Smartpohnes

Zitat von aWake.cH;32649:
Das seit niemmert, iOS isch für jede Afänger ä gueti Sach! Bi Android bisch "freier"...


Danke, fürs bestätige! Ich willmer dä Film nöd ufem Itunes oder Quicktime aluege, sondern ufem Fernseh! Aber isch OK! Schliesslich hanen ja KAUFT!


Die scheiss MP3's hend genau sonen DRM-Schutz wie d'Movies au! Wenn du die wetsch ufen normale MP3 rüehrä oder eifach mal keis "APPLE"-Gerät hesch scho es Problem, wills zerst Konvertiere muesch falls überhaupt legal möglich, da teilwiis AAC-gschützt, lässig!
Ich meine ich han die Files kauft und chan doch die det drufftue woni will... abgseh vum brennä, das funktioniert, ja!
Und ich chan die Files au keim Kolleg gäh, will die uf mim Account laufed, sofern ichs vorher nöd konvertiere.

ZITAT APPLE:
Einzelne im iTunes Store gekaufte Titel sind eventuell in einem geschützten AAC-Format codiert, sodass sie nicht konvertiert werden können. Möglicherweise können Sie diese gekauften Titel aber in das iTunes Plus Format umwandeln.

Aber ja ich weiss füren APPLE-Fan sind das alles kei Argument, will dä muess sich ja gar nie demit befassä willer ja eh alles über scheiss Apple-Produkt laufe laht und darum nie en Konflikt hett geschweige denn mit so Problem in berüehrig chunt :p

Nope, isch ja zB bi exlibris.ch oder amazon nid andersch :)
 
Stimmt dette chanis au nur im EXLIBRIS-Player und/oder AMAZON-Player laufe lah und sust niennets :p

Jaja, Andi... bi dir sind scho lüüt gstorbe während ärä Diskussion...
Redemer darum lieber mal bim nöchste Fiirabig-Bierli drüber! :D:D
 
Zitat von aWake.cH;32651:
Stimmt dette chanis au nur im EXLIBRIS-Player und/oder AMAZON-Player laufe lah und sust niennets :p

Jaja, Andi... bi dir sind scho lüüt gstorbe während ärä Diskussion...
Redemer darum lieber mal bim nöchste Fiirabig-Bierli drüber! :D:D
lolz ne es gaht um DRM ;) Aber Bierli tönt guet :D
 
Ok. Han ja mal iPhone3 gha. Bin eigentlich zfride gsi. Aber dänn hani gmerkt, wieso ich scho als Chind en Mac-Hasser gsi bin: DER ZWANG, DAS KORSETT, DAS REGIME, DAS FASCHISTOIDE SYSTEM :dolf:

Ihr reded über d'Situation vo Musig kaufe und dänn Problem ha, die wo andersch abzspiele. Wie gsehts dänn us mit Musig nöd chaufe? Det isch doch immer no iTunes zwang oder? Isch bi mim iPhone3 so gsi - und nei, ich wett mich nöd ums Jailbrake kümmere! Also muess mer chaufe. Ich chaufe ja scho Sache wo ich unterstütze wet, aber es git au Sound, wo ich jetzt nie chaufe würd, aber villicht halt trotzdem mal drilose oder so.

Wie gsehts eigentlich us mit Root-Zuegriff? Das gits ja au immer nonig! Ich wett doch mini Harddisk wo ich chan Ordner erstelle und fülle wies mir passt. Mis Samsung steck ich per USB (!) an Computer und ich schmeiss druf was ich wett und wo ich wett. Han alli min alte mp3 eifach übere zoge inen Ordner woni OldMix gnännt han. Han au teils Worddokument uf mim Phone.

Ergo: Apple = Konsole & Android = PC
oder: Apple = Playmobil & PC = Lego
 
gib ich dir absolut recht wege root system und/oder flash laufwerk. wie gseid, für das gits en jailbreak. irgendwo dure natürlich logisch bi apple produkt, die wend sich halt eifach abschotte, jedoch mit dem chan ich läbe, will füren flash speicher han ich mini usb sticks (wett ja nid immer mini kabel debi ha).
das weg de songs isch keis problem. zB illegal abegladni soundtracks eifach is itunes lade und denn ufs iphone, da bruchts nix.
aber simmer ehrlich, für anderi handys bruchsch au software zum zB songs synchronisiere ;)
ansuscht gits 3rd party software wo au chasch zum songs und apps ufelade verwende.
 
Das ist und bleibt Geschmackssache - Beni, du kommst immer mit diesem Argument. Alle Apple systeme zwingen dich zu rein gar nichts. Oder zumindest nicht mehr als dich MS dazu pusht, den ie auf windows zu brauchen....
Wennschon würd ich sagen: OS von apple = Sieht aus wie Lego Duplo, ist aber ein enorm vielseitiges Lego Technics dahinter, amn muss nur genau hinschauen! Windows = Normales Lego, das so tut als ob es ein Lego Technics wäre mit neuem Schickschnack, mit dem dann zwa die meinsten Kinder wohl zuerst enthusiastisch spielen, aber sobald ein neues Spielzeug da ist..........
Ich weiss genau was du meinst mit root zugriff, aber das ist ja ohnehin schon maskiert!? also nur weil du eine hd siehst mit ordnern darin, heisst das noch lange nicht, dass Du auf den "grund" des systems oder des Verzeichnisbaums siehst - nicht im Ansatz....
 
aber ist doch coll wenn man das gefül hat einfach eine ortner struktur rüber zihen und es past.
dass das system die Daden dann anders hinterlegt, ist mir doch egal.

PS: beim HTC one X+ kanst du sogar USB HDs direkt an das Phone anschliesen.
Tadaa.
So einfach und doch so toll diese Funktion.
jez will ich nurn noch ein HDMi anschlus und dan ist es Perfekt.

Phone Musikplaier GPS Gameboy und Konsole. wass will man mer
 
Zitat von Xyroon;32671:
aber ist doch coll wenn man das gefül hat einfach eine ortner struktur rüber zihen und es past.
dass das system die Daden dann anders hinterlegt, ist mir doch egal.

PS: beim HTC one X+ kanst du sogar USB HDs direkt an das Phone anschliesen.
Tadaa.
So einfach und doch so toll diese Funktion.
jez will ich nurn noch ein HDMi anschlus und dan ist es Perfekt.

Phone Musikplaier GPS Gameboy und Konsole. wass will man mer

YAY dann kann ich endlich im Ausgang die vielen Fotos direkt auf die externe Festplatte laden welche ich im Hosensack mit mir trage!
:signs031:
 
iPhone 5 kommt schlecht weg...

Wobei deutlich steht: "Die Ergebnisse sind mit 1-2 Punkten Unterschied zwischen den einzelnen Smartphones und deren Platzierungen sehr gering. Klar ist aber zumindest, dass das iPhone 5 weit von einer Dominanz entfernt ist."
 
Zitat von benserker;35768:
iPhone 5 kommt schlecht weg...

Wobei deutlich steht: "Die Ergebnisse sind mit 1-2 Punkten Unterschied zwischen den einzelnen Smartphones und deren Platzierungen sehr gering. Klar ist aber zumindest, dass das iPhone 5 weit von einer Dominanz entfernt ist."
Gut, das ist natürlich mal wieder eine extrem übertrieben Schlagzeile...
Ich denke die "schlechten" Verkaufszahlen hängen unter anderem mit dem Preis und dem anderen Anschluss des I-Phone 5 zusammen.
 
Ist halt so, dass der Vorsprung von Apple bei den Smartphones passé ist.
 

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord