[The Crew] Penismeter

MrQuant

Benutzer
Member
TS Admin
14. April 2014
336
145
30
Ein driftiges Hallo an alle die The Crew spielen!
Blufft hier mit euern getunten Autos, Screenshots von schönen Landschaften oder sonstigen in-Game Momenten!
Zeigt mir eure Kreativität!

- - - Aktualisiert - - -




Info:

Spieler:
Benserker_FGN
Penneraio
Lord_Dova
MrQuant_FGN
Schneeball999
Awakech
annekaethi
silverwolf777
Corerulz
Charly1739

Fraktion Wölfe wählen!


conv_2685.jpg
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Ja verdammte scheisse, ich hab auch die Limited Edition aber irgendwie wird er mir nicht freigeschaltet....
Hab mir auch den 370Z geholt und den Dodge Ram werde es Posten wenn ich mal zuhause bin.
 
ar Erenya händs au en Mini verloset. Hesch eifach dr ersti miesse si wo dr Schlüssel findet ^^
 
Ich hätt gern Serie, Strasse, Gelände, Performance, Rally, Rennen unterschied zeigt aber ka im Moment nix me ufelade.
For Information: Bim erschte kani kei Visuells Tuning mache wäge däm seht er so us...
B4WR590IUAELWQp.jpg

B4WR86TIAAA2TUP.jpg
B4WSAYeIQAAzmIF.jpg
 
Han mer s'Game jetzt au zoggä... hoffä mer chan mal es paar Rännä mit eu bestriitä :)
 
Zitat von AemJaY;59856:
de hotrod hed style hehehe.. di andere naja ami trucks hald :p

Für das das Game us Tuning nur so in de Trailer protzt het, hets viel zwenig sache. Viel autos kame nur für grad emole zwei Kategorie bruche und das isch scho recht schwach.

Engine isch nit grad vom feinschte wenns ums Rally goht. e kleine stei und scho e totalschade...

Aber spass machts

BTW: Mi Dodge Ram isch einiges schneller wie dr Nissan GTR bi glicher stärki ;)
 
Zitat von AemJaY;59872:
ja hani vemuetet gha dass das tuning i dem game für nüd isch. aber zurziit sind igendwie alles nur na bruch spiel wo usecho sind. tragisch....

Do hesch rächt. Ha mir us spass mol GTA 5 kauft und muess sage das dä Multiplayer mi de Kollege extreme spass macht und für momentani verhältniss usgryft isch. Funktionier alles eso wies söt und hesch extrem viel Möglichkeite. Grafik kas au locker mithalte.
 
Zitat von AemJaY;59872:
ja hani vemuetet gha dass das tuning i dem game für nüd isch. aber zurziit sind igendwie alles nur na bruch spiel wo usecho sind. tragisch....

Abseits des Blockbuster-Einheitsbreis suchen! Findet halt mehr auf PC statt, aber auch Konsolen haben hier mittlerweile einiges im Angebot.
 
ja rein vo de optik und spielvielfalt definitiv GTA > the Crew. einmal mehr ein spiel das von ubi mit ner tollen idee in den sand gesetzt wurde. janu zum glück hab ich noch andere spiele und andere hobbys :D
 
Wie heissed ihr im uplay?
Chönt mer sust aumal zämmä zocke...

de quant hani g'added
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
TowelieFunTime Hallo FGN-Crew Bewerbungen 11
corerulez [The Crew] Game Infos Game News 47
Akira [ET] HeHeHe Ihr gegen uns also damit meine ich -FGN- V.s ETc|Crew Cups, Turniere, Ligen 29

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord