EEvent 3.0

Ihr wüsset scho, dass BLUR schwer z spiele isch odr? Will s Blur nimmt de PC Name, wenn also 2 mitem glich PC name in joinet, gits Problem. Ebefalls gits im Blur immer s Problem, wenn mehreri i ei Lobby wei joine, chömesi nid ine ;)

Evtl. isch das aber ide Patches aues gfixxt worde?
 
hei blur ar turicane wöue spiele heis aber nid härä becho es Turnier zmache wius immer wieder buggt het

wender eh lösig gfunde heit bitte per PN mitteile :D
 
Wieso heiter d Lan nid grad e wuche speter a gsetzt de wär der entscheid eifacher gsi? Ig bi ar eevent 1-2 gsi und wär bim 3 ou derbii gsi. Leider ischsi haut e wuche vor der 4-tägige netgame. Bi mir isch nid zit z problem sondern eher d Läbere wo das nid mit macht zwöi weekend hingerenang. Mi isch haut nüme bluetjung und es "jetpack" hani ou keis. XD

btw: Mimimi! Sprecht euch doch bitte mal ab!
 
I mues am faty leider zuestimme. Dr Termin isch wider sehr unglücklech gwäuht. I bi nid ad eevent 2.0 cho, wüus sehr nach ufd erenya isch gsi und sehr churzfristig akündiget isch worde -> ha denn scho Termine gha. Scho d Netgame isch relativ nach uf dr Butterlan, de ligt haut d eevent 3.0 extrem nach und isch erschno weniger lang akündet. So chani und wotti nid nones Wucheänd ane LAN gäh und muesmi entscheide, süsch houtmi z RL ih und d Läbere mäudetsech näbst angerne Organ (gäu faty) ou zu Wort. Und de duetsmer Leid, aber gägne Branchegrössi wie Netgame luegtme aus eevent bi mir eifach ih.. :-/

-> Nächstmau vilech terminlech abspräche und e chli ender akündige solvt.
 
I säge z gliche wasi scho imne angere thread ha gseit, z problem isch nid dass sech d lans nid abspreche, sondern dass d locations wo die lans stattfinde meistens nur sehr wenig offnigi weekends hei.

Abgseh devo gits also schlimmers, z.b. letzts weekend si 3 lans gsi und dert hett o niemer gmotzt.
Mir probiere immer uf d wünsch vo allne izga, aber o mir chöi nume denn e LAN mache wenn d halle frei isch.
I würd o z argument bringe dass d Netgame und d eevent chle anderi zielgruppene hei, d Netgame isch nid wük berüehmt derfür e riise preispool und turnier mit neue games z ha, derum heimer ghofft d LoL (und DotA 2) teams chönne so z überzüge a d EEvent z cho.


Aber danke für z feedback, eventuell heimer de nächsts mal e grösseri uswahl a freie wuchenend und chöis allne rächt mache.

gruess
dos
 
Das nume gwüssi Termine zur Verfüegig stöh isch klar. Es isch me e Begründig, werum das mir nid chöme, und dases eich no schad isch :). Vo mire Site us nid irgendwie bös gmeint gsi ;). Aber äbe, schad isches aui mau.
 
Breaking News: Turnhallenkrise in der Schweiz! Experten zufolge sind in allen schweizer Gemeinden die Turnhallen für die nächsten 10 Jahre komplett ausgebucht! Als Ursache werden Turn- und Fasnachtsvereine mit ihren jährlich stattfindenden Blockbusterevents genannt. Ein Ende der Krise ist nicht in Sicht. Pläne auf andere Turnhallen auszuweichen werden aufgrund von Risikofaktoren von führenden Sicherheitsexperten exzplizit ausgeschlossen. "Es schisst mi risig a wenns nid bi mir im dorf isch" - Hans Meyer, Turnschuhfachmann für den Kanton Bern.
 
dos, s gaht au nid drum, dasses schlimm isch, mehreri weekends nach nang ane lan z gah, eher drum, dassmr das nid e monet vorher chan richte. i han zbs. de fründin gseit, dasi ad netgame gange, u das scho vor langer zit. weni ihre iz no seg i gang ad eevent wer das nöd so super ;) eifacht biz früener achünde, de würs ganze gaaanz anderstr usgseh ;)
 
Zitat von Mon3y13ankeR;49995:
Breaking News: Turnhallenkrise in der Schweiz! [...]

Kandidat für den unbedachtesten Beitrag 2013?
Glaubst du wirklich jede Turnhalle erfüllt die Anforderungen für eine 200 Mann LAN?

1. Es braucht eine entsprechende Hallengrösse
2. Es braucht Platz für die Server/Infrastruktur/Adminbereich
3. Es braucht Stühle/Tische
4. Es braucht eine Küche
5. Es braucht ein wenig Platz für Schlafgelegenheiten
Und, und, und....

Also: Hirn einschalten, dann posten.
Danke.

Edit:
Zugang zu gutem Internet hat auch längst nicht jede Anlage! Bestes Beispiel: letzte Ausgabe der Erenya!
 
Zitat von dothem;50004:
dos, s gaht au nid drum, dasses schlimm isch, mehreri weekends nach nang ane lan z gah, eher drum, dassmr das nid e monet vorher chan richte. i han zbs. de fründin gseit, dasi ad netgame gange, u das scho vor langer zit. weni ihre iz no seg i gang ad eevent wer das nöd so super ;) eifacht biz früener achünde, de würs ganze gaaanz anderstr usgseh ;)

Hani scho verstange, nimes de lüt wo ni chöi cho o nid würklech bös dass si nid chöi, hei ja di meiste inzwische no es läbe ;)

Aber immerhin simer jedes jahr chle schneller mit akündige, eventuell schaffemers irgendeinisch so wie d netgame 6 monat vorher z announcement z mache.
 
Zitat von Between;50006:
Kandidat für den unbedachtesten Beitrag 2013?
Glaubst du wirklich jede Turnhalle erfüllt die Anforderungen für eine 200 Mann LAN?

1. Es braucht eine entsprechende Hallengrösse
2. Es braucht Platz für die Server/Infrastruktur/Adminbereich
3. Es braucht Stühle/Tische
4. Es braucht eine Küche
5. Es braucht ein wenig Platz für Schlafgelegenheiten
Und, und, und....

Also: Hirn einschalten, dann posten.
Danke.

Edit:
Zugang zu gutem Internet hat auch längst nicht jede Anlage! Bestes Beispiel: letzte Ausgabe der Erenya!


ich glaube es war kaum zu überlesen das eine gewisse ironie hinter diesem post steckt ;)
 
Zitat von weedlord;50008:
ich glaube es war kaum zu überlesen das eine gewisse ironie hinter diesem post steckt ;)

Er hat dennoch den Eindruck vermittelt, als würde er davon ausgehen, dass jede Turnhalle für eine LAN-Party geeignet wäre - wenn auch mit etwas Zynismus verpackt ;)

edit:
Um Betweens Liste noch um einen wesentlichen Punkt zu erweitern:

Eine geeignete Turnhalle muss auch über eine ausreichende Stromversorgung verfügen. Korrigiert mich wenn ich falsch liege, aber ich vermute, dass nicht jede Turnhalle über genug Saft für 200+ PCs à ~500W Leistung liefern kann. Ist ja schon eine ganze Menge Strom. Solche welche von vornherein auch als Veranstaltungsraum geplant wurden vllt. schon. Aber trifft ja auch nicht auf alle zu.
 
Steigt das Preisgeld von CS:GO noch um einiges, (ca. 300CHF) werden wir wohl auch kommen!

@Organisatoren. Wie läuft die Aufteilung der Preise? Wieviel % kriegt der 1. Platz, der 2., 3.?
 
Zitat von dothem;50437:
Steigt das Preisgeld von CS:GO noch um einiges, (ca. 300CHF) werden wir wohl auch kommen!

@Organisatoren. Wie läuft die Aufteilung der Preise? Wieviel % kriegt der 1. Platz, der 2., 3.?

Wenn Ihr kommt sinds schon 50 mehr, und vergesst nicht dass die Preisgeldanzeige erst aktualisiert wird wenn die Leute auch wirklich einzahlen!

Die Preisaufteilung wird 50% 30% 20% sein
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord