5.1 Sound system

Reifnir

Erfahrener Benutzer
Goldmember
19. Dezember 2005
3.253
76
38
Hey Genossen

Ich suche grad es 5.1 Sound system für ca max 700 Fr. die hindere boxene söttet Kanbellos sie ganz huet weri wenn me zb no musik drüber laufe lah chan. Kennt da wer öppis?

grüessli reifnir
 
für de priis höchsten was bruchts uf tutti oder ricardo.
fangsch lieber wie ich damals mitme bruchte alte av undme low range speaker set aa und steigerisch dich langsam ue.
 
Denksch du a Gaming/Film luege oder eher eifach anes Soundsystem für die ganz Wohnig zum Musig lose? Will susch isch Sonos ebe schono zimli geil.
 
Also hauptsächlich zum film luege ha mer nur denkt wenn me ev no en usb stick chan ahschlüse zum direckt über boxe lose wäri no gäbig. siusch mach ichs amed das ich über de tv und tv boxe sounde aber de klang nid so pricklet isch.
Gäld für 2k soundsystem han ich leider nid vilicht paar mönet spare und denn chan ich mer au es türers chaufe.
Ha ebä ä aktion vo teufel gseh vo 800 uf 400 fr abe aber ob das was schlaus isch weiss ich halt nid.

Ps bi jetzt eh 1 monet ohni PC ich meld mich wenn ich wieder en pc han bzw pc zuegang.
 
Wie viel Platz hesch oder wilsch opfere für dBoxe? Hesch eher an Soundbar mit Sub und Rear denkt oder scho eher Verstärker mit Boxe usw.?
 
Hoi Reifi,

Leider bisch jo nümmi Online aber es het bi Teufel e gueti Aktion ka do hani an di miesse dängge. Kurzum hani dir jetzt e Teufelahlag uf Noochname bstellt. Adresse hani zum Glück no ka. Cheers

Schnäppli
 
  • Like
Reactions: Dovaner and Yodenko
Leider geil

1645646868999.png
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord