Squad Bildung

Reifnir

Erfahrener Benutzer
Goldmember
19. Dezember 2005
3.253
76
38
So wie am träffe besproche möched mir ja en squad:

Also so wie ich das verstande han im squad sind

-BENSERKER- (FGN)
-ORGAZMIKK-(FGN)
-JOHNFEZZEL-(FGN)
Reifnir ( uf de ersatzbank und jederziit i satz bereit)

ahregige wenn sölled mir jezt die träningsziite mache also wellä wuchetag strengschtens ihalte vom train (Nur Squads auch ersatzbänkler müssen den tag kommen)

All FGN Member chönd natürlich cho und trainiere

Wenn au meh wötet im caln witer cho oder so? Chömer au no en 2te Squad ufmache.

Für 6er Wars gseh ich das so wenn mer 2 squads händ den wird squad 1+2 äs 6er team find ich.

Anforderungen einer der in einem Squad mitspielen möchte:

1. Verdammt wichtig Headset
2. Beitrag an den server der bald online isch (hoff ich zumindest)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Squad Bildung

weitere anforderungen (nur mal so provisorische richtlinien):

-obligatorisches squad-training
-obligatorische beteiligung an serverkosten
-flexibilität für war- und liga-termine
-obligatorische cfg-änderungen wie zB fov oder spawntimer usw
 
Squad Bildung

ben bim vof bin ich chli widersprüchlich. allso ich game beser mit 90
vilicht teschte ich no mit 100

spawntimer hani scho lang uf d taschte bunde

config hani scho recht gändered

susch bin ich voll iverstande mit dem wot du gseit hesch

aber öppis häsch vergässe OBLIGATORISCH TEAMSPEAK ;)
 
Re: Squad Bildung

Also ich frende da met dene Squads sehr en gueti Idee. I wörs quul fende wemer no en 2te chönted mache.

zB. met:
-Luki
-Gärtner
-Straw
-Gaipen
-mer
äähm ond en killer gets doch au no.

also es hätt jo eigetli gnueg Lüütlis.
I weis halt ned öbs Interesse au ome esch.
 
Re: Squad Bildung

sind den aifach noch mim ischätze ned glich schtark..abo me chöntet das mache und den vilicht uswxle und so lüüt geziilt foordeere und so chömed die persone au gamerisch wito...
.....i ch mach mit
 
Re: Squad Bildung

also mitmache gaht nur mist Headset und is ts cho die obrigie gruppe isch nonig definitiv das isch nur so e idee gsie.

Den sich d frog öb mir e n 6er squat wöted oder eifach 2 3er squad sicher chamer enand ablöse wobi das aber wiederum s teamplay stark beiflusst.

Was sicher au no intressant wäri d squats gegänand im trainig ahtstrette loh;)
 
Re: Squad Bildung

Zitat von Reifnir:
So wie am träffe besproche möched mir ja en squad:

Also so wie ich das verstande han im squad sind

-BENSERKER- (FGN)
-ORGAZMIKK-(FGN)
-JOHNFEZZEL-(FGN)
Reifnir ( uf de ersatzbank und jederziit i satz bereit)

wiso fähl ich do? :eek: ;D

ich wäri füren 6er Squad wo a de trainigs 3 on 3 mached...
[tt]
jedoch isch prob, bi 6 lüt chönd eh nie alli![/tt]

ich dänk, wenn mer 1 taag pro wuche Traning hend klappt das (ich schloh de sunntig vor)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

wiso du nid dötte stohsch ja dah säg ich eifach nur eis das isch au nur en vorschlag gsie vo mir will mir mal denkt hend en 3er squad u ich den uf der ersatzbank aber dah eusen clan jezt gwachse isch find ich eifach das mer sicher mehrer squas chönt mache daenn schiked mir eifach di jewilige squads anen war oder so und bi en 6on 6 werded die 2 squads zämmegschlosse oder so oder mir möchtes eifach wiiterhin spontan wer grad online isch. Ich denke aber das mit de squads für serrioseri wars nid eifach sonigi womer rasch am gliche abed gägner go sueche goht oder so .

Es sind arregige jeglicher art willkommen ;)
 
Re: Squad Bildung

So wien ich das verstande han mit dere Squadbildig, häti dass vorallem sölle sie füre en ev. teilnahm anere Liga, was aber ned stattgfunda hät und somit eh alles relativ offe isch.
Und süsch chasch ja din eigne Squad ufmache ;)
 
Re: Squad Bildung

Also denn nimm ich das halt grad id d hand und gange radickal vor heheehe jajajajaja.

Mir möchet 2 Squad chönt au meh sie.

Wer melded sich die squads ??

Ich han das so denkt wie ich beschribe han 2 3er squads und bi es 6 vs 6 schliesed die sich zämme.

Ziel:[/b]

1. Tag i de wuche wos Training obligatorisch isch (nur so chan en squad wiiter cho)

2. Mind. 1 3er squad.

so meh ziel oder regle chamer no abmache ;)

Also wer find nei so einzelgänger squad pimmels bruched mir nid de macht en Vote!

Wenn teams (Squads) Erstellt worde sind denn gits sowiso en Vote öb de Squad Fightgenössisch annerkennt wird ;) :signs007:

Wiiter wird denn sicher au no diskutiert wo de squad de clan söll unterstüze etc.

Wenns irgend welchi broblem git im squad dh. me vertreit sich nümme wird de Squad durch en Vote ufglöst (Wird während dem vote noch besprochen wo das prob. liegt.

So mini Herre han wider mal en Grundbote pflastered jezt sind alternative gfroged . Dh. S Fundament vom Huus stoht emol jezt chunds drufah wie guet s huss baue wird ;) so gönd euch jezt anchragge gröfl ? ?
 
Re: Squad Bildung

wänn niemert bock hät, regle für en squad z'schribe, dänn mach ich das mal. die regle sind ä grundlag und chönd jederzit erwitered oder gändered werde. die regle sind ez für dä "besseri" squad vom clan, also dä squad, wo die würklich motivierte spiller mitmached.


Jedes Squadmitglied verpflichtet sich folgende Punkte einzuhalten:


1. Obligatorisches Training. Das wöchentliche Training sollte möglichst strikte eingehalten werden. Absenzen müssen vorher entschuldigt werden.

2. Flexibilität. Jedes Squadmitglied zeigt sich flexibel für War-Termine usw. Ein wichtiges Spiel (z.B. in einem Turnier) soll in der Agenda eines Spielers auch mal Priorität haben können.

3. Zuverlässigkeit. Meldet sich ein Squadspieler für ein War-Termin, wird dieser eingehalten und nur bei triftigen Gründen werden Absenzen erlaubt. Bei Versäumnis wird ein Bussgeld in die Clankasse erhoben.

4. Gewissenhafte Vorbereitung. Bei Clanwars, Turnieren oder Ligen informieren sich die Spieler über die Regeln. Nach Anmeldung wird spezifisch trainiert. Es können dann zusätzliche Traingseinheiten eingeschoben werden.

5. Individuelle Vorbereitung. Jedes Squadmitglied verpflichtet sich, auch individuell regelmässig zu spielen. Darüber hinaus sollte sich ein Squadmitglied mit dem Thema Config befassen und sich eine angessene Config basteln (mit z.B. Spawntimer usw.)

6. Solidarität. Ein Squadmitglied zeigt sich bereit, anderen Spielern zu helfen, Wars zu organisieren, den Clan bei Turnieren anzumelden oder mal was in die Clankasse einzuzahlen usw.




so, d'diskussion isch eröffnet. wie xeht das für eu us?
 
Re: Squad Bildung

3. Zuverlässigkeit. Meldet sich ein Squadspieler für ein War-Termin, wird dieser eingehalten und nur bei triftigen Gründen werden Absenzen erlaubt, oder der Spieler hat für (gleichwertigen) Ersatz zu sorgen.
 
Re: Squad Bildung

Danke Ben für diese Regeln.
Ich bin damit föllig einverstanden. Es bringt nichts, wenn wir einen Squad gründen, und es mit diesem genau gleich zu und her geht, wie im Clan bisher.
Ich würde noch anfügen:

7. Regelverstoss: Werden diese Regeln mehrmals nicht eingehalten und ist eine Besserung nicht in Sicht, ist der Ausschluss aus dem Squad möglich.

Im Clan bestehen ja auch Regeln. Es ist ja auch eine Regel, dass man das Training Montags und Donnerstags besuchen soll.
Dennoch wird dies nicht immer eingehalten. Sowas soll beim Squad nicht
Ein Squad ist meines Erachtens da, dass diese 3-6 Leute ein eingespieltes Team sind und solche Sachen wie gestern am FD Cup nicht mehr vorkommen. Es ist sehr abhängig, ob man immer mit denselben Spieler zusammenspielt, oder immer mit anderen. Denn alle haben eine andere Strategie.

Ich wäre immer für einen Squad zu haben.
 
Re: Squad Bildung

Zitat von -IRONHEAD-(FGN):
Im Clan bestehen ja auch Regeln. Es ist ja auch eine Regel, dass man das Training Montags und Donnerstags besuchen soll.
Dennoch wird dies nicht immer eingehalten.

die trains im clan sind nicht pflicht! die sind völlig freiwillig! das wird so gehandhabt, weil wir uns als funclan verstehen. das ist ja eben immer die gratwanderung: einerseits locker nehmen und spass haben, andererseits ernsthaft trainieren und gewinnen. das paradoxe daran: ohne sieg kann man in ET längerfristig keinen spass haben.


Zitat von -IRONHEAD-(FGN):
wenn der gegner aiming und gameplay mässig viel stärker ist, lässt sich die beste strategie nicht mehr durchsetzen. ansonsten geb ich dir recht. da kommt mir halt auch die leaderfrage in den sinn. vor allem bei 6vs6 könnte ein korporal/leutnant o.ä. gut sein. das meine ich jetzt gar nicht unbedingt im strategischen sinn, sondern eher im teamspeak. da brauchts einfach manchmal jemanden, der kurz sagt, wer was spielt oder ruhe reinbringt usw.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

Zitat von -BENSERKER-(FGN):
Zitat von -IRONHEAD-(FGN):
Im Clan bestehen ja auch Regeln. Es ist ja auch eine Regel, dass man das Training Montags und Donnerstags besuchen soll.
Dennoch wird dies nicht immer eingehalten.

die trains im clan sind nicht pflicht! die sind völlig freiwillig! das wird so gehandhabt, weil wir uns als funclan verstehen. das ist ja eben immer die gratwanderung: einerseits locker nehmen und spass haben, andererseits ernsthaft trainieren und gewinnen. das paradoxe daran: ohne sieg kann man in ET längerfristig keinen spass haben.
Ok, mir ist das gestern beim FD Cup so rübergekommen, als sollte man etwas mehr zusammen spielen. Denn keinem mehr machte es Spass zu verlieren.

Zitat von -BENSERKER-(FGN):
Zitat von -IRONHEAD-(FGN):
wenn der gegner aiming und gameplay mässig viel stärker ist, lässt sich die beste strategie nicht mehr durchsetzen. ansonsten geb ich dir recht. da kommt mir halt auch die leaderfrage in den sinn. vor allem bei 6vs6 könnte ein korporal/leutnant o.ä. gut sein. das meine ich jetzt gar nicht unbedingt im strategischen sinn, sondern eher im teamspeak. da brauchts einfach manchmal jemanden, der kurz sagt, wer was spielt oder ruhe reinbringt usw.
Genau das mein ich. Und mit der Zeit weiss man ev. auch, wer wie wo und als was am besten geeignet ist. Dies ist in einem Squad wo immer dieselben Leute zusammen spielen, viel einfacher, als wenn immer wieder jemand anders kommt. Man kennt dann die Schwächen und die Stärken der eigenen Mitspieler.

Gebe dir vollkommen recht.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Squad Bildung

isch halt scho doof, dass ich beschte bin mit Rifle, SMG, Sniper, usw ;)...denn zb. au gestr. ich hätti vorne grad soviel bracht wie dert ufem Hügeli obe als Sniper (btw hani dert nachem "restart" nüm so gut troffe), wenn ned sogar no meh. Isch halt scho chli doof denn, denn chan ich mich nämlich ned rächt Entscheide. Genau so wie's au bim Agriffe gloffe isch. Ich han Fieldop, RifleEngi und Sniper gamet, aber nix rächt...s'isch au xtrem mühsam gsi, will all eifach "umegsprunge" sind....zb. häti mich als FieldOp bestimmt müssa en Medic begleite/begleitschutz geh, will allei, TOT, und de Medic mun de halt eher chli im Hindergrund, also hinder FOp si, ned dass de Medic zerscht verschosse wird zb ;)...usw...
(?Grössenwahn?) roffel kartoffel

Ja,. und bestimmt bruuchts en "Leader" (1337er?), wo seit was gaht, und dass wird denn gmacht, öbs eim nun in Kram passt oder ned! De isch, wär denn au für Taktik verantwortlich (ned dass er die wür allei mache, aber dass wird vorher abgmacht, und er isch denn im Spiel verantwortlich defür, dass die Takke so gut wie möglich duregführt wird und vo ihm gegebenefalls halt apasst wird. Aber so allei gäng gits denn eigentlich ned. Isch s'Team gut igspielt, denn wüsset denn mit der Zyt au eher all, was gaht und was ned gaht und meh chan denn au als einzelne (aber doch ned allei;) freier agiere usw,...)

blabla
 
Re: Squad Bildung

so jungz
isch ja alles schen und guet
doch het nebert schomol dra denkt vor de regle mol
squads endgültig ?
i mein di bisherige squads sind jo eher..naja ihr wüsed scho
und wender 1 besseri und ei weniger gueti...
oder 2 einigermasse glich?gueti?
jedes het sini vor-nochteil!
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord