Redesign

Zitat von Varimathras;n94446:
das me nech d fiess sött küsse füren kalender wo dr vinz und d verastalter selber hei miesse aktuell halte isch ja wohl en witz.


Da schallti i mi jetzt mal i.

De Kalender isch "s'Ämtli" vom Xyroon und mir gsie. Eusi Ufgab isch gsie: Events wo bi eus IM FORUM oder per PM ankündigt resp. mitteilt worde sind, izträge. Und dere Ufgab sind mir SEHR gwüssehaft nahcho.
Meinsch irgendeine bi eus, het luscht dezu, täglich zig Siite uf irgendwelchi Akündigunge z'durforschte... Wer sich bi eus gmeldet het isch Itreit worde so eifach. Chasch gern de Robert vo Lanforge fröge wie guät dass das klappt het.
Und ja, den invizible hett sini Events selber itreit und dadefür bi ich ihm sehr dankbar!

Vari motze isch eifach. Und nur mal so am Rand: Hesch du mal öppis für en längere Ziitrum organisiert/gmacht? Swiss-LoLturnier (weiss ned welli "Serie") wo du ja gmacht hesch hets au nur 1-2 geh. "Din" Swiss LoLtv gits ja au immerno ;) (Ich weiss, dass das ned nur dis Projekt gsie isch)
Verstah mi ned falsch. Du hesch einigi guäti Idee und rissisch immerwieder Sache ah, aber würkli dürrehebbe und mal öppis über en würkli längere Ziitrum mache tusch ned.
 
@ava - de schuss mitem kalender isch es bitzeli is dunkle gsi, sorry - und ja, lanverastalter si notorisch schlecht wes drum geit ihri termine z teile - angersiits het das natürlech au wider drmit z tue das fgn nie d rolle vo DEM atreffpunkt für esport het übernah oder welle übernäh. es geit au angersch wieme bir erenya gseh het, dört het sech d community wie no nie zemegfunde und es event mit über 400 bsuecher realisiert wo 2 wuche vorher no knapp vor dr absage gstange isch. das zeigt mer dass sovil möglech wär wenn e starchi plattform ume wär. und ja, nid jede isch esportler, aber 10% vo de esportler chöme vilech is ts, werde goldmember oder träge süsch was drzue bi, oder au i die umgekehrti richtig. jedi nische vo gamer cha vo de anderne nischene profitiere wius immer überschnidige git (ja sogar mit de dirty console bitches)

SwissLoLTV isch fo afang ah es experiment (d erwartige uf erfolg si low bis null gsi) gsi und defür eigentlech en cooli erfahrig gsi. Nachhaltig isch das leider nid gsi, plus die miserabli Dankbarkeit vor Community (auso lol allgmein, nid fgn) und dr Striit über d Vision mitem Robin bzw sini Weigerig dr Finger usem Arsch z neh punkto Planig hei mer irgendwenn dr fade la risse - was zimlech sicher en fail vo mir isch gsi.

turnier organisieri aber ganz bewusst keni meh. es turnier het netzwercheffekt fürne plattform, wie alli andere sache au (toplist/streams/newsposts/gaming öbe/teamsuechitool) aber weder bi fgn no smp hani z gfieu gha das de netzwerkeffekt mitgno wird. ig wett en plattform woni mit stolz chönnti sege dört fingsch als schwizer lol-spieler alles wome brucht, und woni gern werbig defür mache. wie de weisch investieri sehr gern mini lideschaft und ziit und teils au geld (hallo fgn spendekasse) - aber weni z gfieu ha das nix zruggchunt vo de leitig a sache wo für mi unabdingbar si zum e plattform wachse isches für mi au schwer zrechtfertige all 2 wuche es turnier z mache. d plattform profitiert vilech liecht drvo, aber dr gwünschti netzwercheffekt verpufft eifach we gwüssi sache nid do si (z.b. en lol-zentrischi Startsiite - ebbis woni bi SMP zum Bispil nid bercho ha - obwohl s am afang mau gheisse het lol berchunt en komplett eigeti domain + design. ig ha bi fgn wie smp hürde atroffe mini vision chönne z verwürkleche - und de machi mer nid witerhin d flissarbeit vomene turnieradmin. (wiu simer ehrlech, die arbeit isch kreativ nid sehr erfüllend ;))
ja ig bi nid dr best im fertigstelle vo sache, ig bi vil besser drin idee z ha. aber immer wider simer au sache versproche worde vo diverse lüt wo schlicht nid ghalte worde si.
 
Zitat von dothem;n94408:
also i finds au seehr hässlech. unübersichtlech und und und. s alte hettmer definitiv gfalle. u iz mit dem neue maskottchen wäri froh, wennmr mi account chönt delete. i wett nid uf sore schläger site e account ha. bäää, bi immer gege das gsi, aber ha denkt dr name sig eifach "e zuefall" gsi. und iz simmr do doch bi sörigne lüt :/ viel mit esport het das nümme z tue, es treit lediglich s lächerleche under d lüt.

Also i hät gärn e Begründig WAS denn genau an dr Ratte in dine Auge e Bestätigung isch.
 
Zitat von Varimathras;n94457:
ja ig bi nid dr best im fertigstelle vo sache, ig bi vil besser drin idee z ha. aber immer wider simer au sache versproche worde vo diverse lüt wo schlicht nid ghalte worde si.

Ja Vari da seisch ebbe öppis

Es isch "wenig" Arbeit, eh Idee zha und öppis azrisse. Aber es isch verdammt viel Arbeit, den das Züg am Lebe zerhalte.

Beispiel

Esportplattform

Benötigt

- Lüüt wo über Schwiizerturnier und die grosse internationale Turnier brichte und Ergebniss zämefasse. (Wenn möglich no mit Funktione das die wo ned wend gspoilered werde das den au ned gsend)
- Lüüt wo sämtliche Updates zämefasse und zugänglich mached + je nach spiel no (!) bruchbari Guides verfasse (Muss ned de glich sii, aber die bruchsch halt au.)

Das sind nur 2 vo vielne Ufgabe wos giit, und für söttigs Züg chasch schnell mal 5-15h Arbeitsufwand ha PRO WUCHE. Und das ganze natürli ohni bezahlig. Gad FGN het kei Werbig und au süsch, abgseh vo de Spende, keis ikomme. Au wemmer jetzt würde Werbebanner platziere würde mehr ned viel ineh, will Klicks für eh Schwiizer Siite eifach zchli sind. Und en Sponsor finde wo monatlich 500-1000 Fr. locker macht, dass mer 2-3 Lüüt chönti entschädige, findsch eifach ned.

Du bisch immer da und seisch mer muss, mer sött, mer giit mer nöd wasi wott resp. dir vorher falls es guät lauft versproche hett... und wenns den chli harzed ziesch beleidigt dies Schwänzli ii.und wenns öb öppis guät lauft und zukunft het, gseht mer halt ned wenns 1-2 turnierli giit wommer nöd Progamer eifach mit doch scho ziemliche hohe Priisgelder härelocke muss, damits überhaupt gnuäg teams het wo mitspieled. Die eifache Ziite, wo Gamer no für Ruhm und Ehre id Arena gstiege sind, sind eifach sitt ca 10 Jahr verbii. Hüüt isch die erscht Frag: Was chamer günne und die zweite isch was chümi über wenn i eifach mitspiele. So alla Profiboxer wo halt au XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.XX Dollar bechömed wenns voll uff d'Schnauze bechömed.


Edit:

Aforderige vo mYi für en ehreamtliche Chefredaktor (I mag die Jungs sind zwägi Sieche und die wüssed wieviel Büätz das so Sache sind!) Description
As the Editor-in-Chief you’re responsible for all the News and Blogposts on our Website.
You have the ability to create your own team of Editors, which you can coordinate.
You’re working close with the mYinsanity management to provide Content on a weekly basis.
Together with your team, you’re able to establish yourself and your content in the world of E-Sport.
Reward
The mYinsanity management are all volunteers. So is this job.
You may profit from hardware goodies and some event participations as well as the pleasure to work with our awesome team!
You will be handed responsibility from the first day on and you can live out your creativity.
Time
10 hours per week.
Requirements
  • Take responsibility, organising the redaction team.
  • Be able to spend a minimum of 10 hours per week for mYinsanity
  • Detailed knowledge of the e-sport scene
  • Native or C2 level English skills
  • Ability to work in a team, willing to take advice and help out others
  • A passion for e-sports
 
Varimathras, dini Kritik isch mir immer willkomme aber extrem vorhersehbar wi bime mässig intelligente Hollywood Blockbuster.
 
Soo guete Abe. =)
Ig ha hüt namitag die page mitm redesign gfunde, und bi zersch es bitzli verwirrt gsi. Ou wiu nid grad aues funktioniert het, so wie igs mir gwhont bi gsi.
Mittlerwile findis aber zimli cool ;-) wenn ou nid ganz aues louft.

Mire meinig nach, sötte so diskussione wo ihres topic verlöh (Design -> Community) glöscht oder blockt werde. Wege dem hani itz 3 site dörfe läse wo sich nur entfernt mitm redesign befasse.
Usserdem denki mir sötte warte mit kritik und vorschläg, bis d admins e grundfunktionalität gwährleistet hei und bereit si, sich mit witere sache z befasse.

Grüessli popcorn
 
@Vari

Ich finds voll doof von dir dass du die neue Seite so heftig kritisierst,
weil sie scheint dich ja zu mögen - mehr als es jemand anderes je tun wird.

8atwy9yi.png
 
Pass auf Vari... sonst wirst du bald von vielen igniriert!

"Benutzereinstellungen=>Konto=>Ignorier-Liste" ;). Was an dieser Option etwas krass ist, dass von den Ignorierten Usern auch keine erstellten Themen mehr angezeigt werden.
 
Also ich bi de Meinig, dass derigi mit dene halt jo ebbe müend drum ebbe. Also nur damit ich's gseit han.
 
Shit Vari, ersch jetzt all dini Posts gläse. Isch ja voll krass. Was bisch du füre Person? Finds zimli irritierend...

Ligt ja wohl uf de hand, dass Page so nonig komplett isch. Mir händ sie halt jetzt eifach mal welle usehaue. Und über Gschmack laht sich bekanntlich nöd strite. Ich finds zB sehr geil optisch, du halt nöd. Mer chan eh nie öppis mache, wo allne passt. Au schad, wänns du blöd findsch dothem. Aber es gaht im Läbe nöd drum allne zgfalle. Isch übrigens alles freiwillig, mus niemer gar nüt bi eus. Hasser und Schlächtmacher wirds immer gäh. Egge und Kante, nöd poliert und nöd politisch korrekt.

Haters gona hate!
 
Zitat von Varimathras;n94192:
Diemer itz doch uf Kritikpunkt igah? Ig ha gmeint was ig sege isch eh alles shit? Ok, de mit de Sicherheitslücke und Kackbulletin isch sone Sach, da chasch sogar du nid eso vil defür. Au wenns en Frechheit isch das die für sowas Geld verlange wenn bi jedem Update alles kaputt geit.

Mini Welt geit sowieso nid so schnell unter. Finges eifach chli heuchlerisch das itz aus Fortschritt weue z verchaufe, wiu churzfristig isches das haut sicher nid. (Und optisch isches immer no e katastrophe, aber das isch ja subjektiv)

A dinere Stell würdi wäge optische Katastrophe s'Mul nöd zwit ufrisse. Immer zersch im eigne Vorgarte chere. Aso bitte! Überleg der gschider, warum du so vill negativi Vibes i dir drin häsch. Und au bezüglich Fortschritt würdi mi zrughalte. Alte du treisch dich im Chreis, sit Jahre. Schaff mal bizli a dir sälber, statt immer nume schlächt mache, was anderi mached. Chum doch mal anes Träffe vo eus, dänn chömer bizli rede, dänn chan ich dich villicht ändlich mal bizli besser vestah und du villicht wiedermal chli lache. Muss lang här si.

(Sry für Doppelpost, aber das Umegemöse nervt mi grad gwaltig)
 
Ich finds sehr passend zu unserer Community aber das hani au scho bi dr entstehig von Design gseit. Dr erschti ihdruck zählt und dä isch sowas vo glunge! Und genau so Threads wie dä zeige, dass "The Gamers Asylum" eifach besser nit het könne gwählt wärde.

Ich warts mol ab wie usekunnt. Git scho no die einti oder anderi Sach wo ich würd chli ahpasse Designmässig. Aber sunscht TOP
 
Ihr wollt konstruktive kritik, Ihr bekommt konstruktive kritik.
Seht euch mal das Angehängte Bild an, es ist ein wenig gross zum einbetten.

Zusätzlich dazu fehlt die Shoutbox, aber es wurde ja schon darauf geantwortet dass die im nachhinein eingefügt werden wird.
Aber schon die Grundsätze wie z.b. Headerbilder in den Newsposts werden nicht so schön angezeigt wie auf der Alten Seite, wann wird die grundsätzlichste funktion der Seite denn vollends migriert?

Ich hoffe dass Ihr meine Kritik mit etwas anderem als "lol du bist weniger lang hier als wir" und "lol du hasst eh alles" beantworten könnt.
 
Zitat von dos;n94490:
Ihr wollt konstruktive kritik, Ihr bekommt konstruktive kritik.
Seht euch mal das Angehängte Bild an, es ist ein wenig gross zum einbetten.

Zusätzlich dazu fehlt die Shoutbox, aber es wurde ja schon darauf geantwortet dass die im nachhinein eingefügt werden wird.
Aber schon die Grundsätze wie z.b. Headerbilder in den Newsposts werden nicht so schön angezeigt wie auf der Alten Seite, wann wird die grundsätzlichste funktion der Seite denn vollends migriert?

Ich hoffe dass Ihr meine Kritik mit etwas anderem als "lol du bist weniger lang hier als wir" und "lol du hasst eh alles" beantworten könnt.


Hey Dos

Das nenne ich mal Hilfreiche Kritik :)
Es ist effektiv so, dass noch essentielle Dinge fehlen. Diese sind aber in Arbeit.
Hier meine ich auch Sachen wie Shoutbox / Latest Posts / Gameserver usw (Widgets im Allgemeinen halt).
Ich muss mich erst in VB5 einarbeiten und die entsprechenden Schnittstellen suchen, damit ich mich Code Technisch einklinken kann.

Es wird alles noch kommen, keine Angst ;)

Bezüglich Maskottchen etc, ich finds geil. Ob es nun auf eine Schlägercommunity deutet ist definitiv Ansichtssache.
Die Entwickler des Logo's werden sich schon etwas überlegt haben!
Das Selbe auch mit dem Design.

Cheers

Edit:
Sorry, bin grad bei einem Kunden und konnte nicht fertig schreiben.
Bezüglich der Kritik zu den Farben, diese sind gerne gesehen.
Aber bitte teilt mir doch mit, wie Ihr es euch besser vorstellen könnt, dann kann man was anpassen und schauen.

Danke für die Mithilfe!
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
benserker vBulletin 5 & Redesign: Nächste Schritte FightGenossen.ch 44

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord