Wildstar - Gilde (MMORPG)

MrQuant

Benutzer
Member
TS Admin
14. April 2014
336
145
30
Jungs, i bis de Quanti

Wie ihr alli wüsset isch de release vo Wildstar nur no en Quantesprung enfernt! :music_schlagzeug:
Und do stellt sich bimene MMORPG fanatiker zwei wichtigi Froge!?!
- Uf welem Realm werdet d FightGenosse rocke?
- Wie gsehts mitere Gilde us?

I han zu de zwei Froge no e Amerkige:
Zu de Realmuswahl, ich bevorzuge en RP Realm und es git leider nur en PvE-RP Realm uf dütsch und i ür würkli mega gern det druff mit eu.
Und jo zu de Gilde, han scho mega lang plant e chlini Gilde zmache und mit chli meini e familiäri schwizer Gilde, für Raids oder Warplots chan mer jo fusioniere. Und das d Leaders d Gründer vo FightGenosse sie werde wönd isch klar, aber wenn i so en CO-Leader sie chönt wärs halt scho Awesome! :D

Oh hätt i no fast vergesse.. Volk Exiles isch doch sicher bi allne selbstverständlich!?!

Mit fründliche Grüess
Quanti

Ps: WhatsApp Wildstar-Gruppe wär no nice!
 
Hmm ich loh mi dasmol glaub nid loh hype..Teso isch zvell gsi...

Ich bliebe mol usnahmswis wow treu obwohl Wildstar geil usgseht :D aber ebe ich bliebe mol stur und luege denn imene monet... :D

Bin momentan zemli zfrede mit wow und au sehr guet beschäftigt no :D
 
Verstoh mi nid falsch, ig glaube Wildstar hätti viu eher s Züg zum was werde als TESO. Aber dr Hype isch mau wider sehr ungsund :/
 
joo das hani au gseit gha. trotzdem es isch halt teso gsi^^ THE ELDER SCROLLS! aber ebe, ich sitze momentan lieber uf mim stinkende langwilige furzsessel (wow)^^
 
Jo i weiss hypes sind ungsund... ABER nur wenn s Spiel nocher au scheisse isch! Und bi Wildstar wird das sicher nöd de fall sie! :)
Do no e neus Dev Speak zum eu echli Honig um s Mul schmiere ;)
I finds sehr schad das Wildstar do so wenig interesse uf sichbzoge hät, i wött doch bim housing kei Usländer nebet mir ha, das verschlächteret s Landschaftsbild :)

Die wo jo interesse a Wildstar händ chönd mir schriebe.
Gl & hf
Quanti
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
I han scho einiges vo Raids kört und das au vo Spieler wo scho selber gspielt händ, die Closed Beta isch lang gange.
Und i hans selber au scho gspielt, i weiss scho wa i so seg ;)
 
Sieht alles sehr schön aus. Doch auch warte erst einmal den 03. Juni und die ersten Sever Abstürze ab.
 
Dank für de tipp, aber i werd sicher nöd uf em Ihktia Realm spiele!
 
SILENTGAMING wird auch eine Gilde gründen sind atm. 15+ Spieler

Server: Ikthia
Fraktion: Die Verbannten

:)

conv_2206.jpg
 
Hey Quanti.

Ich find super, dass du das da vesuechsch z'organisiere. Es chan au guet si, dass Lüt ersch spöter zu dem Spiel finded. Es chömed halt au so viel verschiedeni, gueti Spiel use, wo alli sehr zitintensiv sind. Eröffne doch du e Wildstar-Gilde und verwalte sie sälber. Oder halt zäme mit SMP, dänn münder halt en neutrale Name finde usw.
 
ig glaube zu de erste paar levels gits eh nid viu z säge... quests am afang si relativ simpel und casual friendly, d main "story story" foht schinbar ersch bi 35 richtig ah und allgemein isch ja dr fokus vom game recht heavy uf endgame raids/pvp gleit, was logischerwiis die meiste wo nid komplett insane si nonid erreicht hei.
 
I hand jetzt scho einiges a Stunde i da Spiel investiert.... und es isch so verdammt GENIAL! ;)
Das wo i bis jetzt gseh han isch sehr guet und vielversprechend, es paar Mängel hät da Spiel aber scho, aber das sind chlini sach wie zB im Chat einigi Funktione.
I bin unterdese lvl 20 mit mim Meuchler und es hät sehr spass gmacht, obwohl ca 80% vo de Quests standartmässig gsi sind, aber das machts wieder wett mit em unterhaltende Humor vo de Entwickler.
S Bruefsytem isch sehr kommplex und guet umgstzt, s AH isch au sehr guet, ähnlet starch a da vo GW2 und au s Housing macht recht spass und isch en grosse Zitfrässer. Au s erste Abenteuer hät en guete idruck hinderloh, i freu mi sch uf de erst Dungeon.
Aber es richtigs Review chan i nonig mache do ich jo erst lvl 20 bin und nonig is Endgame cho bin, das brucht halt sini Zit, doch de Weg zum Ziel gseht guet, interessant und humorvoll us.

conv_2212.jpg


conv_2213.jpg


conv_2214.jpg
 

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord