GTA 5

Reifnir

Erfahrener Benutzer
Goldmember
19. Dezember 2005
3.253
76
38
Am 14 April 2015 Wird GTA 5 für PC releasd ich habe mir das spiel schon vorbestellt vileicht möchten auch andere mit mir das süiel ein zenig zocken. Den ich finde GTA schon immer ein intresannten titel und jetzt einen offiziellen Online Titel bin sowas von gespannt.

Steamlink: http://store.steampowered.com/app/271590/
Rockstar Social Club wird immer benötigt.
 
matti bsoffe??


habs mir aber auch vorbestellt
 
Lol...gta sicher geil, aber was die mit dem rockstarsocialclub drm scheisse abziehnd, niemeh. Maxpayne hani ned mal chönne spiele wäg dere scheisse. Schriib nur, will de matti süsch ja sone luschtige boykottierer isch....hahaha
 
hehe ja gas das mit rockstarsocial club nervt finds au scheisse das mer langsam bi jedem hersteller mues es sepperats konto mache e zeme arbet mit steam wer e geili sach.

aber ja bis jetzt het rockstar bi mir nonig versaut :)
 
Bi mir isches zb. äbe genau wäge steam ned gange. Has mp3 ja bi steam kauft, und den hani müsse steamkonto uf öffentlich stelle, will de antisocialclub hät welle de ganz steamacc. scanne (was ned funktioniert hät und ich denn ufgeh han).
Wenn denn wür ich halt gern alles in steam ha, will sich das irgends etabiliert hät und ned no anderi launcher, oder launcher wo sich starte wennis in steam starte. Vo mir us chönnt die abüters au türer uf steam verchaufe als uf ihrer eigne plattform, denn aber ohni 2. Bzw 3partydrm.
Lange rede, kurzer sinn: sicher geils game, aber han leider eh zwenig zyt (und süsch no gnuag wo agfange isch;)).
 
Also angesichts dessen das bi mir sletschte GTA NIE GLOFFE ISCH WEG DEM DRECKIGE ROCKSTAR SHIT!!! wird ichs nid vorbstelle. wenns allerdings dusse isch und bi eu suuber funktioniert, wird ich sicher au debi sii und das mitzocke da ich uf de ps3 scho relativ wiit bin unds zimlich cool finde! denn hani au endlich wider es game zum zocke :D

sofern das mini gtx 570 überhaupt schafft
 
Hab mir Sniper Elite III mit -75% gekauft. Da war noch dieses GTA im Warenkorb. Naja, zu spät, schon geklickt. Jetzt hab ichs also auch. Könnte aber saugut werden!
 
Das nenn ich schicksal das schicksal will das du mit mir GTA 5 zockst
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
Dovaner [GTA V] Pics & Vids und mehr Aktive Spiele 19
Skillphil GTA 5 Online Weltherrschaft und so... Konsolen 40
S GTA: V Game News 1

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord