Farcry 3

Naja... wie geschrieben kommt vor dem Hauptmenü, also das Spiel startet bzw. ich habe es über U-Play gestartet! Und nach dem Absturz steht auch "Vielen Dank fürs Spielen von Far Cry 3"... Probiere es mla mit reinstall, geht nur lange... sind 11GB.
 
Zitat von freakpants;34520:
aber wenns scho autorisiert isch chasch doch uf offline mode

Jo, aber es stürzt trotzdem ab grad nachdem sUbisoft Logo ko isch bzw. det wo denn de FC3 Hauptbildschirm kunt...

Edit: Das isch jetzt weird!!! I han zerscht de Crack usprobiert. Hetter irgend was aktualisiert aber suplay nid gstartet. Denn hani de Crack widr glöscht und die vorher backupde Dateie wieder in U-Play Ordner verschobe. Und jetzt hani uplay offlinge gstartet FC3 usgführt und jetzt laufts! Wenns de Crack gsi isch, merci Freakpants!

P.S. So nur 1.5h gange bisi das Spiel ha chene spiele... OMG!!!!!!!
 
ok du hesches itz uf öbbe 3 variant beschribe ^^

edit: ka öbers gsi isch, bi mir tuets gar nid :D
 
haha so guet! :D

da chuntmer ebe grad di geil story vo "enter the matrix" in sinn.
de cd kopierschutz isch so dermasse guet gsi daser nid mal di original cd erkennt gha het (kein joke!!!)


ohni crack isch gar nix gange und de erst patch isch ersch 2 monat spöter usecho wos behobe gha het muahaha
 
So han jetzt mal chli zockt...

Erstidruck isch recht geil! dStory isch echt geil überebracht und e sehr solidi Grafikengine! Han zerscht gar ned checkt, dass das Ingame isch^^. Lauft uf "Sehr hoch" ohni Multisampling mit 40-50fps und het im gegesatz zu Crysis odr Far Cry keini nervigi Framerateibrüch.
Die offeni Welt isch echt super. Mer het am Afang fast nüt und mue uf dJagd. Zum eine uf Pirate, zum andere uf Tier damit mer sich Spritze, Rucksäck, Munitionsgürtel usw. chan herstelle. Denn hets natürlich au Main-Quests. Aber mer isch total frei wenn mer die macht. Denn gits es füre Insle sehr grosses Waffearsenal. Und die 1. Knarre womer kriegt isch es STGW 90! Wemmer snötige Kligeld hed kamer au no es Rotpunktvisier druftue und sie mitre coole Lackierig verseh. Waffe Wechsle chamer nur ide Unterschlüpf womer befreit het oder in Shops. Han momentan nur 1 Waffeslot und dMonition hetmer au ned grad vörig...
Denn gits no 3 Skillbäum womer sich a diverse Fertigkeite chan bediene. Zum die kaufe muemer natürlich zerscht sich Skillpoints via XP verdiene. Vor allem bim ruume vo Unterschlüpf chamer grossi XP-Boni hole wemmer dGegner lislig kill (3x XP) wenn de Alarm nid usglösst wird, und wemmer debi sogar unentdeckt blibt gits 1500XP.
Ich chent jetzt da no lang wiiterverzelle. Fact isch, es gfallt mer bis jetzt sehr guet! Es git schinbar unendlich viel ztue uf de Insle, dStory isch packend aber ned erzwunge, dSpielwelt riesig, Grafik dr Hammer und es het es STGW90.
 
Jet-ski-parking für fortgeschrittene:
8nFsV.jpg


Game macht echt Luune, git en huufe z entdecke :D
 
Habs gerade Bisschen angezockt. Scheint ganz gut gelungen soweit. Werde später noch mehr dazu schreiben.
 
Seile Gache!

Wie sieht es mit der Map im Vergleich zu FarCry2's Afrika?
Abwechslungsreicher oder schnell wieder der Gedanke dass es mal schnell langweilig werden kann von Punkt A nach Punkt B mit dem Auto zu fahren?

Bin noch sehr sehr unschlüssig ob ich FC3 kaufen soll.
 
Bin's auch am antesten und macht bis jetzt echt Spass! Die Funktürme zu erobern erinnert ein wenig an Assassins Creed :D

Ansonsten gute Erneuerungen durch das Jagen und Craften.
Ebenfalls der Skillbaum, welchem ein individuelles Spielerlebnis erlauben.
Soviel ich jetzt sagen kann, erscheint es mir bei weitem nicht so eintönig wie FC2.
 
Zitat von oNdsen;34534:
Seile Gache!

Wie sieht es mit der Map im Vergleich zu FarCry2's Afrika?
Abwechslungsreicher oder schnell wieder der Gedanke dass es mal schnell langweilig werden kann von Punkt A nach Punkt B mit dem Auto zu fahren?

Bin noch sehr sehr unschlüssig ob ich FC3 kaufen soll.

Habs noch zu wenig lange gespielt um zu beurteilen ob es später langweilig und mühsam wird. Eins kann ich dir sagen. Es ist um Längen besser als Far Cry 2! Far Cry 2 hab ich 2mal nach jeweils 30min spielen wieder deinstalliert xD.
 
jap, bei fc2 bin ich auch recht schnell weggepennt. Autofahren ist recht mühsam, verstehe nicht wieso das unbedingt Cockpit Ansicht sein muss. Allerdings machts auch irgendwie Spass. Dank Fasttravel kann man aber bereits eroberte Orte schnell erreichen.
 
Ausser dass der Review auf ner Konsole(*würg... die Grafik... kotz*) gemacht wurde bin ich derselben Meinung!

 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
Mich stört bei FC3, dass sich die der Sound nicht individuell einstellen lässt.
Entweder ich mache die Stimmen und die Musik ganz aus oder lasse sie an, einzelne Regler dazu gibts leider nicht.

Normalerweise sollte dies ja garnicht nötig sein umzustellen, aber mir ist aufgefallen dass die Mukke um einiges lauter ist als die Stimmen!

-Sonst; geiles Game!
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
Skillphil FarCry 2 *hihihi* Game News 13
B FarCry 2 Videos & Audio 0

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord