ET:QW Fun Squad!

Toxpack

Cunt Destroyer
Goldmember
TS Admin
20. Dezember 2005
2.062
105
39
Ben, Gaz und ich haben in den letzten Tagen wieder vermehrt ET:QW gezockt und festgestellt dass diese Art von Spielen halt schon am geilsten ist, insbesondere Quake Wars. Darum haben wir uns überlegt, wieder einen ET:QW Fun-Squad auf die Beine zu stellen! Just 4 Fun, ohne Druck und so.
Jetzt zur Frage: Wer wäre mit von der Partie? Wäre super, wenn sich noch ein paar Leute finden würden!
Bis jetzt wären wir 3 Leute, eben Ben, Gaz und meine Wenigkeit. Das heisst noch einer mehr und wir hätten nen 4on4 Squad und wenn noch 2 dazustossen würden, wären wir schon 6.
mfG alco
 
Re: ET:QW Fun Squad!

:D japs. bissl zoggen, public ist auch geil... ? mal geeeeeeeegno sueche ?
 
Re: ET:QW Fun Squad!

was braucht man dafür? mit meiner neuen kiste könnt ich auch ein bissel mitmischen
 
Re: ET:QW Fun Squad!

Nein Danke... kein Bedarf... Ich warte mal schön brav auf Wolfenstein und ET2 ;).
 
Re: ET:QW Fun Squad!

Und noch 2 mehr dan sind es 8 xD

Öhm jaaa, häte schon interesse, schon lange nicht mehr gespielt. leider habe ich nicht so viel zeit und viel zu tun... und bin dran mein RL etwas auzupeppen aber wenn ich mal zeit habe spiele ich gerne mit ;)

Ich hätte ja immer noch das angebot vom Jesus Clan im schlepptau ^^
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: ET:QW Fun Squad!

ja werde es mal wider instalieren.
welches ist der aktuele pro modd?


möchde mich aber zu nichts verpflichten im etqw squad.
dach warum nicht wider damit an fangen wenn ich ja wider aktif werden will.

doch habe algemein schon lange nicht mer richtig gezokt

bioshok und das neue Ano werde ich sicherlich auch spielen
 
Re: ET:QW Fun Squad!

aso ich hans scho ziemlich luschtig gfunde, wieder etqw spiele,.....schüdeli freud gmacht,.....
ich han aber ned sunderlich luscht, imne squad zspiele. eher chli public umenoobe, was doch au freud macht, vorallem wemer 2-3 im team isch und sich so es "objectif" sucht womer macht. viilliicht trifft mer au mal nätti gägner ah womer chönnti gägenand spiele, aber dänke füre en richtige "squad" längets ned so ganz^^....

uf wolfenstein2 simmer gspanne. sp wird sicher gut und hoffe, dass sie de mp ned vermasslet und sich dert en aktivi, gueti community wird bilde und mir au aktiv euse biitrag derzu chönnt leischte...
 
Re: ET:QW Fun Squad!

jo. wolfenstein 2 wird hoffentli guet. dänn machemer es FUN-team und fanged a FUN-wars iträge uf dä page. und die wo bock händ chönd dänn immer no ladder/liga spiele. aber ich bin momentan meh uf fun. wänn mp wo wolf2 guet wird, chömer eus au en SWISS-server leischte, wo eus - sofern s'spiel guet lauft - en krasse zuesturm bringe wird. ;D
 
Re: ET:QW Fun Squad!

aso ich bin den mol bis am dienstag uf der abschlussreis ohne internet ?

aber am mitwuch wierdi do si und ferie ha ;)

den lass ich mich au im mumble wider lo blike.
Schöne
 
Re: ET:QW Fun Squad!

So mal chli läbeszeiche vo mir gib :D

Da ich ja no ka i net han schrieb ich vom brüeder us.

Nun aslo ETQW würd ich au wieder ahfange hehe Mount and balde wird halt wieder chli eintönig halt scho wieder z viel zockt.

Aber ich seg scho vo ahfang ah das ich nur fun game nüt compoditon me will das het mir zeigt was für uswirkige das het.

Zum bispiel.

- Durck
- Feste traintermine
- Abgrenzungen anderer spieler weil sie schlechter sind

nur paar sache hehe ;)

Ich finde mir sötted en fun caln blibe will mir sind unter anderem die pro. spieler nid sonderlich sympatisch ;D

Jo ich werd demfall hüt etqw instalire kei pro mod nüt hehe da ich wie gseit nur fun mässig game. werd aber sicher sache usschalte etc das ich das game guet chan game bzw. config und so. :D

Also mann sieht sich ;)
 
Re: ET:QW Fun Squad!

Jah, Funclan klingt super ;) FGN kehrt zu seinen Wurzeln zurück, oder jedenfalls zu dem Stand als ich beigetreten bin :D
 
Re: ET:QW Fun Squad!

genau und der so besser drann war :D
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord