Hallo

Stoner

Erfahrener Benutzer
12. Juli 2006
122
0
34
Salü metenand! I ben de [SW]swisskiller 4[CN] ond er händ gseit i söl mi mol be euch melde. Aso eigetli ben ich de [SW]daywalker[Sk2], ich han am Mäntig eifach onderem Name vom Brüeder gamet. Ich ond en Kolleg händ au sonen chliine Clan gröndet aber na ja...mer send fäng 3 Lüüt ond en Homepage hämmer au ned...weis ned velech chönd er jo no Lüütlis bruuche. Ich ond de Kolleg send beidi 16ni ond de drett esch min chlii Brüeder, de esch ersch 14ni.
Jaja...weis ne wani no söl schriibe...:p

lg Stoner
 
Hallo

haller daywalker! (also daywalker isch au sicher dä kuler name!) finde ich geil, dass du dich auch wirklich meldest. gespielt hast du jedenfalls nicht schlecht. also von daher... ?

noch einige fragen:
-kann man euch nur im dreierpack buchen?
-wo wohnst du?
-wie lange spielst du et?
-wie oft/wie regelmässig spielst du et?


ich würde vorschlagen, du joinst einfach wiedermal unseren sever, wenn einige von uns da sind.
 
Hallo

Ich game Et öppe set 1.5 Johr. Nänäi mer send käs 3erpack :D. Min Brüeder dörfti vo de Eltere us e ned ET game. Aber er gamet trotzdem di ganz Ziit :p. Em Mom hani Ferie ond game eigetli jede obe so zwösche 10 ond 2.
Wo esch de bacerace match gsi?
Han euch ned gfonde...

lg Stoner

ahjo i wohne z Mörike(Aargau)
 
Hallo

nomol so eine... ?
schpilsch usserhalb vo de ferie au regelmässig?
ide ferie isch bi mir eifach immer sone übermässige et konsum :D
 
Hallo

hallöle, schön dass du dich gemeldet hast. motivierte spieler können wir immer brauchen. und schau dich doch mal im forum sonst noch um. und gib deinen senf dazu. und keine angst wir mögen senf. :p
 
Hallo

Ok machi...:p
Jo ich game au osserhalb vode Ferie...
Wie alt send er so?

lg Stoner
 
Hallo

wie schon gesagt, ich bin 26.

hast du teamspeak? hast du ein headset? wenn nicht, wärst du bereit eins zu kaufen und teamspeak zu verwenden?
 
Hallo

Sali Stoner Chön das d eus chunsch go bsueche und danke das du eifach letscht mol abghaue bisch ;) hehe (nid ernscht neh)

Bin 20gi eine vo de Jüngere vo dem clan ghör halt nonig zu dem alte chrut ;) ( So jezt merked ihr mol wie alt ihr eigendlich sind hehehe lol)

Ja game duesch würkli nid schlecht Was hesch denn du susch no für hobbys wend ned grad ET gamesch ???

das wäri alles wonich wüsse möcht ;)

Ps: Nid alles so wort wördlich neh wa mir (ich) so gägg.

Was ich amed useloh isch e meistens senf aber han au scho paar colli biiträg bracht ich bin halt so wie ich bin verückt und durchgedreht (simmer das nid doch all)
 
Hallo

lol,...etz nimmt de de Aargau d'Überhand über Züri,..lol
 
Hallo

es brucht me sanggaller do...fül mi direkt als ussesiter
aso i bin glaub de jüngscht i dem verein...mit 17.5....de killer isch ide feri abe de isch nur es paar mönet älter als i...
 
Hallo

Zitat von Reifnir:
Ps: Nid alles so wort wördlich neh wa mir (ich) so gägg.

Was ich amed useloh isch e meistens senf aber han au scho paar colli biiträg bracht ich bin halt so wie ich bin verückt und durchgedreht (simmer das nid doch all)

Da hat der Matti völlig recht ? Mit was auch immer ?

Also ich bin 21, werde nächsten Monat 22 (für ALLE Genossen, die es nicht wissen.).

Ja, also für mich wurden alle relevanten Fragen soweit gestellt. Ich würde aber gerne mal mit dir spielen. Gruss
-GAIPENZ-(FGN) a.k.a. MaSTAplAya
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Hallo

Auso...I chome höt Obig no met mim Kolleg go game met euch.
Jo i wör scho es Headset poschte.
Hobbys...hmmm...aso i gange no ed Jungsch! Aber i ben ned en megachrist oder so, öberhaupt ned.
Musig lose tuni au no vell ? ...aso emmer eigetli.

Mer gseet sech jo den höt obig.
Stoner
 
Hallo

Wo sender???????' Ha gmeint er heged höt training!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chont höt öberhaupt no öpper go game?
 
Hallo

sorry,...alles chli blöd gloffe hüt ;)
 
Hallo

naja, isch au chli blöd xi, dass eifach nümm gschpielt häsch, ohni was z säge, nachher isch halt de ben no agfröget xi. naja. sind glaubs alli chli überfordert xi mit 6on6. nöd numme bim spiel au bim organisiere. ?
 
Hallo

Hey no en froog oder ehner en bitte.
Ich ben ersch grad vo 1.2 of 2.6 omgstege(inwiefern onderscheided sech die eigetli?) ond han no kä Ahnig weli server das guet send(ossert euche natürli(de esch zwar emmer leer):p). Chönted er mer es paar ip's do ineschriibe vo server wo no quul send.
Wär no nett...

Lg Stoner

Ahjo...wenn händer ez wökli training? dasi mol wökli chan met euch game!
 
Hallo

Jo dasch ebe so gsii: ich ben jo zom [SW]IronHead[Sk1] ond me händ welle zäme game. Er het den no möse min "Arbeitsplatz" iirechte ond den het halt en moment lang niemert gamet. ond nocher han ich för en gamet aber do sini muus ganz andersch iigstellt gsi esch als mini, beni worschinli ehner en belastig als en Helf gsii för euch...

I hoffe s nögscht mol klappets besser :D

lg Stopner

...händer gwonne?...
 
Hallo

Wegen guten Servern zum "üben", schau mal hier in diesem Thread vorbei, mein letzter Post dort:
https://fightgenossen.ch/modules.ph...354&sid=9c442aed6971bd5cfeec66fa8fc355e8#6354

dort spielen ziemlich gute "Schützen",...

,..und ja, wir haben verloren,..aber war auch ein mixed, wir haben noch nie zusammengespielt, hatten ned wirklich ne Taktik, der Gegner war noch ziemlich gut,....usw,.....aber war no intressanter,...bin für mehr solches ;)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
TowelieFunTime Hallo FGN-Crew Bewerbungen 11
B Hallo Mädels ! Off Topic 13
G Hallo mädchen Off Topic 17
P Hallo Soldiers vom FGN Clan...... Bewerbungen 12
G Axis? hallo, schlechte Erziehung? Aktive Spiele 3

Similar threads

Latest posts

Staff online

Members online

Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord