Spendenaufruf 2017

spende.jpg

Es freut mich verkünden zu können, dass unser Verein einen erheblichen Beitrag dazu geleistet hat, dass das Kickstarter Projekt "Manabar" finanziert werden konnte! Mit grosser Vorfreude erwarten wir den Tag an welchem wir gemeinsam mit unserem eigens kreierten Drink anstossen können. Um so mehr ärgert es mich, dass es an dieser Stelle nötig ist auf unsere Vereinskasse aufmerksam zu machen.

Wirft man einen Blick auf den Reiter "Communitkasse" stellt man fest, dass für das Jahr 2017 die Einträge noch komplett fehlen! Ich bin zwar überzeugt dass da noch ein paar uneingetragene Einzahlungen gemacht wurden, jedoch würde es mich wundern wenn es mehr als 5 sind.

Nichtsdestotrotz haben wir gewisse Fixkosten (Homepage, Teamspeak) welche monatlich fällig sind. Um zu verhindern dass diese Kosten auf die Brieftaschen einzelner Mitglieder drücken, möchte ich hiermit zur Spende aufrufen!

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
  • Like
Reactions: MrQuant and oNdsen
du stellsches ja scho sitem erste post in frag noom.
verzell, was isch denn für dich no unklar a dere milchbüechli rechnig?
es isch kein unterschied eb öper 100.- füren server direkt zahlt und ufglistet wird oder eber 100.- überwiest und denn fgn im name vom spender en server zahlt.
 
stell nid z System sondern Darstellig in frog.

Es isch en Unterschied ob Geld würklich ind Kassa kund oder obs direkt in a "Agebot" got.

Sicher is fürd Darstellig wer wia viel gspendet het nid wichtig, aber für Darstellig wias in dr Kassa usgseht is wichitg meint i ;-)

Edit:"stell nid z System sondern Darstellig in frog." und das nid mol do uf dr homepage will dia Transparenz find i schu bemerkenswert. :)
Min Asatz isch eigentlich das gsi: bim Ufruaf zur Spend ind Community Kassa nüt spekulativs sondern en Ist Zuastand darzstella (wia au immer, wo au immer, muass ja nid öffentlich erfolga sondern kann au da Mitglieder pers. mit zB ama Rundmail mitteilt werda). Das us minem Argument, dass wenn mer Mitglieder über da Ist Zustand guat orientiart es motiviarend wirka kann.
 
Zuletzt bearbeitet:
Bi aber iverstande, die Darstellig längt ni. Guet füre Überblick wer was gspendet het und wieso, aber zuesätzlech brüchts haut es klassischs budget mit links inahme und rechts usgabe. ig gseh zum bispil das ds jubiläum 953 franke kostet het, aber für was genau? Das isch aber nid ufgab vomene coder sondern defür wird normalerwiis öbber bestimmt imene Verein...
 
So ihr elände Huerene! Au weni uf dere Site nur na am Spame bin, und ab und zue es Youtube Video poste. Und suscht eich nix mit server oder was au immer ztue han. Mir egal. Ich find FGN sidis kenne e super community. mit voll idiote und luschtige lüt es hed für alli was :D

Drum hani ma wieder d Spändier Hose ah und han ma 50.- Hämmer donated!
Uf witeri schöni Jahr mit dem Deppe Huufe ?
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord