Subject

Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier

Zitat von BitFlash;28427:
Naja aufm EU würd ich mitmachen... aber ich mag es nicht mit 250ping zu daddeln und mit den neuen masteries ist ein lv 6 acc halt stark benachteiligt und würde den Spielspass nur runterziehen...
das gelaber über den ping ist unsinn.. aber davon abgesehn ist es halt schon ein geiles schlamassel wie wir jetzt auf 2 server verteilt sind -.-
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier

naja hab ja schon ab und zu auf dem NA Server gespielt und es kommt schon vor das der ping unter 100 ist jedoch gibts immer wieder kurze momente da springt er für 10 sek auf 500-1000 und hängt dann für ne minute auf 200-300 ...

so oder so ist es schöner mit ping 15 zu spielen auch wenn es sicherlich auch auf dem NA Server meistens reibungslos mit einem unter 100 ping möglich ist

aber BTT

sry
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier

Zitat von BitFlash;28432:
naja hab ja schon ab und zu auf dem NA Server gespielt und es kommt schon vor das der ping unter 100 ist jedoch gibts immer wieder kurze momente da springt er für 10 sek auf 500-1000 und hängt dann für ne minute auf 200-300 ...

so oder so ist es schöner mit ping 15 zu spielen auch wenn es sicherlich auch auf dem NA Server meistens reibungslos mit einem unter 100 ping möglich ist

aber BTT

sry
hm, es ist für mich auf jeden fall nicht spürbar, und wenn es spürbar ist sinds meist lags die alle zu betreffen scheinen :)

aber btt, da hast du recht.
tox hatte heute noch die idee das für das turnier jeder nen brandneuen level 1 auf eu west erstellt ->; gleiche bedingungen für alle, und JEDER kann mitmachen. nachteil: nur 10 champions zur verfügung, draft mode nicht möglich.
Ich mag die Idee einerseits und hasse sie anderseits :)
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier

Bin dabei, brauch riotpunkte ;D
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier

Ich sehe für diese Methode der bewertung einfach ein kleines problem bezüglich den Teamkombos im 3vs3...nehmen alle 3 zb ein supportchamp (natürlich wird das nie passieren aber das wäre jetzt ein extremes beispiel), dann sieht das alles bissle düster aus^^
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

Erste Termine sind festgelegt :), bestätigt die bitte mir noch :)
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

3vs3 = 3 Bruiser solo top = win xD
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

News zum Turnier sind up. Eintrag bei den Events ebenfalls.

KLICK!
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

Also Zystig isch valentins tag ihr nigers, weiss nit wie eures liebesläbe so usgseht aber mini fründin heisst sicher nit cassiopeia ;D

sprich ich wär füre verschiebe vo dene datene...ich ha niene e doodlevotepol chönne finde für dä event zum wenigstens mini stimm chöne abgeh wenn ich chan...well alli date sind amene zyschtig und ich chan denne nie

@igni: ha dr no e nochricht im postfach hinterloh diesbezüglich^^
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

Zitat von khiranhi;28446:
Also Zystig isch valentins tag ihr nigers, weiss nit wie eures liebesläbe so usgseht aber mini fründin heisst sicher nit cassiopeia ;D

Wetsch du eus mitteile, dass du mängisch Sex häsch? ;) Mini Fründin heisst aber au nöd Valentin und drum schissi sowieso uf dä Tag. Blueme chaufi sowieso eifach zwüschedure
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

ich = schaffe am zystig abig und rescht vom tag mit frau verbringe, au wenns für eus beidi kei bedütig het de tag het sich das glich so ihbürgeret das mer sicher zemme was mache. Be dir isch das was anders, ihr wohned zämme :) Und jä ich ha mängisch sex, vor allem no mit de valentin zämme :)
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

so oder so isch das alles kacke, ben goht id ferie, mittwuch cha wahrschinli awake nid, irgendwer het training, d fründin het en nervezemebruch, bli bla blubb. ich würd ja gern mis doodle poste, aber das gaht ja immer nonig.

drvo abgseh isch 9 spieler eh zwenig fürnes faires turnier. glaub niemert het sech gedanke drüber gmacht wieso ig genau 12 spieler gsuecht ha..

zeme mit em theater eu west - north america isch bimir d motivation erheblech dunde!
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

Zitat von freakpants;28450:
ich würd ja gern mis doodle poste, aber das gaht ja immer nonig.

Merkwürdigs Problem. Du chasch gar kei Links poste??

Jedefalls gib doch bitte nöd so schnäll uf! Mer chan doch nöd bi dä erschte chline Hürde eifach ufgeh. Wänn alli so würded dänke, gäbts längst kei Community meh. D'Lüt sind doch begeistered vo dä Idee und mached gern mit! Also Vorschlag: Mer mached das nach mine Ferie??

Han jetzt mal en Doodle für nach mine Ferie gmacht. Dänn hätmer au no Zit mit random Chars 3on3 z'üebe. Han jede Wuchetag ussert Fr und Sa gno. Zudem immer ab 2100 Uhr will dänn d'Möglichkeit dütlich grösser isch, dass Lüt Zit händ.

Doodle
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

Ufgä isch anders. Es geit mer eifach z langsam... ;)

Aber ja, füllet mol dr doodle us..
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

Das sind die hütige Junge! Immer muss alles schnäll gah! ? Du häsch ämel dazumal au 9 Mönet brucht und s'hät au niemert gmozt deswäge!
 
Re: [LOL] Baum auf Baum - Jeder gegen Jeden Turnier - SIGNUP COMPLETE

Du weisch scho, dass all die Spiel mit öbberem gsi sind wo erscht siit so ere Wuche spielt, gäll? lvl10.

go_away_noob-12269.jpg
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord