Forza Horizon 4

Dieses Thema im Forum "Aktive Spiele" wurde erstellt von Schneeball, 1. Oktober 2018.

1. noom

noom Well-Known Member Member

hoi :-)

das suacht ma unter "ein Team finden" oder bin i nid nur sondern zu doof?

Edit: Hans über Di AemJaY gfunda. Bim normala Club Suacha ischs wichtig es so z schrieba: "SwissStreetCrew", also ohni Abstand suss findets nix.

Zuletzt bearbeitet: 6. Oktober 2018
    Schneeball gefällt das.
  2. oNdsen

oNdsen Jibbaz Administrator Vollhonk

das tönt nach windows.

3. Varimathras

Varimathras Erfahrener Benutzer Member

Eh glaub d update settings chame immer no selber konfiguriere. Z Online Login... Windows 10 ja, aber das tueni mer au nid für irgendwelchi exklusiv lockereie ah...

4. Koreander

Koreander Erfahrener Benutzer Goldmember

Han mer mol de XBox Pass für en Monet gno zums usprobiere, macht ziemli Spass. Wär sicher mol debi es paar Rundene mit andere dreie.
    Uber racing noob allerdings ...

noom gefällt das.
  5. AemJaY

AemJaY youtube.com/jayblastone Member

Jäso okay Sry xD
    Ja ich bin immer mal wieder Online. Schneeball isch letschti au mal innere session underwägs gsi.
    Abe rich muss erli säge ich raffe null wie mer am beschte ingame gruppe voice macht oder so ahahah. Huere seich. Au s ganze Messaging system isch chli für d hase ^^.
    aber irgendwie schaffe mer das scho. Jede Skill isch erwünscht, nur wili lvl 45? bin bini na lang ken Pro haha ^^

6. noom

AemJay, ja isch biz komplike gmacht z Ganza :-) aber z Game isch huara cool, fühl mi biz in NFS Zita versetzt ;-) merci für de tip :-) han den mol a Ufnahmafrog gschickt an Gruppa ;-) miar gsehnd üs uf em Asphalt :-D

7. AemJaY

AemJaY youtube.com/jayblastone Member

Ich glaube mini Crew isch so oder so öffentlich. Also mittlerwile heds glaub 6? Lüt debi. sehr nice.

8. noom

mmh komisch. Bei mir steht das in der Gruppe 4/2000 sind und mein Button der "Anfrage" zeigt immer noch "Anfrage abbrechen" also so als wäre die Anfrage noch nicht bestätigt.

Aber als Friends habe ich Dich und Schneeball schon mal :-)

9. Koreander

Koreander Erfahrener Benutzer Goldmember

Same.

Mein IGN wäre KoreanDeer.

10. Dovaner

Dovaner COOLEST MONKEY IN THE JUNGLE Goldmember TS Admin

HinDinok ist mein xbox-tag

11. MrQuant

MrQuant Benutzer Goldmember 7d2d Serveradmin

Thief Bubble isch min Xbox Tag

12. Dovaner

Dovaner COOLEST MONKEY IN THE JUNGLE Goldmember TS Admin