[DayZ Origins] Offizieller FightGenossen Server

Lueg au ah, wär do widrmol hinderem hindrletschte Loch füüre kriecht. ;)

Isch jo klar das sich dr gloorriichi Aemjay au niveauvoll em Core drzuegselle mues.

Witer so.. zeiged waser druf hend. ^^
Übrigens: Hesch echt nüt bessers ztue?
 
Zitat von osram;49229:
Lueg au ah, wär do widrmol hinderem hindrletschte Loch füüre kriecht. ;)

Isch jo klar das sich dr gloorriichi Aemjay au niveauvoll em Core drzuegselle mues.

Witer so.. zeiged waser druf hend. ^^
Übrigens: Hesch echt nüt bessers ztue?

Haha junge, ich han doch nix gege dich. Het amel
Spass gmacht mit dier zocke. Ich verstah eifach noed wieso du en riese text chasch oder wetsch verfasse wege nix....
 
Hoi zäme

Chönnt ächt en Serveradmin bitte Automatisch Server restart weder aktiviere bitte? Die isch sitt einiger ziet off, was zur folg hed das etlichi spieler abgwanderet sind. Was sehr schad isch da jetzt es meeeega content update usecho isch mit neue Insle!! Waffe Zombies Fahrzüg und und und. Es lohnt sich würkli weder inezluege. Aber bitte de Server Restart wieder aktiviere.

Danke und mer gseht sich hoffentlich bald uf euche Server

Gruess Sandro
 
Hallo Sandro!

Vielen Dank für die Info. Hab sie grad dem Serveradmin weitergegeben. Allerdings steht die Zukunft des Servers noch etwas in den Sternen. Viel Spass witerhin bi eus!

Gruess Yodenko
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Ist der Server bereits jetzt ausgelaufen? Oder ist kein Admin da der den Server starten möchte? Ansonsten suche ich mir einen neuen.
 
Zitat von Sandro;50206:
Ist der Server bereits jetzt ausgelaufen? Oder ist kein Admin da der den Server starten möchte? Ansonsten suche ich mir einen neuen.

Sieht so aus, tut mir wirklich leid! Haben bald eine interne Sitzung, da werd ich den Admin rügen...

Schau dich doch noch ein wenig um hier im Forum, ich bin überzeugt du findest noch Mitspieler. Am besten schaust mal im TS vorbei ;).
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord