Spendenaufruf 2017

spende.jpg

Es freut mich verkünden zu können, dass unser Verein einen erheblichen Beitrag dazu geleistet hat, dass das Kickstarter Projekt "Manabar" finanziert werden konnte! Mit grosser Vorfreude erwarten wir den Tag an welchem wir gemeinsam mit unserem eigens kreierten Drink anstossen können. Um so mehr ärgert es mich, dass es an dieser Stelle nötig ist auf unsere Vereinskasse aufmerksam zu machen.

Wirft man einen Blick auf den Reiter "Communitkasse" stellt man fest, dass für das Jahr 2017 die Einträge noch komplett fehlen! Ich bin zwar überzeugt dass da noch ein paar uneingetragene Einzahlungen gemacht wurden, jedoch würde es mich wundern wenn es mehr als 5 sind.

Nichtsdestotrotz haben wir gewisse Fixkosten (Homepage, Teamspeak) welche monatlich fällig sind. Um zu verhindern dass diese Kosten auf die Brieftaschen einzelner Mitglieder drücken, möchte ich hiermit zur Spende aufrufen!

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
  • Like
Reactions: MrQuant and oNdsen
Wie zum Tüfel chönd 18'647 Franke inerhalb vo nöd mol ganz 9 Johre verbrucht werde? Das sind über 2'000 Franke im Johr. Chostet de Server und Homepage so viel?
 
Wie zum Tüfel chönd 18'647 Franke inerhalb vo nöd mol ganz 9 Johre verbrucht werde? Das sind über 2'000 Franke im Johr. Chostet de Server und Homepage so viel?

mir hend zwei root server im datecenter oerlikon.
eckdate jewiils:
6x 140gb sas drives
74gb ram
2x xenon x5570
die server stönd wie erwähnt in oerlikon zh anere 300/300 leitig. hend en platz imene eigene rack.

deswiitere hämmer en separate server wo rein ts3 druf lauft (mit ddos schutz) und es hosting bimene ch-provider fürd websiite.
vo wartige und ufwänd redemer jetzt mal nöd.

en shooter server (cs, q3, wolfenstein etc) mit 16 slots und pw schutz het btw damals so ca 160.- im monat kostet.

ich gsehne, dass du i dene mittlerwiile 3 jahr satti 50 stutz für eusi infrastruktur gspändet hesch, aber eigetli daily de service beaaspruchsch.

die sache sind ebe all gratis.
ich finds eifach immer wieder hert wies in ordnig isch, 1000.- füre grafikkarte z'investiere. aber was en server kostet wo ja ganz anderi hardware benötigt, das isch nebesach. tangiert ein ja nöd.

no offense dir gegenüber quanti, aber die diskussion findet immer und immer wieder statt.
ich glaub es wird langsam ziit zum all server abefahre und jede lueged selber biz woner blibt.
 
  • Like
Reactions: charly
Quanti, finde das iz biz en hohli ussag. es gaht ned drum das FGN pleite isch so wies vlt. sbild vom yoda darstellt, sondern ehner das chum me spende iechöme.

aber grundsätzlich bini au defür das mer alli usgabe offeleit. Bin mir sicher dass das de eint oder ander zum spende arregt, wenn er gseht was wirklich benötigt wird.
 
  • Like
Reactions: noom
Halt!
Ich han nöd gseit das s Geld falsch ah gleit isch Ondsen oder das es us em Fenster gschmisse wird... Es hät mich nur ganz eifach überrascht und wo das Geld higot dörf mer jo wohl no froge oder?
Ich han kei Ahnig wie viel das züg chostet und ich denk das wüsset die wenigste.

Muesch dich nöd gad ahgriffe fühle, meins jo nöd bös <3
 
ich gsehne, dass du i dene mittlerwiile 3 jahr satti 50 stutz für eusi infrastruktur gspändet hesch, aber eigetli daily de service beaaspruchsch.
Nöd alli händ so en guete Job wie du und verdient so viel, dass mer chan über 2'700.- spende (was würklich sehr lieb isch vo dir) voralem gad die Jüngere nöd.
Und bevor ich de post überhaupt gmacht han, han ich au nomol Geld ihzalt, will wie gseit, ich nöd glaube das Ihr das Geld usem Fenster schmeisset ;)
 
nei ich fühl mich nid aagriffe sondern bins hlt lngsam biz leid immer müese e rechtfertigung für euses freiziitprojekt müese abzgeh. will wenns ums konsumiere gaht denn hinterfrögts ja niemert.

und es het nix mitem job ztue. will wenn mer mini investitione über de gsammtziitruum und pro monat usrechnet denn isches nämli plötzli nüm so viel.

vo minere sicht us bini eifach sicher das jahr nöd bereit die 180.- fürs jahreshosting uszgeh wo bereits scho endi monat aastönd.
entsprächend wäri froh wenn das öper anders chan überneh.
 
  • Like
Reactions: charly
vo minere sicht us bini eifach sicher das jahr nöd bereit die 180.- fürs jahreshosting uszgeh wo bereits scho endi monat aastönd.
entsprächend wäri froh wenn das öper anders chan überneh.
Total verständlich.... Aber wieso wird das nid us dr Community Kassa direkt bezahlt?
Sorry fürs dumma nochfroga, aber das het mi schu uf dr erschta sita verwunderet wos do drum ganga isch:

Sött das nid a zentrali Schnittstell si, döt wos Geld ina kund, verwaltet wird und wos wieder fürd Community Infrastruktur usgeh wird?
 
hesch communitykasse denn mal gnau aaglueged? det isch jede stutz wo ich investiert han mit begründig ufglistet.
 

Sorry, das schnall i nid: Du Spendisch viel in Kassa für dia direkta Usgaba. Öpis wo i denka wo umgekehrt sött laufa, Du wo fürd Infrastruktur usgisch nimmsch us dr Kassa. ;-)

Was i hald au nur gsehn isch den a Uflischtig mit Usgaba für Infrastruktur vo Total rund 5000.-. Aber viellicht fehlt döt ja einiges.


 
also hesch si ja glich nid richtig aaglueged/verstande.
es git nämmlich rubrike.
chance nr2: lueg dliste gnau aa.

edit:
wenn du d'liste nume eimal gnau aaluegsch denn fallt dir nämlich uf, dases generell um iizahlige und nid um spende bide einzelne beträg gaht.
ide zämefassig isches selbstverständlich ja e spänd, will egal ebmer geld, hardware oder direkti ufwänd inform vo finanzielle mittel gha het, es blibt e spänd ad community.
bide individuelle sortierig chasch zwüsche spende, infrastruktur, esports, sonstiges oder fürs 10 jahres fest vode fgn sortiere (ja, aus 10 jahres fest het geld kostet).

merksch wies müehsam isch müese dlüüt uf all details müese zlupfe für e freiziitaktivität womer "gratis" defür "schaffed"? deshalb au min liechte fruscht was das thema aabelangt.
 
Zuletzt bearbeitet:
  • Like
Reactions: charly
Ja sorry das i si nid verstanda han.

I luag sie denn nomol a uf em PC und nid uf em Handy.

I schnall aber immer no nid warum Du izahlsch zB fürs Jahreshosting.

I spende mit dr Absicht das mini Spend ja genau für sowas igsetzt wird. Wenn i gwüsst het das jetzt 180.- benötigt werden für Johreshosting hätt is nid als Spend gschickt sondern direkt Diar fürs Johreshosting.

Edit: i will Di/Eu ja nid eifach so kritisiara. Aber wenns Fraga bi da Lüt git und mer immer wiedermol muass Details erklära kanns au damit zämahänga das Darstellig ungewohnt isch.

Das Du nid z Johreshosting zahlsch find i richtig. Mini Frog isch, warum zahlt das nid dr Kassameischter vor/us dr Communitykassa? Oder no anderscht; wenn d Rechnig an Di got: warum got dia Rechnig nid wia au immer an Kassameischter vor Community?
Also vorallem bi jöhrlicha Fixbiträg wia Johreshosting sött das doch so si, nid?
 
Zuletzt bearbeitet:
shosting lauft uf mich, da fgn ja sit längerem we websiite het aber nanig en verein gsi isch.
entsprechend laufed au all plugins, all server usw uf irgend e privatperson.
wer fgn vor 10 jahr bereits en verein gsi denn gsächs au ganz anders us.
ich zahle das hosting halt entsprechend scho einigi jahr usem eigene sack wills halt uf mich lauft. defür hosti ja au mini privat website au ufem gliche space.
 

wärs den nid mol Zit dia Sacha über da Verein z Regla, bilateral mit allna Betroffana?
Also nid das dia Jeweiliga müand ihri Sacha am Verein abgeh sondern das dr Verein/Kassameischter Fixkoschta wo dena Lüt/Diar entstönd automatisch zruck erstattet?

 
Zuletzt bearbeitet:
i mim case muen mer niemert öpis zruggerstatte. aber ich wett eifach dasmal, dass de verein die hosting rechnig übernimmt und nid wieder ich.
ich bin au nach wie vor de meinig, dass am kassesystem nix veränderet werde muen.
wenn öpis veränderet werde muen, denn wie vorher erwähnt dasmer sämtlichi verträg uf de verein übernimmt. aber das isch wohl s'chlinste übel.
 
  • Like
Reactions: charly
Das isch eigentlich z eiziga wo i au gseit und gmeint han. Ob denn dr Verein grad Verträg übernimmt oder mit da Vertragsinhaber bilateral abrechnet isch zweitrangig. Wichtig isch doch eifach das dia Lüt, wo umköschta hend und am Verein was zur Verfüagig stellend, ihres Geld den au zruck kriagend vom Verein.


Eifach vo minem Verständnis us, gsehn i Dis Aligga eifach als selbstverständlich a. Drum han i das Aligga eba nid ganz verstanda.
 
Logisches Kassesytem für mich:

Geld wird uf es Konto gspendet.
Us dem Konto wird alles bezahlt.

Kei direkt Zahlige a irgendetwas. zerst landets i gross Topf.

Denn es uflistig was wenn für was ugeh wird.
 
  • Like
Reactions: oNdsen and noom
Han leider nöd alles chöne läse. Aaaaber: Ich checke no Konto und wirde dänn es Update mache ufde Page. Sorry, dass das so lang gaht, aber bin grad voll i minere Summerpause...


No bevor mer sich da gross Gedanke macht zu sinnvolle Kassesystem: Dänked dra, bi eus gahts au drum, dass jede irgendwas mache chan und nöd immer die Gliche sich münd Zit neh für öppis. Drum hämmer mal igfüehrt, dass eine eifach chan zB en Server für FGN miete und das mälde und dänn wirds als Bitrag registriert. Das isch fair und git de Lüt Kompetänz zum Handle und öppis zum Verein bizträge.
 
  • Like
Reactions: charly and noom
@benseker

Das isch ja a plausibla Grund wia mer was verbuacht. Und i han das System au nia wella in frog stella.

I persönlich halts aber für en Unterschied ob mer uf dr Websita Izahliga/Spenda und Näma uflischtet und aber au d Usgaba oder ob mer a suuberi Vereins Bilanz darstellt. Einersitz verstohn i au das Buachhaltig vollkomma langwielig isch und au nid mis Ding wär. Anderer siets khört für mi a überschaubari Bilanz au zuma Verein wo mit Spendagelder finanziart wird.
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord