Inaktivitäts-Ankündigungen

Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Zitat von Benserker:
Wenn unschön = schön, dann

-kjcOP4WMFNcz3SVB2x1sc6LvFrzv_BB.jpeg
[size=36pt]=[/size]
-kjcOP4WMFNcz3SVB2x1sc6LvFrzv_BB.jpeg
Ben man!!! So öppis bringt mini Festplatte zum abstürze, de CPU zum überhitze und dGraka zum rauche... Und i rede ned vo mim PC... omg... tuenmer doch so Sache ned a... bitte ned... das tut so weh
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

So wie ich dich känne, redsch du vo dere rächts. :signs051:
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Aber so vom Blick und dä Mundstellig hanis doch guet usgsuecht odr? Passt irgendwie ebe doch zäme... ;D
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Wird langsam ot aber ich muess dir ben halt au no mini ehrfurcht usspräche, über din usgezeichnete gschmack.. die links isch würklich en richtig geile schuss!! :icon_smile:
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

So... Muss morgen wiedermal für 3 Wochen in den WK. Werde daher nicht sehr aktiv sein. Da ich aber auch mit meinem Smartphone im Forum vorbeischauen kann, werde ich auch in dieser Zeit meinen Senf dazugeben können :p.
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Sieht aus als müsse ich übers Wochenende Wache schieben... ?
Werde daher ned avi sein... Scheiss-Verein...
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

[move][size=36pt]Hamburger?[/size][/move]
oVVbVFEWI3ZRj_tLA68SObcUZPyzI1PL.jpeg
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Denn halt... Aber ja, isch au die 1. Wuchenend Wach vo mir. Wie au immer... ES SUCKT!
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

So, ich bin wieder da! Habe endlich die 3 Wochen Dauerwacheschieben (Splitterschutzweste ftw...) hinter mir und werde wieder öfters online sein. Werde jetzt meine neuen PC-Teile holen. Ob ich ihn heute noch zusammenbau weiss ich noch nicht. Werde aber sicher mal im TS auftauchen ;).
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Ich bin in letzter Zeit nicht mehr so aktiv wie auch schon. Allgemein Gaming mässig. Werde aber immer wieder vorbeischauen und immer für ne Runde BF3 zu haben sein ;)

Ah und, Riesen Freue auf CT :)
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

so leuts ?
ha in letschter zit grd vou dr stress i der schu gha (fasch es PG kassiert!) ha aber jetzt sicher mini Ferie erreicht, und bi jetzt für chli meh aus e Wuche in Arosa ;D
öbi mi nach dene Ferie meude wird isch leider unklahr da z 2. Semester denn ah faht...

de wünischi euch no schöns game, und hoffe dasi mau chli meh Zit fürs Zocke finge ;)
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Ich bin ab morgen für zwei Wochen in Thailand: 19.02.2012 - 05.03.2012 abwesend.

flagge-thailand_1298383574.jpg
 
Re: Aktiv oder Inaktiv Members

Bin ab morgen 3 Wochen im WK... schon wieder... grml... :(
 

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord