eifach no entschuldige, will ichs ned ok find.
 
Re: Squad Bildung

also demfall meinsch etz dadermit ned mich, Gärtner? oder doch au es bitzeli? ;)....
btw: ich mach no lang ned alles richtig, bin nur bitzeli "Erfahrener",....

und, ich wür ned im'ne "mixed" Squad mitspiele! sry,..
 
Re: Squad Bildung

zrug zum thema:

Zitat von -STRAW-(FGN):
so jungz
isch ja alles schen und guet
doch het nebert schomol dra denkt vor de regle mol
squads endgültig ?
i mein di bisherige squads sind jo eher..naja ihr wüsed scho
und wender 1 besseri und ei weniger gueti...
oder 2 einigermasse glich?gueti?
jedes het sini vor-nochteil!


es gaht ja nonig da drum zäge wär i dem squad isch, sondern nur mal d'regle und d'aforderige ufzstelle. und die sölled härt si, so dass würkli nur die sich mälded, wo die au bereit sind izhalte. will so chan dä clan dä au villicht mal imne turnier günne und das isch wichtig für eus. es isch au müehsam für zB dä gAz, wo sich is züg leit, wo stunde für sini config investiert, wo taktike studiert, wo vill trainiert und dänn velüre muess, will anderi sich nöd so müeh gäbed (da han ich mich amix au scho brutal gnervt! ?)

lüt vome squad sölled sich dänn ähnlich müeh gä und händ defür bi wars vorrang. so xehn ich das.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

Ich sehe dies auch etwa so Ben.
Dieser Squad sollte eine eingespielte Truppe bilden.
Ich finde es auch wichtig, dass es einen "Sprecher" im Teamspeak gibt, welcher halt bestimmt, was zu tun ist. Von Vorteil ists, wenn dieser (Orgaz?) erfahren ist.
Bei den letzten Wars sind wir einfach (zumindest ich) taktiklos jeder in seine Richtung gerannt. Wir haben nicht geschaut, dass z.B. bei einem FieldOps noch ein Medic dabei ist, oder dass es besser ist, wenn wir zusammen einmal angreifen, statt jeder für sich selbst.

Ich denke, solche Sachen werden mit einem Squad von Zeit zu Zeit verbessert und behoben.
 
Re: Squad Bildung

Zitat von -BENSERKER-(FGN):
zB dä gAz, wo sich is züg leit, wo stunde für sini config investiert, wo taktike studiert, wo vill trainiert und dänn velüre muess, will anderi sich nöd so müeh gäbed (da han ich mich amix au scho brutal gnervt! ?)
vor öppe äme jahr han ich eui mal biete mir bi minere config z'helfe. han bis jetzt nie e hilfstellig übercho. denn blibt mini config hald wie sie isch.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

@Ben was meinsch ez konkret met ned müeh ge? also ich för min Teil han mer müeh geh. Er chönd aber ned erwarte das mer oni rechtigs Training ond so gönned. I mein das esch min erst rechtig War gsii ond es het mer nie öper erchlärt wies denn so lauft oder so. ich ben eifach cho ond jo...i mein i chan jo gar ned wösse wani söl mache wenis no nie gmacht han.
 
Re: Squad Bildung

Zitat von -DAYWALKER-(FGN):
@Ben was meinsch ez konkret met ned müeh ge? also ich för min Teil han mer müeh geh. Er chönd aber ned erwarte das mer oni rechtigs Training ond so gönned. I mein das esch min erst rechtig War gsii ond es het mer nie öper erchlärt wies denn so lauft oder so. ich ben eifach cho ond jo...i mein i chan jo gar ned wösse wani söl mache wenis no nie gmacht han.


müeh gä meini nöd wäretem war, sondern halt immer. sich i dä sach allgemein, also online gaming müeh gä. genau das wo du beschribsch, dass du zum erschte mal en war machsch, ischs problem. drum velüremer ja öfters als mer günned, will mer nöd gnueg gueti spiller händ und das chan nerve. zB hettemer s'letschte fd-turnier-spiel gunne, wänn all so zwüsched mim und am gAz sim level gspillt hetted. das chan dänk nerve! velüre, will die andere nöd glich guet trainiert sind. "nöd erwarte, dass mer ohni richtigs training...." genau das meini, en gAz isch richtig trainiert, drum chan er sich dänn halt au ufrege.




ich wär übrigens defür, näbedem obligatorische training au e mindescht trainings zit pro wuche z'velange. mer bruched au kein squad, wänn dä ganz clan im squad isch... lol ? oder dänked ihr a zwei squads?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

ich dänke a 2 squads...
eis för di agfressne wo au wüki wönd ziit ufwende und sich so auf deftig ufenand abschtime chönd...
die 2. isch eifach de rescht...(isch ned so gmeint wies tönt)
noch miner meinig bedütet das, dass da eifach die beeinhaltet wo ned so viil ziit hend oda wend ufbringe und eifach mol nach luscht und luune/ oda au chli me schpile...
die chentet den jo a so turnirli mitmache oda (fun)wars mache... sovil zu minere vorschtelig..
und wenn sich useschtellt das eine usem 2 squads unerwartet sehr viel potential het den chönt de jo au mol chli mit em andere squad umezie...

langsam schist mi das wort squad a.... i bruch de "q" nur sehr selte uf de taschtatur und es isch extrem müesam
 
Re: Squad Bildung

Zitat von -GAIPEN-(FGN):
Zitat von -BENSERKER-(FGN):
zB dä gAz, wo sich is züg leit, wo stunde für sini config investiert, wo taktike studiert, wo vill trainiert und dänn velüre muess, will anderi sich nöd so müeh gäbed (da han ich mich amix au scho brutal gnervt! ?)
vor öppe äme jahr han ich eui mal biete mir bi minere config z'helfe. han bis jetzt nie e hilfstellig übercho. denn blibt mini config hald wie sie isch.

han geschter ungfähr 5 stund a minere config umebastlet. du häsch zwar mal öppis adütet, aber biz sälber drum kümmere müstisch di scho au. tschegsches ja gnueg mit pc etc. lad der doch mal ä config vomne andere spiller abe! genau das meini doch mit "sich müeh gä", "ziit investiere" usw. ( ❗weder vorwurf, no afigg ❗ )

mir wänd ja kein clan si, wo irgendwoher möglichscht gueti spiller zämesuecht, wo defür suscht voll nerds/mongos sind. dänn mümmer halt luege, dass die kule seck, wo bi eus spilled, besser werded.

somit chum ich zrug zum thema: dä squad isch für die lüt dänkt, wo spillerisch wänd witercho und vor händ imne turnier villicht mal d'vorrundi z'überläbe!
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

Also ich wör ez die 2 Squads andersch zämesetze.

Em einte send die wo halt eifach besser send (Orgaz,Ben...)
Em zwoite Squad send die wo halt nonig so guet send ond noni so erfehrig händ(Ich...)

Aber i denke das die wo me chli zom Plausch speled gar ned onbedengt e sonen Squad mönd. Die wo so nach loscht ond lune chli gamed wöred jo die em Squad, wo sech wörkli müe gäbed besser z werde, behendere.

Die wo halt ned so vell Ziit hend chönd jo trotzdem wenns mol gamed met emene Squad zäme game, mer send jo emmer no en Clan.
 
Re: Squad Bildung

ou mann da hani wider mol es Thema ahgfochte hehe 8O ;)

Also zersch ehmal das mir eus nid all an chragge gönd find ich das mir en [size=25pt]Fun Clan[/size] sind :signs007:

Und es wäri voll schad wenn weg dere squad ding mir eus an chragge gönd denn hend blötzli lüt kann bock meh zum ah clantreffs zcho etc. und das wäri voll schad. Drum wie gseit de squad söll völlig freiwillig sie und die wo i nen squad wötted sölled au d reglä befolge und akzeptiere und die mönd mer knallhart durezie. De wo iverstande isch mit de reglene de hett ja kass problem will er ja genau das vervolge will isch ja klar :)

Wie ich gseh wötted viel inen squad oder so gelte dönt am bennii sini regle.

Also das es keis ah wiso stoh ich nid im squad drinn und blabla bla chunt sölled jezt all die wo wötted sich das doh ischribe das isch natürlich absolut [size=25pt]Freiwillig[/size]

Und Trainingsziite isch was wo jede squad für sich sälber sötti abmache.

@Gärtner ja das mit niemert under druck sezte weg em aime und so hesch recht und es wäri schad das sich eine weg demm de squad würd verloh mir sind doch so e geili Truppe ;)

@Ben du ich weiss das du voll was mache wotsch aber me chan eim es aiming etc. nid ufzwinge und wenn weg so öppisem öppert de clan verloht denn isch eusen zämmehalt futsch und das wäri sehr schad. Da mönd mir au chli Flexibel sie ;)

Ps: Han mer e ander mussmatte bstellt so was vo ich meh macht nid mit ?

@ Gaip. du chasch mir doch mal dini config mir schicke und ich luege sie mal ah und luege wamer chan verbessere ;) han das mit em Ironhead au gmacht er spielt dank mir mitere bessere config un dhet sälber gseit das die super isch gele;) ?

Userdem heisst das au nid das die squads scho voll zoberscht mönd ahfange ich meine en schwächere squad soll doch mal chli ahfange.

Ich will Freiwillig in einen Squad un dbin bereit. (squads werden noch erstellt ist nur so zusagen eine eintragungslieste wer mitmachen will ;))

-MATTERHORN-(FGN)
-DAYWALKER-(FGN)
-IRONHEAD-(FGN)
 
Re: Squad Bildung

au das thema isch sit em clanträff chli uf isgleit worde. dä michi (aka gAz, aka niX ⛪ was denn nu? das häsch ez devo :D ) hät mal folgendes vorgschlage: er, yoda, john, ich, don vito. wär für mich scho ok, aber ich überleg mir folgendes: matter, day und iron möchted villicht au no unterstützig.

so drum schlan ich folgendes vor:

low squad:
-GAZ
-YODA
-BEN
-ev. JOHN
-ev. mal DON VITO


low- squad:
-MATTER
-IRON
-DAY
-BEN



dä job vom support chönt au gern en andere übernäh, zB gAz. ich stell mir das so vor, dass dä dänn bi beidne 1 training ihaltet. gaz hät no vorgschlage, dass mer dänn 1 mal i dä wuche no zäme würd trainiere, aso dänn mit 6 oder so... das gäbi dänn für dä joker-spiller 3 trains i dä wuche.


--> was halted ihr devo?
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

Die Idee mit dem 1x nur Squad Train und 1x gemeinsam Train findich ja super,...wieso isch mir das ned igfalle ;) hihi

jo,...also sötte imo eh 3+1 imne Squad si,...nur grad so s'minimum isch amigs doof,...ussertem dem chömer denn bimene Trainwar abwächsle,...und eine Spect die andere und chan sich zb. notize mache.

Ussertem sött mer au ifführe, dass werendmne Trainwar ned gmotzt wird. Süsch gits "Minus ("-")"Pünkt (was mer mit denne denn chan macher, chamer sich ja no ifalle lah). Will dass bringt imo gar nix und macht nur alli hässig(er). Me chan zb. de (Train)War nacher mitenand aluege und "Revue"passiere lah und so,.....aber währenddessen ziemlich sinnlos,...
 
Re: Squad Bildung

Hi

Also ich finde de Squadvorschlag vom Ben sehr guet! Also wenn alli iverstande sind chentmer denn mal 2 fixi Termine ide Wuche usmache, wo mer zeme trained. En Vote wär wohl seifachste zum die 2 Täg entscheide. Ich finde eifach 2 Täg müesst mer scho ha zum echli wiiter cho.
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord