geburtstagsparty

geburtstagsparty

ich hab darum diejenigen hier gepostet, auf denen wir vertreten sind...

not_available.png


Bianca, John, Benserker, Gärtner, Matterhorn
not_available.png

Davi-D, Matterhorn, Gärtner
not_available.png

Mäz, John
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
geburtstagsparty

Ach ich seh auf den Fotos ja immer so beschissen aus oder liegt es an dem alc ? ?????
 
geburtstagsparty

welcher is gärtner? der mit dem cap aufm unteren foto? dann davi-d, matti und wer is da noch drauf?
 
geburtstagsparty

hehe. han mi ou nömme aktiv möge erinnere, dass vo eus mal es foto gmacht worde isch. oder zwei :) aber äbe. und zu de bardame sigi ou ned so nätt gse, hani grad müesse erfahre :(
 
geburtstagsparty

lol....

naja isch halt es allgemeins besäuffnis gsi... =)

abere wizig wars!!!! auf ein weiteres mal mit allenen!
 
geburtstagsparty

ja da stimme ich zu in neushausen dann noch eine runtfahrt zum reinfalfellsen das wird witzig mit anschliesendem grillieren auf ddem galgen buck und dann noch denn munot wenn mann noch mag
 
geburtstagsparty

Zitat von Reifnir:
ja da stimme ich zu in neushausen dann noch eine runtfahrt zum reinfalfellsen das wird witzig mit anschliesendem grillieren auf ddem galgen buck und dann noch denn munot wenn mann noch mag

War das ne Einladung, Matti?,.... 8O :D 8)
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
geburtstagsparty

jaaaa matter! bin ich sofort daboi!

Zitat von -DAVE-:
hesches live ghört? isch mer irgendwie ned so rächt. wöu ich bin ja sone liebe Aber du Gaip hesch mini perversi Siite ufdeckt :p

ich finde nichts falsches an ehrlichkeit! wenn die dame an der bar dich fragt, was du gerne hättest, dann antwortest du halt ehrlich... (lasst eurer fantasie freien lauf ? ) die frauen sagen ja immer, dass sie ehrlichkeit so schätzen!
 
geburtstagsparty

Zitat von -BENSERKER-(FGN):
jaaaa matter! bin ich sofort daboi!

Zitat von -DAVE-:
hesches live ghört? isch mer irgendwie ned so rächt. wöu ich bin ja sone liebe Aber du Gaip hesch mini perversi Siite ufdeckt :p

ich finde nichts falsches an ehrlichkeit! wenn die dame an der bar dich fragt, was du gerne hättest, dann antwortest du halt ehrlich... (lasst eurer fantasie freien lauf ? ) die frauen sagen ja immer, dass sie ehrlichkeit so schätzen!
ja das stimmt würklich! v.a. im bezug uf einzelni körperteil... ;-)
 
geburtstagsparty

i chum au das isch au ned so wiit ? chani jo no heilatsche(fascht) odo underem stadtor übernachte..er hend jo so e kuuuuls :D
 
geburtstagsparty

hmmm stadtor hämmer glaubs no nie richtig gachted aber uf em Schwabetoor staht

LAPI MACH D AUGE UF

@ gAz und all (lol hani ersch nachene gmerkt das es allgemein worde isch)
e iiladig eher nid sind es paar vorschläg gsie wamer chenti mache also grilliere wurscht was au immer würd ich organisere alc etc au das ihr nüd müested umeschleppe. d schiffhart da chani mal luehe wie türr das isch. de Munot zbesichtige isch gratis so viel es mir no in erinnerig isch.
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord