Redesign

Es isch primär im Vordergrund gstande, das d'VB und PHP Version aktuallisiert worde sind.
Diesbezüglich hämmer zwingend müese uf VB5 wächsle.

Sämtlichi Scripts und Mods wo vorher uf VB4 gloffe sind laufed jetzt halt eifach uf VB5 nüm.
Diversi Scripts wo ich sälber gschriebe han wie LOL-Toplist und Shoutbox sind jetzt halt eifach nüm integriert, willis zersch aapasse muen.

Es het niemert gschriebe oder gseit, dasmer die Sache nüm werded integriere usser de Herr Vari wo eifach wieder mal zeiged, daser NULL Geduld het.

Es wird au wieder so sii, das d'News als Default Page cho werded. Wenn aber gahsch go recherchiere denn wirsch merke, dases nid ganz so eifach isch.
Mir händ paralell en VB5 Profi im iisatz, wo mit eus di ganz Migrierig durefüehrt. Sälbst er bringts derziit nöd zum laufe, wird aber no cho.

Vari, lies nomal dini ganze Posts da i dem Thread dure und denn redemer nomal vowege Geduld und Verglich vowäge SMP etc. Genau so entstönd nämlich Grücht und Behauptige.
Und Du wetschmer ja nöd säge das Dini Wält untergaht nur will derziit grad s'Forum instead of News als Default Page chunt oder dasd Uhrziit e Stund vorus lauft.

Cheers.
 
Zitat von Varimathras;n94189:
Stimmt, nur stecke jetz weniger drin als vorher. Lueg, wenn nech d Realität nid passt chöit dr ja gern mini Beschwerde lösche und nech irede das dr nech verbesseret heit. Ig ha haut schlicht ke Intresse dran irgendwem dr Arsch z lecke, und scho gar nid em ondsen.

hey nei what the fuck.... ich klink mich us... ez wirdsmer ächt zdumm.
0 Zämehang, 0 IIsicht, 0 Geduld, 99999 Gemotze, 99999 Behinderet
 
Diemer itz doch uf Kritikpunkt igah? Ig ha gmeint was ig sege isch eh alles shit? Ok, de mit de Sicherheitslücke und Kackbulletin isch sone Sach, da chasch sogar du nid eso vil defür. Au wenns en Frechheit isch das die für sowas Geld verlange wenn bi jedem Update alles kaputt geit.

Mini Welt geit sowieso nid so schnell unter. Finges eifach chli heuchlerisch das itz aus Fortschritt weue z verchaufe, wiu churzfristig isches das haut sicher nid. (Und optisch isches immer no e katastrophe, aber das isch ja subjektiv)
 
Zitat von Varimathras;n94192:
Diemer itz doch uf Kritikpunkt igah? Ig ha gmeint was ig sege isch eh alles shit?

Ich han doch grad gseid dass Newspage so oder so Frontsite worde wär,
au ohni dass du irgendeper druf ufmerksam gmacht hätsch. Also isch din bisher einzig normal Kritikpunkt für nüd gseh.

und nomol für extra behinderti:
Hinweis: Die Page ist in ihren Grundzügen online. Einige Funktionen wie das neue Memberscript werden Stück für Stück nachgeliefert. Einiges ist also noch "under construction".
 
Zitat von Varimathras;n94192:
Diemer itz doch uf Kritikpunkt igah? Ig ha gmeint was ig sege isch eh alles shit? Ok, de mit de Sicherheitslücke und Kackbulletin isch sone Sach, da chasch sogar du nid eso vil defür. Au wenns en Frechheit isch das die für sowas Geld verlange wenn bi jedem Update alles kaputt geit.

Mini Welt geit sowieso nid so schnell unter. Finges eifach chli heuchlerisch das itz aus Fortschritt weue z verchaufe, wiu churzfristig isches das haut sicher nid. (Und optisch isches immer no e katastrophe, aber das isch ja subjektiv)

ich finds eifach lustig wie du immer wieder alles probiersch z'chere ;-)
aber ebe, wenns der nid passt, adé. du bisch freiwillig da, niemert bittet dich drum.
du bisch de wo immer wieder zrug chunt und mötzled, nöd mir sind die wo dich immer wieder holed und dich zum mötzle zwinged.

für mich isch d'diskussion somit mit dir beendet vari. nomal: wenns der nid passt, tschüss.

so btw: fortschritt und churzfristig passt sehr guet zäme.
 
Wieso sött ig goh? FGN isch für mi en wunderbare Ort zum mi mit dumme Lüt striite. Es isch zwar wahrschinlech nid umbedingt für das denkt, aber für mini Langwile isches immer wider guet. Aber wenn dir Features wie recent potsts etc verkacket lese weniger dummi lüt mini biträg und s git weniger unterhaltsami flamethreads.

Aber das "gang doch" isch eh es komischs Argument. Wosch das au allne angere sege wo ebbis stört? Was wenn die vilech eifach göi ohni was z sege? Ah nvm, dir weit ja nid wachse.

PS: z sege es isch nonid fertig macht nix besser ^^
 
also i finds au seehr hässlech. unübersichtlech und und und. s alte hettmer definitiv gfalle. u iz mit dem neue maskottchen wäri froh, wennmr mi account chönt delete. i wett nid uf sore schläger site e account ha. bäää, bi immer gege das gsi, aber ha denkt dr name sig eifach "e zuefall" gsi. und iz simmr do doch bi sörigne lüt :/ viel mit esport het das nümme z tue, es treit lediglich s lächerleche under d lüt.
 
Zitat von Uhlme;n94171:
vllt interni aköndigong onder gms + admins ;) aber för members ömu nix.

aber gseht chic us :) etz no d shoutbox ond guet esch
Es isch absolut spontan gsi. GM's hends au nur gahd die mitkriegt wo mitm Andi im TS Channel dinne gsi si.
Zitat von Varimathras;n94196:
Wieso sött ig goh? FGN isch für mi en wunderbare Ort zum mi mit dumme Lüt striite. Es isch zwar wahrschinlech nid umbedingt für das denkt, aber für mini Langwile isches immer wider guet. Aber wenn dir Features wie recent potsts etc verkacket lese weniger dummi lüt mini biträg und s git weniger unterhaltsami flamethreads.

Aber das "gang doch" isch eh es komischs Argument. Wosch das au allne angere sege wo ebbis stört? Was wenn die vilech eifach göi ohni was z sege? Ah nvm, dir weit ja nid wachse.

PS: z sege es isch nonid fertig macht nix besser ^^
Blargh. Meh gits nid dazue zsege. Verpiss dich eifach wenns dir nid gfallt. Suech dr e Therapeut zum dini Striitsucht zheile. Am gschiste gasch uf Google und suechsch "Streitsucht Hilfe Schweiz".

Zitat von dothem;n94408:
also i finds au seehr hässlech. unübersichtlech und und und. s alte hettmer definitiv gfalle. u iz mit dem neue maskottchen wäri froh, wennmr mi account chönt delete. i wett nid uf sore schläger site e account ha. bäää, bi immer gege das gsi, aber ha denkt dr name sig eifach "e zuefall" gsi. und iz simmr do doch bi sörigne lüt :/ viel mit esport het das nümme z tue, es treit lediglich s lächerleche under d lüt.

Same to you. Wenns dir nid gfallt, adie. Es zwingt eu absolut niemert i dere Community zblibe, azluege oder nur dra zdenke. Tuend eu selber de gfalle und verpissed euch. :)
 
Zitat von dothem;n94408:
also i finds au seehr hässlech. unübersichtlech und und und. s alte hettmer definitiv gfalle. u iz mit dem neue maskottchen wäri froh, wennmr mi account chönt delete. i wett nid uf sore schläger site e account ha. bäää, bi immer gege das gsi, aber ha denkt dr name sig eifach "e zuefall" gsi. und iz simmr do doch bi sörigne lüt :/ viel mit esport het das nümme z tue, es treit lediglich s lächerleche under d lüt.

Also das Kapitel mitm esport isch scho lang gstriche. Und beträff Maskotchen... Ha ho he, Kategorie G!
 
Hey Vari

Ich haj a würklich nüt gege dich, aber wennd scho kritik bringsch chönt si wenigschtens chli konstruktiv si. denn figgt i au niemert ah. aber du bisch eifach nume am mötzle anstelle vo verbesserige bringe.

klar isch nonig alles so super aber das isch au nid eifach sone chlini migration uf es neus v bulletin und es neus design. und de ondsen het vill selber programiert was uf de alte page gsi isch.

zudem het da niemert ziit das wie es gschäftsprojekt ufgleise und die migration bis is detail zplane. aber wenn du das chasch denn meld dich doch freiwillig und träg was onstruktivs bi. denn chasch du dir chli kritik ahlose und mal luege wie toll das isch bi freiwillige arbet no ahgfiggt zwerde!

grüässli

charly
 
Zitat von dothem;n94408:
u iz mit dem neue maskottchen wäri froh, wennmr mi account chönt delete. i wett nid uf sore schläger site e account ha. bäää, bi immer gege das gsi, aber ha denkt dr name sig eifach "e zuefall" gsi. und iz simmr do doch bi sörigne lüt :/

ja mir sind ganz bösi und nach irgendwelche LAN-Partys go lüt schlah. 3. Halbzeit sozsäge.
Ha ho he - Kategorie G



* und zur Esport sach.
Wie de Thana scho gseid hed isch Esport scho lang kei Sach vo Fightgenossen.

Fightgenossen.ch isch aber immer en offeni Plattform gseh zum Werbig für Tunier und LAN-Partys mache und isch es au jetzt no.
Die Events sind ja au i Kalender itreit worde, so egal isch eus de Esport ned. Es isch schön zgseh dass i de Schwiz epis i dere Art gmacht wird, nur ischs ned eusi Ufgab.

Ich hoffe du hesch Sinnbild vo Fightgenossen jetzt verstande.
 
Zitat von charly;n94437:
Hey Vari

Ich haj a würklich nüt gege dich, aber wennd scho kritik bringsch chönt si wenigschtens chli konstruktiv si. denn figgt i au niemert ah. aber du bisch eifach nume am mötzle anstelle vo verbesserige bringe.

klar isch nonig alles so super aber das isch au nid eifach sone chlini migration uf es neus v bulletin und es neus design. und de ondsen het vill selber programiert was uf de alte page gsi isch.

zudem het da niemert ziit das wie es gschäftsprojekt ufgleise und die migration bis is detail zplane. aber wenn du das chasch denn meld dich doch freiwillig und träg was onstruktivs bi. denn chasch du dir chli kritik ahlose und mal luege wie toll das isch bi freiwillige arbet no ahgfiggt zwerde!

grüässli

charly
Amne Striitsüchtige Frewillige Arbeit atreie? Naja, wenns lustig isch..
 
Die Aberkennig vom E-sport isch itz wenigstens ehrlech, im Gegesatz zu de leere Versprechige wome mir anno dazumal gmacht het und im krasse Widerspruch zur Übernahm vom esportblog - hautpsach user importiere aber ja nid Verantwortig überneh. das me nech d fiess sött küsse füren kalender wo dr vinz und d verastalter selber hei miesse aktuell halte isch ja wohl en witz.

PS: charly, ig weiss als mehrmalige turnieradmin genau wies isch weme für freiwilligi arbeit agfiggt wird. und ig schäme mi kes bitzeli defür ebber azfigge wo hie ständig uf obergeile informatikchecker macht (ondsen) oder ebber wo nid igseht dass sis design-talent bestefalls grössewahnsinnig isch (kei name, isch nid mini buechstabe wert). Ig cha au nix designe, aber ig cha mer das wenigstens igestoh.

mer chönte au mau drüber rede wieso die wahrschinlech 100-300 user wod toplist inebrocht het nie abgholt worde si? wo si d aktivitäte für die user? was bringts we sech eine registriert und er ner gseht das hie ner en fiechte dreck bote wird? für was überhaupt en toplist abiete we die ganzi restlichi community ussert de 20 random dütsche im ts gar nix mit lol am huet het?

wo chönt echt d schwizer lol-community hüt si wenn nid FGN und SMP so komplett verkackt hätte?
statt das me en starchi plattform ufbout het het me wertvolli zyt mit versprechige verschwendet bis schlussendlech en facebookgruppe alles an revelanz überholt het. nur dumm das die sogar i irne stärchste täg bestefalls us spongebob gaggimemes und YOLOQ-Flames besteit. Aber schinbar isch das ja ds höchste der Gefühle wome vor Schwiiz darf erwarte - wer vo meh tröimt isch es Arschloch.

Aber das geit nech alles am Arsch verbi. Because FGN - alles darf, aber nichts muss und scho gar nid Sache wo alli witerbrocht hette. Nidemau wenns FGN selber witerbrocht hätti.
 
Zitat von Varimathras;n94446:
wo chönt echt d schwizer lol-community hüt si wenn nid FGN und SMP so komplett verkackt hätte?

Mer sind en Multigaming-Community und ned wie SwissMilk uf eis Speli i dem Fall Minecraft fixiert (au wenn sie immer meh stark devo abschweifed).
Wenn eper en (Swiss)LoL-Community wett ufzieh, hed er bi eus d'Möglichkeit; mer bietet TS & Forum - aber es ist eifach ned eusi Ufgab das id Hand znäh.
 
Also i bin jetzt mal ehrlisch und sege, dass ich grad vo Österrich zrugcho bin und die vorherige Posts mehr oder weniger ignoriere, da alli wieder ufm Igni sin Troll-Post igange sind.

Zum Design selber: Also isch scho e recht geili Überraschig wennme e Wuche ned uf de Page gsi isch, zrugchunt und denn sneue Design atrifft :D. Es isch sicher noned ganz fertig und am Afang ungwohnt, aber de Erstidruck schomal sehr Positiv!

En grosse Dank a sganze "Redesign-Team" für die hervorragendi Arbet und au die Usdur woner hend müesse ha zum die Sach ordentlich durebringe!
 
Zitat von dovahkiin;n94447:
Mer sind en Multigaming-Community und ned wie SwissMilk uf eis Speli i dem Fall Minecraft fixiert (au wenn sie immer meh stark devo abschweifed).
Wenn eper en (Swiss)LoL-Community wett ufzieh, hed er bi eus d'Möglichkeit; mer bietet TS & Forum - aber es ist eifach ned eusi Ufgab das id Hand znäh.
Tschuldigung bubi, aber genau das hei mer dr Ben und ondsen versproche. Ungerstützig FGN zumene Esportportal uszbaue, meh Moderation und allgemein Esport is FGN lebe izbinde. Dodrmit hesch du nix z tue gha also spar der das versueche z beurteile.

Toll au din Vorschlag, me cha auso die ganzi Arbeit für euch mache und FGN kassiert ner d Userbase und Spende usw. ohni Ungerstützig i sone Bereich zruggzgä? Du gsehsch scho wie behinderet die idee isch, oder?
 
Zitat von Varimathras;n94449:
Tschuldigung bubi, aber genau das hei mer dr Ben und ondsen versproche. Ungerstützig FGN zumene Esportportal uszbaue, meh Moderation und allgemein Esport is FGN lebe izbinde. Dodrmit hesch du nix z tue gha also spar der das versueche z beurteile.

Toll au din Vorschlag, me cha auso die ganzi Arbeit für euch mache und FGN kassiert ner d Userbase und Spende usw. ohni Ungerstützig i sone Bereich zruggzgä? Du gsehsch scho wie behinderet die idee isch, oder?



Scho guet schnuggi. mag sie das ich das ned weis. Butthurt well ned alles so lauft wies du gern hätsch?

861fe80b06b3e3c35d68677cdb14379bc2ec0c7faf65230d8fa6e93494eab818.jpg



Die ganzi Arbeit für FGN mache - du checksch doch scho ned das niemert vo FGN en LoL-Community wet, aber mir bereit sind eperem en Plattform zbiete wo das ufzieh wett.
Was bringt en grossi Userbase, ussert en mega länge virtuelle Penis? Mir sind ned SwissMilk zum prahle dass mer die meiste User hend... und Spende sind freiwillig und dennoch abrocht wenn mer epis zurverfüegig gstellt bechund.
 
Hmm... ich weiss ja nöd, aber mitem viele grau mueni mi na chli afrüünde.
Ich wür aber uf jede Fall die Styles vo dr Navigation und vorallem(!) die vo de News-Überschrifte überarbeite - momentan sind sie halt nöd soooo guet lesbar.
Es gseht zwar cool us, und meh het sich sicher Müeh geh, ich finde aber doch scho, dass Überschrifte wie als au e Navigation möglichscht guet lesbar sii söted - rein ufgrund vo Benutzerfründlichkeit

Isch Super, dass ihr s'vBulletin updated hend und au d'PHP Version aktualisiert hend (allei scho us Sicherheitsgründ), allerdings isch s'alte Design doch halt scho DAS fightgenossen design gsi ;) (emal für mich). Aber ja, a das neue wirdi mi sicher au na gwöhne chönne. Nur bitte, leserlicheri Schrifte für d'Navi & News-Überschrifte verwende :D

Und wän mer scho grad debi sind: De Footer ("powered by vbulletin..."), würi entweder ganz entferne oder wükli lesbar mache (z.B. ufe id schwarzi Box vo "Hilfe | Kontakt" ne und d'Schrift analog zu grau ändere.
 
vergisses dova, er wirds nid und nie checke.
au ischer irgendswie damals vor ca 1-1.5 jahr stahbliebe womer de esports diskuss gha hend, wo sälbst de igni mitdiskutiert gha het.
nämlich de diskuss wos drum gange isch, dases ide schwiiz kei platz für esports gäb (wennmi nid tüscht sogar am igni sini wort, wett jetzt aber nüt behaupte).

tatsach isch, er hets selber ide hand gha. er het u huere schnell gmerkt dases nid funktioniert und schiebt jetzt eifach alles uf mich und anderi admins ab, obwohl ich nöd mal en cent mit esports am huet han.

aber viel witziger findi, wiener jetzt plötzlich vo sim design rage uf esports und community versage bi fgn erneut wett zruggriffe (the same procedure as every year).

vari, lahn der mal was neus iifalle.
und nomal, wenns der nid passt, denn adé. sgliche gilt im übrige für all da bi fgn wos gfühl hend nüt anders müese zmache als z'queroliere und kritisiere.
 
Wer en "Diskussion" eh so afangt (kacke. discuss), de will eh gar kei Diskussion (emel kei ernsthafti). Darum sälber tschuld wenn ihr überhaupt druf igönd ;). Typischi umefiggerei.

Also mir gfallt s'Design! Am Afang chli ungwohnt, wie zb. die Sprächblase da, hani z'erscht gmeint, siget alles Zitat.
Han natürlich auno paar Fähler. Also bi mir zb. isch Thema/Artikel Überschrift ned sunderlich läsbar. Ufem Phone gaht gar ned (zerscht alles was uf de frontpage rächts isch, ergo ellelangsscrolle). ...
Chunnt super. So Problemili sind normal. Brucht immer sini Ziit bis wieder alles einigermasse lauft (und meh sich ddra gwöhnt hät^).

THX FGN
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
benserker vBulletin 5 & Redesign: Nächste Schritte FightGenossen.ch 44

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord