Wildstar - Gilde (MMORPG)

Ja i han ja au welle. Han ja Au beta gspilt zimli lang

Muess luege wenis mer chauf..machs sicher aber weiss nanig wen
 
ha mi ezt ma uf de page chli schlau gmacht.
wasi gse han isch, mer chan mit ingame währig, spielziit chaufe? aso so ein monets abos. und die chan mer au witerverchaufe ingame. findi na e luschtigi idee.
 
Jo das isch korrekt.
Es isch eigentlich s gliche bezahlmodel wie in EVE Online.
Nur kenn ich de in-Game Pris nonig wie viel Gold oder Platin das chostet.
 
EVE Online kenni leider ned :)
vo dem her.

Ja nehmt mi ma wunder wegem Priis. D Frag isch hald, chamer sich die Spielziit relativ "eifach" erspille, oder gads nur über pauseloses Farme?
Schafft mer ime Monet en Monet z erspile oder eher unwahrschindlich. Will wen mer i 12 Mönet s schafft gad ma ein Monet erspille denn isches zwar es nice to have aber naja. Easy das wird sich wohl ersch zeige wen ma gnueg Cash Ingame im Umlauf isch.
 
vermuetlech isch pauseloses farme eher nid dr best weg zum sech das verdiene. am beste geits wahrschinlech für die wo mit hiuf vom auktionshuus riich werde. Und/oder Hardcoreraider wo Items/Materialie a ussestehendi chöi verticke wo die meiste Spieler nid eifach dra anechöme.
 
Ich verbreite frohe Kunde an alle Wildstar-interssierten unter euch!

I han Guest Keys für eu a Lager!
Insgesamt sins 2 Keys wo i zum verschenke han und mit dene Keys chönd ihr 7 Täg lang Wildstar spiele und max lvl 20 erklimme!
Also schriebet mir doch wenn ihr gern so eine hättet, i spiele uf em Realm Toria DE-RP!



Welcome to Nexus Cupcake!

Mfg Quanti

conv_2216.jpg


conv_2217.jpg
 
Ich nähmti gern eine, ussert es findt sicher öppert, wo me Ziit hett als ich. Denn chani gern verzichte.
 
Credd Rechenbeispiel.
- Der Charakter ist Level 27 und konzentriert sich bis jetzt vornehmlich aufs leveln, und das auch relativ ineffizient
- 2 Sammelberufe (mining/survivalist) wobei das meiste Gold eher vom mining kommt.
- fast alles Gold über "sell now" im AH (d.h. oft tiefere Preise als nötig)
- Auf Level 50 wird man mehr Gold und schneller verdienen können
- Je Mehr Gold im Umlauf ist desto teurer wird Credd werden.
- Min prize ist höchstes "Buy order". Diese werden vermutlich relativ selten erfüllt.
- Max prize ist tiefster "Sell Order", dieses Credd kann man also garantiert für diesen Preis kaufen.

af2Dogc.png


Unter diesen Annahmen erwirtschaftet man ein CREDD in 97-165 Stunden oder auf einen Monat gesehen in drei bis 5einhalb Stunden pro Tag.
 

Similar threads

Latest posts

Staff online

Members online

Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord