CPU wechsel ond so...

g9bliN

Neuer Benutzer
2. Juli 2008
21
0
35
www.esl.eu
Hii ihr PC Kenner ond Genies ond weiss ned was alles :D

i wet in gwössnigem Ziitruum mal min PC chli ufstocke...

momentan lauft en AMD 64 X2 4200+ ond en XFX OC 7900GTO met 256mb i mim PC
wieso dasi nur die 2 sache schriebe? weli nur die 2 sache wet erneuere...

ez mini frag, min CPU het n AM2 sockel ond de neu CPU,woni astüüre isch en Quad AMD wo uf AM2+ lauft.... n Kolleg het xeit, das goht met mim Motherboard ohni problem, i muess eifach s BIOS update?
stimmt das?
het mer öper en Link?

s Mobo :
ASUS M2N-E, nForce 570 Ultra (dual PC2-6400U DDR2) (90-MIB0K0-G0EAYZ)

nVIDIA nForce 570 Ultra • Speicherslots: 4x DDR2 • Erweiterungsslots: 1x PCIe x16, 1x PCIe x4, 2x PCIe x1, 3x PCI • Anschlüsse extern: 4x USB 2.0, 1x Gb LAN, 7.1 Audio (AD1988), 1x PS/2 Maus, 1x PS/2 Tastatur, 1x seriell • Anschlüsse intern: 6x USB 2.0, 2x Firewire, 6x SATA II 0/1/0+1/5 (nF570), 1x PATA, 1x Floppy, 1x CPU-Lüfter, 5x Lüfter, 1x parallel • Besonderheiten: nVIDIA SLI, passiv gekühlt


d Grafik Karte woni astüüre isch en Point of View nVidia
http://www.architronic.ch/Komponent...6MB-DDR3-RAM-GeForce-GTX-260-650MHz-001120014

ond de CPU isch das:
http://www.architronic.ch/Komponenten/AMD/CPU-AMD-Phenom-X4-9950-2600MHz-Quad-Core-Sockel-001104299


söt das system mit de ram KINGSTON HyperX Kit of 2 KHX4300D2K2/1G, 1024MB, PC2-533, CL3-3-3-0 no laufe?
i han 4x512mb drin ond han nid vor,d rams au no zerneuere...



was meined ihr? klappet de hardware umbau und laufts nachher au no?

link för BIOS update vo mim Motherboard ?

danke förd infos

mfg

patrick ; steinauer
 
Re: CPU wechsel ond so...

Aso weni dis Asus board google kriegi rechd schnell e antwort.
jo es unterstüzt AM2 also sed das go.
Uf der Asus page findisch sämtlichi updatis.
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us do chasch eifach sies board aage und de finsch bios chipsats und hald ali sunschtige triber.

Klar dini RAM spiled do gar kei rolle die miend jo nur uf s Mainboard abasd si CPU spild do kei rolle.

Graka das sedi au go user dies Netzeitl machd schlab.

wideri psts werded sicher no folge fo wäge pris leistigs vorschleg ;)
 
Re: CPU wechsel ond so...

Also wenn ich mir da uf de Asus Page dDate vo dem MoBo aluege, muess ich dir leider sege, dass das mitem CPU ned 100% wird klappe. Luut dere Asus Page unterstützt dis MoBo nur Dual Core CPU. Das wo du willsch inetue isch aber en Quad=>;gaht theoretisch nid, allerdings han ich imne Forum glese, dasses schins mitme Bios Update möglich wär. Allerdings würd ich dir sehr devo abrate de eifach mal zkaufe und uszprobiere. Am beste du erkundigsch dich mal bi Architronik per Mail oda so, ob das au funktioniert. Denn dRam kasch au vergesse. Das Board unterstütz nur Ram mitme Speichertakt vo 800Mhz. Die Ram wo du vor hettisch hend en Takt vo 1066Mhz=>;zahlste mehr wo nix bringt. sEinzige wo würklich problemlos funktioniere würd isch dGrafikkarte, det chunts ned ufs Mobo a, bruchsch eifach en PCI-E Slot...

Meine Empfehlung: Statt me Quad, kaufsch der eifach de besti Dual Core wos git. Statt de 1066Mhz kaufsch der 800Mhz Ram.
 
Re: CPU wechsel ond so...

yoda, das mit de ram stimmt so nid, i han unter 800mhz.... weiss nid wevell, frag de skillphil :D
er het ne zämebaut...i weiss,das amd nid viel mhz het....

werde mal maile ond den wiitersluege :)

d graka wird nid die sondern "nur" d 9800gtx met 1GB DDR3 .... weli grad media markt guetschin han ^^
 
Similar threads

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord