Good Bye ET :'(

khiranhi

Erfahrener Benutzer
Member
1. Januar 2007
530
0
36
Es tuet mir so leid, du bisch für mich eifach nüm s glich!weisch friehner, hani mit dir alles chönne mache,überall zur jederzyt han ich mit dir chönne si ohni das uns öper ufhaltet oder nervt, aber ab den wo mir zwei uns geinigt hen e klini pause izlege isch alles andersch gsi wie damals! Ich weiss ich wird dich vrmisse, aber ich denk es isch besser für uns beidi! Wo mer unseri pause gmacht hen well mer eifach gmerkt hen das mir nur no ufenanderhocked bini jo den au 1 mal fremd gange! Ich ha bi dere den halt eifach gmerkt kha das ich immer weni mit ihre gsi bin an dich han müesse denke und deswege hani den au schluss gmacht! Es tuet mer leid, dass ich dir das erscht jetz säge, aber ich han mich vorher nöd getraut :( Und den womer wieder für paar mönet zämme cho sind isch es ebbe wie gseit eifach nüm glich gsi! Ich hoff du bisch mer ned zuu bös und mir chönnd ja fründe si! chönnt eus amigs träffe wens dir nüt usgmacht!

Weni ehrlich bin machi nit nur mit dir schluss wells eifach nüm sglich isch...es isch ebbe so: Ich han en neui..es isch fascht wie liebi uf en erschte blick gsi und sitdem simmer eigentlich au recht eng verbunde! Ich chan mit Ihre alles mache, wo ich au mit dir han chönne mache und den sogar no meh...

dorum sry :(

Ich hoff du magsch mir verzeihe und mäldsch di mal wieder!

In liebe alain :p:p:p:p ...lol (stonded)
 
Re: Good Bye ET :'(

hmmm warst du da eigenlich mit dem alcohol zusammen (nicht FGN) oder hattest du ein paar kreuter zuviel geraucht ???

ET wird nicht verschwinden ich zocke es ab und zu auch noch nun in moment zocke ich halt ETQW ;)
 
Re: Good Bye ET :'(

Ohhhhh, mir kommen fast die Tränen ?.

Aber ich werde dich nicht verlassen, nicht für immer! Ich werde es nie schaffen dich komplett aus meinem Leben zu verbannen. Du warst einfach einmalig und genial! So etwas wie dich gibt es nur einmal im Leben, und es wäre nicht fair einfach aufzuhören und mit dir Schluss zu machen... ?

Khira du sprichst mir aus dem Herzen ;).

:D ;D :D
 
Re: Good Bye ET :'(

looooool! ? ? ? ?

zuuu geil, khira 4 president! (+karma) :D
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
khiranhi Bye Bye khiranhi FightGenossen.ch 17

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord