desktop verstellt auflösung selbständig

benserker

Stammtischphilosoph
Mitarbeiter
Administrator
Gaggiwurst
8. April 2005
10.861
789
Zürich
halla...

ich hab seit kurzem das problem, dass sich die auflösung des desktops nach einem neustart verändert. windows meldet dann zwar selbständig die zu niedrige auflösung, doch ändern lässt sie sich selten. ich stelle dann zurück auf 1600 * 1200, ändern tut sich jedoch nix. mache ich dann einen neustart, ist die gewollte auflösung zurück, oder lässt sich zumindest wieder einstellen.

graka-treiber könnte es sein. kennt ihr das problem? ?‍♂️
 
desktop verstellt auflösung selbständig

jaja pcs sind ne welt für sich meiner macht teilweise selbständige neustarts 8O 8O 8O
 
desktop verstellt auflösung selbständig

selbständige neustarts? da läuft aber was gar nicht mehr sauber und da hät ich schon lange "format c: (oder welche partition auch immer)" gemacht und neuinstalliert,....

PC macht ja ned wirklich selber was bzw. einfach so,......gibt halt nur mehr oder weniger gute Programme,....oder sogar böse Programme,.....
 
desktop verstellt auflösung selbständig

@killer hehe ja bim en absturz schalted de nid vonelei wider iiih hehe ja er hed sich scho langer nümme selbständig neugstarted aber isch so 2- 3 mal
vorcho ja format C gaht bi mir nid hani au scho versuecht ich bring min pc mal zum pc heini.

oder gAz da du as clantreffe chunsch und früener chunsch chendsch ja grad i min pc drii luege ;)

weisch ja da springt en six pac use ;)

s agebot isch immer no
 
Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:
desktop verstellt auflösung selbständig

;)....hüüfig isches eifach super neuinstalliere
 
desktop verstellt auflösung selbständig

@matti: was? format c: gaht bi dier nöd??? hrmm......wo hesch denn das probiert? tummi frag, aber ned öppe bi laufendem windows, wo uf c: installiert isch? hettmer au mal eine aglüütet, er heig ets welle windows noi istalliere, den heiger zersch mal de ordner windows glöscht. tummerwiis sig genau denn woner heig wele de ordner lösche, au swindows abgstürzt........ :stpd: ?
hesch denn e windows cd? denn schiebsch die nämli mal ihne und bootisch vo dere, denn muesch das ganze format c: gschmois eh ned mache (resp. wird eh gmacht)......
 
desktop verstellt auflösung selbständig

nei han kaei windows cd und hans a laufendem pc welä mache lol
 
desktop verstellt auflösung selbständig

:danger: :shithappens:
 
desktop verstellt auflösung selbständig

sonst läuft meine kiste wie geschmiert! ausserdem macht sie das sehr selten und völlig unerklärlich, aber sie machts hin und wieder, ehrlich! ?‍♂️
 
Similar threads
Thread starter Titel Forum Antworten Datum
corerulez [Freezes] Sporadische Desktop Freezes Support & Hilfe 15

Similar threads

Latest posts

Members online

No members online now.
Shoutbox
  1. Yodenko Yodenko:
    Egal wie dicht du bist, Göthe war Dichter!
  2. Yodenko Yodenko:
    besser und selber?
  3. oNdsen oNdsen:
    guet und dir?
  4. benserker benserker:
    :)
  5. oNdsen oNdsen:
    😅
  6. AemJaY AemJaY:
    badumtssss!
  7. Yodenko Yodenko:
    done
  8. corerulez corerulez:
    i mean Diablo 4 natürlich, Danke.
  9. corerulez corerulez:
    Grüezi mit de Hand, Kann öpper wo daminrecht het im TS en Diablo3 Channel mit 2-3 Teams erstelle? Wär mega nett, danke!

Discord