geburtstagsparty

geburtstagsparty

Also sone Rhiifahrt mun ned würklich si,.....chani da ufem Rhy au mache,...(sogar gratis glaubs, solang ichs Abo han;)),....
Aber so chli brötle und chli,...hmmm....ja.....so,....ja....äbe,....
 
geburtstagsparty

Zitat von tussi-deluxe:
Zitat von -BENSERKER-(FGN):
jaaaa matter! bin ich sofort daboi!

Zitat von -DAVE-:
hesches live ghört? isch mer irgendwie ned so rächt. wöu ich bin ja sone liebe Aber du Gaip hesch mini perversi Siite ufdeckt :p

ich finde nichts falsches an ehrlichkeit! wenn die dame an der bar dich fragt, was du gerne hättest, dann antwortest du halt ehrlich... (lasst eurer fantasie freien lauf ? ) die frauen sagen ja immer, dass sie ehrlichkeit so schätzen!
ja das stimmt würklich! v.a. im bezug uf einzelni körperteil... ;-)

40 cm
 
geburtstagsparty

ja guet das träffe in sh isch am gaip zu ehre und denn laufed mir um de rhyfallschiffahrt isch eh rasch zum felse übere den chamer ufe den chli luege und denn wider zrug aber bis zum becky abe isch alles gratis und de galge busck isch nid wiit also mit gnueg bier oder so schaffed mir das denn scho
 
geburtstagsparty

jou matti genau das toor hani gmeint..dete bini mol als ganz chline pfüdi xi=)... hui gege wurscht(als sanggaller esst mer das eee gern) und bier(hemmer au sauguez) heti nix
 
geburtstagsparty

Zitat von -BENSERKER-(FGN):
Zitat von tussi-deluxe:
Zitat von -BENSERKER-(FGN):
jaaaa matter! bin ich sofort daboi!

Zitat von -DAVE-:
hesches live ghört? isch mer irgendwie ned so rächt. wöu ich bin ja sone liebe Aber du Gaip hesch mini perversi Siite ufdeckt :p

ich finde nichts falsches an ehrlichkeit! wenn die dame an der bar dich fragt, was du gerne hättest, dann antwortest du halt ehrlich... (lasst eurer fantasie freien lauf ? ) die frauen sagen ja immer, dass sie ehrlichkeit so schätzen!
ja das stimmt würklich! v.a. im bezug uf einzelni körperteil... ;-)

40 cm

wart gschwind, zerscht mol ab em bei wickle...äääähm... so um die 244cm
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord